Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 iDT 03] Głosna praca przy dodawaniu gazu/tryb awaryjny
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 iDT 03] Głosna praca przy dodawaniu gazu/tryb awaryjny

[SOLVED]
Autor Wiadomość
Van_PTK 




Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 15



Wysłany: Sob Cze 20, 2009 17:54   [R45 iDT 03] Głosna praca przy dodawaniu gazu/tryb awaryjny

Witam
auto zapala normalnie, zimne strasznie klekocze.by po chwili sie uspokoić. pracuje równo ale gdy dodam gazu zaczyna sie koncert. bardzo glosne klekotanie slyszalne od strony kolektorow(rytmiczne przypomina kontakt zaworów z tlokami) jednak objaw nie wystepuje podczas hamowania silnikiem. redukcja 5k i idealna cisza dokad nie dotkne gazu. na wolnych silnik pracuje duzo ciszej. klekocze tez gdy obciazymy silnik na wolnych(próba ruszenia itd)
kontrolka check engine sprawna nie zapala sie podczas jazdy.
autko jest w trybie awaryjnym -do 4k aby i koniec.
paska rozrzadu nie jestem w stanie sprawdzic ( tylko podstawowe narzedzia :( )
jednak gdyby to byl pasek dlaczego nawet gwaltowne redukcje nastepuja idealnie cicho ??
sprawdzone rzeczy

-odpiecie przeplywki brak zmian
-pasek pompy ok
-wiazki pompy, czujnik wtrysku nie wykazuja uszkodzen(jeszcze nie sprawdzane miernikiem)
50 razy uruchamiam zaplon i autko przez chwile pracuje w trybie normalnym ale nadal glosno. wkreca sie szybko na 5k by po chwili znowu wpasc w awaryjny.
musze potwierdzic ale proba 50 przekrecen stacyjki (czekanie az zgasnie check engine) nie powoduje wyjscia z trybu awaryjnego? sprobuje ponownie za jakis czas

miejsce przestoju WAŁBRZYCH i posiadany aby podstawowy zestaw kluczy mocno ograniczaja mozliwosci wywywkowego sprawdzania poszczeg elementow
Ostatnio zmieniony przez Van_PTK Pią Cze 26, 2009 13:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 20, 2009 17:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Sob Cze 20, 2009 21:03   

Za wczesny wtrysk.Pewnie przeskoczył pasek.Takie jest moje zdanie ale niech się fachowcy wypowiedzą.
 
 
 
pioneer_SRT 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 260
Skąd: Wałbrzych

Rover 200

Wysłany: Nie Cze 21, 2009 01:09   Re: [R45 iDT 03] Głosna praca przy dodawaniu gazu/tryb awary

Van_PTK napisał/a:
Witam
auto zapala normalnie, zimne strasznie klekocze.by po chwili sie uspokoić. pracuje równo ale gdy dodam gazu zaczyna sie koncert. bardzo glosne klekotanie slyszalne od strony kolektorow(rytmiczne przypomina kontakt zaworów z tlokami) jednak objaw nie wystepuje podczas hamowania silnikiem. redukcja 5k i idealna cisza dokad nie dotkne gazu. na wolnych silnik pracuje duzo ciszej. klekocze tez gdy obciazymy silnik na wolnych(próba ruszenia itd)
kontrolka check engine sprawna nie zapala sie podczas jazdy.
autko jest w trybie awaryjnym -do 4k aby i koniec.
paska rozrzadu nie jestem w stanie sprawdzic ( tylko podstawowe narzedzia :( )
jednak gdyby to byl pasek dlaczego nawet gwaltowne redukcje nastepuja idealnie cicho ??
sprawdzone rzeczy

-odpiecie przeplywki brak zmian
-pasek pompy ok
-wiazki pompy, czujnik wtrysku nie wykazuja uszkodzen(jeszcze nie sprawdzane miernikiem)
50 razy uruchamiam zaplon i autko przez chwile pracuje w trybie normalnym ale nadal glosno. wkreca sie szybko na 5k by po chwili znowu wpasc w awaryjny.
musze potwierdzic ale proba 50 przekrecen stacyjki (czekanie az zgasnie check engine) nie powoduje wyjscia z trybu awaryjnego? sprobuje ponownie za jakis czas

miejsce przestoju WAŁBRZYCH i posiadany aby podstawowy zestaw kluczy mocno ograniczaja mozliwosci wywywkowego sprawdzania poszczeg elementow

Siemanecko powiedz czy jeszcze jestes w Wałbrzychu i w ktorym miejscu masz postoj bo postaram ci pomoc
_________________
http://images40.fotosik.p...ba59350bad7.jpg
 
 
 
Van_PTK 




Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 15



Wysłany: Nie Cze 21, 2009 20:49   

stacjonujemy na podzamczu
rano klekotek jedzie na komputerek i mam nadzieje dowiem sie co mu dolega
 
 
 
pioneer_SRT 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 260
Skąd: Wałbrzych

Rover 200

Wysłany: Nie Cze 21, 2009 21:07   

A gdzie go dajesz aby podpiac go pod kompa?
_________________
http://images40.fotosik.p...ba59350bad7.jpg
 
 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Nie Cze 21, 2009 21:25   

Van_PTK napisał/a:
mam nadzieje dowiem sie co mu dolega

po wizycie u lekarza napisz co mu dolegało bo jestem ciekaw.
 
 
 
Van_PTK 




Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 15



Wysłany: Pon Cze 22, 2009 07:29   

niestety w samym walbrzychu jednak nie sa w stanie sie podpiac. mimo wszystko musze leciec na wrocek chalupnicza :/az mnie ciarki przechodza i nerw skacze :P

[ Dodano: Pon Cze 22, 2009 14:43 ]
pierwszy odczyt komputeraodczyt kompa
nieznany bład p0000
p1222-timing governor negative deviation(pozostał az do końca)
p0237 bost presure sensor lower limit(był odpinany)
--------bład iglicy wtrysku(nie łączył poprawiono)
-------flow sensor contact below lower limit (była odpinana)
--------idle motion sensor voltage high
--------temperature above upper limit (był przegrzany jak strzelił wąz wody?)
--------device position governing
skorygowano kąt wtrysku
poprawiono połaczenie czujnika wtryskiwacza(komp w trybie live zaczał odczytywać)
auto dalej klepie i nie ma siły :(
co wszystkich zdziwiło nie klpci ? nawet na ostrym bucie nie kopci nic a nic.
cisnienie doładowania w normie. przepływka w normie.
pozostał bład timing governor negative deviation:/
niestety wydruk mam niepełny bo drukarka na połowie strony się spsuła i nie widac kodów a jedynie opisy
 
 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Pon Cze 22, 2009 21:23   

W obecnej sytuacji ja nie mam pomysłu :bezradny: Na alledrogo widziałem kilka anglików na części.Może znajdzie się nowa pompa wtryskowa
 
 
 
hrv 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 97
Skąd: Leeds/Poznan



Wysłany: Pon Cze 22, 2009 23:15   

Witam.Mialem ten sam blad p1222 regulacji faz rozrzadu i identyczne objawy.
Kompa nie da sie zresetowac przez przekrecanie stacyjki, to nie sdi.
Jestem przekonany ze problem lezy w ustawieniu paska rozrzadu, aczkolwiek w zwiazku z towarzyszacym problemem przegrzewania,pozbylem sie auta.A zagadka pozostala.
 
 
Van_PTK 




Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 15



Wysłany: Wto Cze 23, 2009 10:56   

komp resetuje sie po 55 przekreceniach (po tym zabiegu moge go ladnie wkrecac na 5tys po czym znowu po jakims czasie lapie bledy i 4k max niewazne czy cieply czy zimny i czy dopiero zapalony czy juz klepie kilka minut. :/ wiec cos jednak to krecenie stacyjka daje)

auto umowione w Diesel Bosch Service na wyciagniecie pompy diagnoze na stanowisku testowym po czym zaloza regenerowana dajac 12miech gwarancji. auto z regenerowana pompa trafi na kompa i wszystko zostanie ponownie ustawione jak byc powinno. wymienia filtr paliwa i potrzebne uszczeleczki. miejmy nadzieje ze opcja traktor sie wylaczy i autko zacznie wyrywac do przodu

P.S ktos chetny na mini spota w czwartek
w Kaliszu ?? (bo tam jest serwis ktory zgodzil sie to zrobic w miare szybko)
 
 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Wto Cze 23, 2009 13:21   

Powodzenia i informuj o efektach :wink:
 
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Cze 23, 2009 14:03   

Van_PTK, w którym Boschu będziesz robić pompę? Możesz przy okazji zapytać i później napisać ile kosztuje u nich (w końcu to siec serwisowa) ustawienie kąta wtrysku, a w zasadzie pompy od początku względem rozrządu (była odkręcana i źle ustawiona). Będę wdzięczny :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Van_PTK 




Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 15



Wysłany: Pią Cze 26, 2009 13:17   

Autko wlasnie wrocilo z serwisu. Wreszcie koniec problemow.zbiera od najnizszych obrotow i pieknie wyrywa ku przodowi.
a teraz do usterek.
za klekotanie odpowiadal nastawnik kata wtrysku ktory to zakonczyl zywot. uszkodzony byl rowniez sterownik pompy.
objaw"traktor mode on" jest ponoc typowym objawem awarii nastawnika.
zostala wymieniona pompa na regenerowana. zostala ustawiona na stanowisku diagnostycznym po czym zostal ustawiony kat wtrysku juz na aucie.
mozna powiedziec ze z prac mechanikow jestem zadowolony. wszystkie uszczeleczki nowe (miedziane itd itp)

warsztat moge polecic w 100%
zajmuja sie wszystkimi rodzajami silnikow nie tylko klekotami
chetnych o namiary poprosze o PW. mozna smialo podpiac warsztat na stronce:)
ide sie nacieszyc

[ Dodano: Pią Cze 26, 2009 14:36 ]
Mixtated, diesel bosch service kalisz
ustawienie pompy na stanowisku i ponownie na aucie 800-900zl
na samym aucie cos w okolicach 200-300
 
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Cze 26, 2009 14:21   

Van_PTK, dzięki piękne. Przybliżyło mi to trochę ceny, jakich mogę się spodziewać. Nie ukrywam, że myślałem, że będzie trochę mniej, ale cóż... :mrgreen: Wydatek trzeba będzie przerzucić na po wakacjach :wink: Fajnie chociaż, że Tobie udało się dojść z autem do porozumienia :lol:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400][B+G]Przy dodawaniu gazu szarpie/praca na 3 cyl.
adamek.o2 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Czw Gru 19, 2013 10:11
dawidd
Brak nowych postów [Rover 45 2.0 diesel] [głośna praca przy dodaniu gazu]
matekk44 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pon Lis 20, 2023 21:13
matekk44
Brak nowych postów [R45 1.8] Szarpanie przy dodawaniu gazu
pablos Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Sty 12, 2014 02:28
pablos
Brak nowych postów [R416] Szarpanie przy dodawaniu gazu
szewczykpila Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sro Mar 27, 2013 06:54
sTERYD
Brak nowych postów [R 416] problem - szarpie przy dodawaniu gazu
Michal_T Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Czw Lip 18, 2013 23:44
SyntaX



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink