Wysłany: Nie Lip 12, 2009 12:52 [R 400 SDi 99r] 3TXB - znowu ten pilot do 400-tki
Witam wszystkich forumowiczow.
Od razu wytlumaczenie - przegladalem forum wzdluz i wszerz - i jednak nie znalazlem odpowiedzi ma pytanie mnie nurtujace.......
Od niedawna mam Rover-ka 400 SDI 5D - '99 (jak w informacjach). Dostalem dwa piloty 3TXB (VIN: 43xxxx). Immobilizer dziala - ale tylko na jednym pilocie (co prawda zasieg chyba jak u innych - tak okolo 5m).
W tym drugim pilocie zmienilem baterie, bo i tak nie dzialal - i o dziwo on nadal nie chce dzialac. Oczywiscie wszystko zrobilem wedlug instrukcji wymiany baterii (na pewno) - ale efekty zadne. Rozebralem tego pilota zapasowego - ale w srodku czysto - bez zadnych zalan czy brudow......
W momencie gdy probuje zsynchronizowac ten pilot - nic sie nie dzieje (dioda na liczniku swieci w trybie stalym). Gdy wloze go do stacyjki i przekrece w pozycje II - pojawia sie szybki naprzemienny dzwiek (takie cos jak: ti-da-ti-da-ti-da.....). I nic wiecej. Nie uruchomie silnika, bo oczywiscie immo dziala nadal (to wiadomo).
Pierwszy - ten podstawowy kluczyk dziala - ale chcialbym cos zrobic z tym zapasowym, bo czasami moze sie przydac......... Czyzby i u mnie pozostaje jedynie programowanie tego pilota?
Aha. Do tego kluczyka zapasowego mam dolaczona blaszke z litera "R" (duze) i czterema cyframi. Czy to jest wlasnie ten awaryjny kod wylaczania immobilizera?
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
Ostatnio zmieniony przez thef Nie Lip 12, 2009 17:21, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 12, 2009 12:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jest duże prawdopodobieństwo, że bedziesz musiał zaprogramować tego pilota (w najgorszym wypadku jest padnięty) -możliwe że poprzedni właściciel chciał być uczciwy i zaopatrzył się w drugi pilot po zgubieniu poprzedniego ale nie programował go.
Co do 4cyferek to musisz zyczajnie przetestować czy to keycode immo. Procedura odblokowania immo z kluczyka jast w instrukcji, nie chciał bym wprowadzać cię w błąd bo nie pamietam w którą stronę należy kręcić kluczem najpierw.
W tych 4cyferkach nie może być zera.
_________________ NIE POTRAFISZ PRZECZYTAĆ TEGO TEKSTU, WCIŚNIJ Ctrl +
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Nie Lip 12, 2009 14:29
Ja też mam problem z drugim pilotem. Dzieje się dokładnie to samo co u kolegi vers.
Podejrzewam, że padł słynny już kwarc czy coś takiego. Niestety nie mogę tego nigdzie kupić bo chętnie bym się pobawił tym pilotem. Gdzieś na forum jest napisane co dokładnie wymienić ale nie chce mi się poszukać
Dzieki bardzo za odpowiedzi.
Jednak, jak pisze Tomaszi - w tym "niby kodzie" (nie wiem, czy to ten wlasciwy - mam taki numer na blaszce przy pilocie zapasowym) wylaczenia imobilizera ja mam zero..... Dokladnie to mam tak: R3820
Czy cos jest nie tak ?
Dzieki bardzo wszystkim za odpowiedzi. Juz chyba wszystko wiem.....
Coz - bede musial przejechac sie gdzies do serwisu i odczytac kod immobilizera oraz cos zrobic z zapasowym pilotem.
Tomaszi oraz Brt - pomogliscie mi. Dzieki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum