Radziłbym zdjąć tapicerke. lepiej zapobiegać niż.......... A nie było jakiejś karteczki z numerem niewidzialnej ręki przyklejonej do autka? Może w nocy ktoś ją naprawił.
_________________ www.w-mp3.pl Nie trąb, robię co mogę
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 03, 2009 15:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Radziłbym zdjąć tapicerke. lepiej zapobiegać niż..........
To wiem Tylko czego szukać ? Kiedyś zdjąłem tapicerke w R'45 i nie pamiętam gdzie położyłem korbkę od szyby a i tak niewiele było widać.... ale klamkę zrobiłem
staf napisał/a:
A nie było jakiejś karteczki z numerem niewidzialnej ręki przyklejonej do autka?
Hmmm, nie zauważyłem. Zejdę do autka i sprawdzę....
Nie schodź. Szkoda fatygi. Ta organizacja umarła razem z bohaterem Siedemnastu Mgnień Wiosny
A tak poważnie. Czego szukać?. Myśle że sprawdzisz jedynie może coś się odhaczyło może coś zawadza, coś się obluzowało..
_________________ www.w-mp3.pl Nie trąb, robię co mogę
Nie schodź. Szkoda fatygi. Ta organizacja umarła razem z bohaterem Siedemnastu Mgnień Wiosny
Z późno. Zszedłem. Żadnej karteczki nie znalazłem - żart ofkozz
staf napisał/a:
Myśle że sprawdzisz jedynie może coś się odhaczyło może coś zawadza, coś się obluzowało..
Tak zrobię ale najpierw wentylator. Muszę sprawdzić czy jest uszkodzony. Bo nie pracuje na (I i II biegu). Czy tez coś z przewodami nie styka... może się przerwały
reed, ja bym jednak rozebral tapicerke i zobaczyl jak wyglada mocowanie klamki oraz ciegna przy klamce...zobacz tez czy nie masz blokady dla dizeci wrzuconej!...
Do tego na wszelkosc WuDe 40 lub innego smarowidla na wszelki wypadek:)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tak zrobię ale najpierw wentylator. Muszę sprawdzić czy jest uszkodzony. Bo nie pracuje na (I i II biegu). Czy tez coś z przewodami nie styka... może się przerwały
Nie chce Cię martwić ale brak I i II biegu wentylatora to prawie napewno oznacza koniec szczotki masowej. Trzeci bieg działa gdyż jest podawana dodatkowa masa a nie plus jak dla I i II biegu. Łatwo to sprawdzić po otwarciu skrzynki podając napięcie bezpośrednio na przewody.
Skrzynka znajduje się w obudowie wentylatora i dostęp do niej jet dopiero po zdjęciu obudowy z lewej strony
reed napisał/a:
I czy na pewno u mnie te przewody jak w artykule są pokazane mogę podłączać na krótko ?
Tak możesz. Możesz też spróbować przed rozebraniem wymusić zasilanie na stryki sterujące poszczególnych przekaźników ale to nie da ci pewności co do wentylatora gdyż mógł paść przekaźnik. Rozebranie i złożenie zderzaka to około 1.5-2h. Jeśli się okaże że nie działa po prostu go wyjmij i jeździj ostrożnie aby nie przegrzać silnika lub rozwalić klimy. A jak naprawisz załóż.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum