Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] ZMIANA SILNIKA! brak mocy! + fotki
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] ZMIANA SILNIKA! brak mocy! + fotki
Autor Wiadomość
marynabiala 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 178
Skąd: Szczecin



Wysłany: Wto Cze 23, 2009 17:41   

Ja rowniez nie pozostawilbym tej sprawy tak sobie,skoro przyjechales autem do nich to silnik nie mogl miec uszkodzonych tlokow-zle zalozyli rorzad walnelo w tloki .Jesli polubownie nie zalatwisz zakladaj sprawe-wygrasz .Ja kiedys zmienialem sprzeglo w Citroenie ,bo stare sie slizgalo-wymienili na nowe i ten sam efekt.Swierdzili,ze sprzeglo nowe walniete-ze moga wymienic ale po polowie-wymienili i efekt byl ten sam.Ja dopiero stwierdzilem,ze tylko linka sprzegla nie wracala bo uszkodzony byl pancerz.Nasi mechanicy sa tacy,ze koledze wymieniali cylinderki w ukladzie hamulcowym i nie zalozyli mu przewodow.Dobrze ,ze w ostatniej chwili chwycil za hamulec reczny.Czasami lepiej wiecej zaplacic lecz dac sprawdzonym mechanikom
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 23, 2009 17:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
pierce 



Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 18
Skąd: Irlandia



  Wysłany: Wto Cze 23, 2009 18:19   

Dzisiaj byłem się poradzić specjalistów od regeneracji, odbudowy itp. silników. Powiedzieli, że raczej nie obstawiali by źle założonego rozrządu ponieważ uszkodzony jest tylko jeden tłok. Ze śladów na tłoku wynika, że silnik chwilę pracował z uszkodzonymi zaworami (na tłoku jest więcej miejsc świadczących o uderzeniach). Przy źle ustawionym rozrządzie ślady były by również na innych tłokach. Nie wyklucza winny mechaników i na pierwszy rzut oka stwierdza, że wcześniejsze uszkodzenie zaworów spowodowało pęknięcie tłoka i cylindra, co spowodowało uszkodzenie zaworów??.. okaże się po głębszej analizie.
Jak tylko się dowiem to poinformuje, a do tego czasu czekam na wasze opinie!

Czy domyślacie się powodów znacznej utraty mocy po włożeniu nowego silnika??
Ostatnio zmieniony przez pierce Wto Cze 23, 2009 20:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
michalie 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 287
Skąd: kielce



Wysłany: Wto Cze 23, 2009 19:39   

Ja też miałem pare przygód z polskimi mechaniorami w irlandii i doszedłem do wniosku ze drozej nie zawsze znaczy lepiej i gadka typu, a to jeszcze by sie przydąło wymienic do tego na przegladzie moze sie doczepić itp.Ale sie nie poddawałem i znalazłem konkretnego gościa który doradził i zrobił i po problemie i w cale dużo nie wziął byłem i jestem zadowolony po dziś dzień :))
 
 
 
krzych 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 163
Skąd: Poznan-Irl



Wysłany: Sro Cze 24, 2009 00:13   

pierce napisał/a:
Czy domyślacie się powodów znacznej utraty mocy po włożeniu nowego silnika??
Podepnij sie z autkiem pod kompa,jesli nic nie wykarze bedzie sie myslec dalej.A tak na marginesie,to z jakiego rejonu irlandii nadajesz,jesli mozna wiedziec :?:
 
 
pierce 



Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 18
Skąd: Irlandia



Wysłany: Sro Cze 24, 2009 12:10   

krzych napisał/a:
A tak na marginesie,to z jakiego rejonu irlandii nadajesz,jesli mozna wiedziec :?:


Co.Laois, dokładnie Portarlington. Nie wiesz gdzie podjechać się podpiąć?
 
 
krzych 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 163
Skąd: Poznan-Irl



Wysłany: Sro Cze 24, 2009 14:09   

Ja jestem z Carlow,mam bardzo dobrego mechanika z komputerem na miejcu,niestety gosciu ma tyle roboty,ze terminy czasami kosmiczne. :roll:
 
 
pierce 



Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 18
Skąd: Irlandia



Wysłany: Czw Cze 25, 2009 09:20   

Po kilku nie przespanych nocach znalazła się przyczyna braku mocy! Jak się okazało stara listwa wtryskiwaczy miała zaślepiony przelew paliwa, natomiast w nowym silniku przelew na listwie wtryskiwaczy był podprowadzony do zbiornika paliwa. Nawet nie wiedziałem, że stosowano dwa rodzaje tego typu rozwiązań.

Wystarczyło założyć nową listwę, podprowadzić odpływ "and power come back" ;)


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
krzych 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 163
Skąd: Poznan-Irl



Wysłany: Czw Cze 25, 2009 11:38   

Cool. :brawa:
 
 
Viniu 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 470
Skąd: Żagań



Wysłany: Czw Cze 25, 2009 14:22   

pierce napisał/a:
Wystarczyło założyć nową listwę, podprowadzić odpływ "and power come back" ;)
Lubię czytać historie z happy endem :) Szerokości !!
_________________
S(z)koda Roverka...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Brak mocy silnika
sash997 Rover serii 75, MG ZT 23 Pon Gru 07, 2009 19:04
apples
Brak nowych postów [R75 Tourer] Brak mocy silnika
p00lie Rover serii 75, MG ZT 5 Pon Maj 13, 2013 09:01
MaReK
Brak nowych postów [R75 2.0 V6]Dziwne chałasy z silnika brak mocy
secretivenes Rover serii 75, MG ZT 8 Wto Lip 19, 2016 11:20
secretivenes
Brak nowych postów [R75] nierówna praca silnika. Brak mocy.
damian131720 Rover serii 75, MG ZT 1 Sob Sie 10, 2013 14:45
rafalmis1
Brak nowych postów [R75] Wypadanie zapłonu, brak ładowania, brak mocy.
Ramzes120 Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Lip 22, 2019 19:17
Ramzes120



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink