Forum Klubu ROVERki.pl :: Roewe N1 - nowy koncept car
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Roewe N1 - nowy koncept car

i może seryjny model...
Autor Wiadomość
xROnx 




Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 1614
Skąd: Grunberg

MG ZT

Wysłany: Czw Cze 04, 2009 22:15   

widać że nie ktorzy nie są otwarci na nowości... najlepiej żeby robili dalej tak samo rovera jak kiedyś... i nawet jak bedzie mial już 20lat to ciągły tylko lifting i lifting...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 04, 2009 22:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Cze 04, 2009 22:59   

Dzisiaj Italmot przyprowadzil na plac kilka sztuk nowego Roewe.
Ogladala go z zewnatrz i wewnatrz nasza klubowa kolezanka Gonia i ...
spodobal sie jej, wiec zapragnela go miec ;)

Koszt takiego nowego Roewe prosto z Chin to 50 tys. zl ;D
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
xROnx 




Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 1614
Skąd: Grunberg

MG ZT

Wysłany: Pią Cze 05, 2009 05:47   

MaReK napisał/a:
Koszt takiego nowego Roewe prosto z Chin to 50 tys. zl

Roewe ze znaczkiem MG?
jaki model? 550? daj namiary. w przyszlym tygodniu dzwonie i kupuje.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Cze 05, 2009 08:45   

Nie. Bez znaczka MG - ze znaczlkiem (i to jedyna czesc brzydka, jaka zauwazyla Gonia) Roewe. Ale byc moze da sie go wywalic i zastapic naszym poczciwym znaczkiem Rovera ;)

Widziala obydwa modele ale bardziej podobal sie jej ten 750.

Ja nie znam namiarow. Jesli juz to google, albo na zlocie dowiesz sie wiecej szczegolow :)

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
argail 




Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 445
Skąd: Radom

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 05, 2009 09:12   

xROnx napisał/a:
widać że nie ktorzy nie są otwarci na nowości... najlepiej żeby robili dalej tak samo rovera jak kiedyś... i nawet jak bedzie mial już 20lat to ciągły tylko lifting i lifting...

Cała magia samochodów polega na ich stylowej linii - na mechanice, na smarze, spalinach ... nie na błyskach, ledach i kolorowych monitorkach - to mam w serwerowni na co dzień - do samochodu wsiadam i mam w nim odpocząć, poczuć się komfortowo, oczy nie mają być atakowane niebieskimi błyskami i setką do niczego nie potrzebnych wskaźników - mam zobaczyć przed sobą stonowaną deskę ze wskaźnikami które nie zachowują się jak osioł ze Shreke (JA !! JA !! ! Popatrz na mnie !! !).

To co w tej chwili pokazują firmy tzw. motoryzacyjne, przypomina Samochód o tyle że ma 4 koła i silnik - reszta to kolorowe zabawki z mrygającymi guziczkami dla zaspokojenia niemowlęcych potrzeb technomaniaków.
Tu nie chodzi o ciągły lifting - czego ty zdaje się nie rozumiesz - tu chodzi o zachowanie tego "czegoś" w samochodzie - chińczycy odeszli od tego tak bardzo jak się tylko dało.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 05, 2009 09:16   

A pomijając wszystko inne, jestem bardzo ciekawy badań nt. skupienia kierowcy i bezpieczeństwa takich "dyskotekowych" rozwiązań...

Jak pamiętam kilka lat temu SAAB, jako jedna z firm przodujących w badaniach nt. bezpieczeństwa i ergonomii, był bardzo dumny z systemu "night drive" czy jakoś tak - chodziło o wygaszenie wszystkich wskaźników prócz lekkiego podświetlenia prędkościomierza po to, żeby nie rozpraszać kierowcy w czasie jazdy nocą.

System wyłączał sie w dwóch sytuacjach - awarii (włączenia kontrolki awaryjnej typu "ABS" itp) lub przekroczenia przez kierowcę 140 km/h - jako ostrzeżenie, że jedzie za szybko (bo nawet niemieckie autostrady mają wyraźnie podane, że "prędkość zalecana" to 130 km/h).
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
xROnx 




Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 1614
Skąd: Grunberg

MG ZT

Wysłany: Pią Cze 05, 2009 09:55   

argail napisał/a:
Cała magia samochodów polega na ich stylowej linii - na mechanice, na smarze, spalinach ... nie na błyskach, ledach i kolorowych monitorkach - to mam w serwerowni na co dzień - do samochodu wsiadam i mam w nim odpocząć, poczuć się komfortowo, oczy nie mają być atakowane niebieskimi błyskami i setką do niczego nie potrzebnych wskaźników - mam zobaczyć przed sobą stonowaną deskę ze wskaźnikami które nie zachowują się jak osioł ze Shreke (JA JA ! Popatrz na mnie !).

nie widze problemu. wowczas bierzesz np model 550 gdzie masz zdecydowanie mniej świecidełek...
nie mówie że jestem jakoś super zachwycony wnętrzem N1 - konsowa środkowa taka dziwna troche, może wystarczała by zmiana koloru oświetlenia bo nie wiem jak Wam ale niebieskie zawsze kojarzy mi się z wieś-tjuningiem....
argail napisał/a:
Tu nie chodzi o ciągły lifting - czego ty zdaje się nie rozumiesz - tu chodzi o zachowanie tego "czegoś" w samochodzie - chińczycy odeszli od tego tak bardzo jak się tylko dało.

co, ja nie rozumiem? ja? że ja? ;> :)
nie można robić ciągle aut w stylu (jak kto ktos kiedyś powiedział odnośnie wnętrza R75) retro. nie mowie że jest fuj... podoba mi się. ale trzeba być otwarty na nowości.
a jak wyglądają najnowsze jaguary? lan/range rovery?
Czasami mam po prostu wrażenie że niektórzy chcą żeby wszystko wyglądało jak rovery/mg których wygląd sięga ponad 10 lat... a jeszcze trochę i będzie 20 i wszelkie zmiany, nowości są ble
MaReK napisał/a:
Jesli juz to google, albo na zlocie dowiesz sie wiecej szczegolow

no to pozostaje mi jedynie wujek google.
a dlaczego one trafiły do PL wiesz może? jakiś test czy co? ;>
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Cze 05, 2009 10:07   

z tego co slyszalem od Tomiego, to prezesi firmy chca sie pobawic ;)

[ Dodano: Pią Cze 05, 2009 11:07 ]
Jesli jednak ktos z nas - klubowiczow - zakupi taki model bedziemy musieli zmienic nazwe pelna klubu.... Klub Milosnikow samochodow marki Rover, Mg i Roewe :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 05, 2009 10:12   

A może to tylko kwestia wymowy... ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Senn 




Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Sob Cze 06, 2009 22:34   

No wlasnie czy to tylko kwestia wymowy czy tez jakosci :) Interesuja mnie te silniki serii N wywodzace sie z serii K. Ciekawe co to soba przedstawia.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
xROnx 




Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 1614
Skąd: Grunberg

MG ZT

Wysłany: Pon Cze 08, 2009 08:07   

kolejna fotka N1
http://wyborcza.pl/5,7553...hinach.html?i=4
 
 
faecd 




Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Wto Cze 09, 2009 23:00   

bardzo ladny ten roewe N1. Troche futurystyczny przypomina nowego accorda:) mi sie podoba...fajmy motyw z kamerami zamiast lusterek
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
xROnx 




Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 1614
Skąd: Grunberg

MG ZT

Wysłany: Pią Cze 12, 2009 11:43   

a tutaj troche nowego MG6 i nowego Roewe N1 ... w ruchu ;) http://www.youtube.com/watch?v=VZGE87IG85M
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Seria K] Nowy typ uszczelki pod głowicę!
W przypadku HGF zakładać nowy typ uszczelki
piter34 Offtopic 512 Pią Cze 26, 2020 00:12
AndrewS
Brak nowych postów Nowy SUV Roewe przyłapany podczas testów
colin1983 Offtopic 9 Czw Gru 30, 2010 17:27
maciej
Brak nowych postów Roewe 550 - ceny w Polsce // Sprzedaż Roewe na Białorusi
piter34 Offtopic 20 Sob Wrz 24, 2016 00:26
marcin.misek
Brak nowych postów Roewe W2 Concept - Roewe 550 (?)
rovero Offtopic 13 Nie Sty 20, 2008 19:48
AndrewS
Brak nowych postów Roewe 850
xROnx Offtopic 5 Wto Mar 31, 2009 08:48
truten23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink