Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 367 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Nie Cze 07, 2009 12:35 [R220 SD 97'] Czy i czym zwiekszyc moc w SD? czy warto...
witam,
Trafilem ostatnio na ciekawy post dotyczacy dodatkow do diesel'a zwiekszajacych tzw. "kulture pracy" i moc silnika - i teraz pytanie czy w silnikach bez IC to takze dziala i czy taka forma "dopalacza" sie sprawdza...? ponizej link do dodatku...
zastanawiam sie jeszcze nad zmiana ON na taki ktory takze "dodaje mocy" - aktualnie posuwam na VERVA, ale slyszalem wiele dobrego o ON Shell - czy ktos ma moze wiedze na temat tego czy faktycznie jest odczuwalny przyrost mocy i nizsze spalanie? Dzieki,
pozdrawiam, K.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 07, 2009 12:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ani paliwo ani dodatek nie doda Ci mocy. Osobiście tankuje na Shellu ale Extra Diesel bo v-power jest przereklamowany co potwierdzają nawet testy z hamowni, nie ma wzrostu mocy ani momentu. Czy warto lać dodatek? Raczej nie zaszkodzi silnikowi ale jeśli tankujesz dobre paliwo to chyba nie ma sensu...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 367 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Pon Cze 08, 2009 20:35
Panowie - nie chce "modyfikowac" silnika...zamiar jest tylko taki iz jesli mozna i sie da poprawiajac kulture pracy jednoczesnie zwiekszyc moc - to dlaczego nie...mowiac szczerze nei jestem zwolennikiem takich "partyzanckich" przerobek...jesli mialbym chrapke na 105km, to jedynym rozsadnym wyjsciem wg mnie jest sprzedac SD i kupic SDi...choc w moim przypadku ciezko byloby znalezc egzemplarz w podobnym stanie zarowno wizualnym jak i technicznym:)
grembi, stawiasz podstawowy błąd pisząc ze dokładając Intercooler zrobi z SD SDI moze podam ci przykład na autach Tupu VW
Tłumaczenie 99% ludzi oznaczenia TDI tj. TURBO DIESEL INTERCOOLER
a tak naprawde ten skrót oznacza
Cytat:
TDI - zastrzeżony znak towarowy grupy VAG (skrót z ang. Turbodiesel Direct Injection (Diesel Motor)) - dieslowska wysokoprężna jednostka silnikowa, zasilana bezpośrednim wtryskiem do komory spalania, stosowana w samochodach należących do Koncernu Volkswagena:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 367 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto Cze 09, 2009 08:56
takie sztuczne "podrecanie" na sile dziwnie kojarzy mi sie z katowaniem turbiny i auta - jak dla mnie brzmi srednio...zatem pozostaje 86KM:) sadzilem ze moze dodatki + dobra ropa podciagnie ok. 5KM - ale jesli to jedna wielka lipa - nie ma sobie czym zawracac glowy...dzieki za pomoc,
krzysztof_ns nie obraź bo to co napiszę nie tyczy się twojego autka
ale jak to mówią "z gó... bata nie ukręci"
więc jeśli nie chcesz zmieniać fury z mocniejszym silnikiem to na razie musi ci wystarczyć te 86KM i nic tu nie zrobisz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 367 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto Cze 09, 2009 10:13
nie chce zmieniac - gdyby ak bylo zakupilbym SDi, a celowo wybralem SD, bo wg mojej teorii sa to jednostki bardziej zywotne, mniej "konfliktowe" a i ekspoatacja jest mniej kosztowna...chodzilo tylko o to ze jesli przy okazji "zadbania" o silnik i kulture pracy mozna dodac mu kilka koni - to dlaczego nie:)
PS. jezdzilem Roverkiem 400 z silnikiem cos pod 120KM i...moim zdaniem bez rewelacji - wg mnie jesli sie bawic to zapas mocy przynajmniej 150km,
chłopaki KOŃ to nie wszystko pomyślcie jak pięknie będą się skrecać pół ośki przy takiej mocy jak przeguby czesto bedziecie wymieniać i ile siana włożycie w ten swap za które mozna swobodnie kupić jakiegoś ładnego afn-a założyć coolera od sprinta dać chipa i jest 150 KM a w Roverkch to za długo nie pociągnie... o ile pociągnie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum