Forum Klubu ROVERki.pl :: [R414Si 103KM 97`] korek od zbiorniczka plyn. chlod.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R414Si 103KM 97`] korek od zbiorniczka plyn. chlod.

jak sprawdzic czy utrzymuje poprawne cisnienie?
Autor Wiadomość
mogewszystko 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 101
Skąd: Kraków



  Wysłany: Sob Sie 08, 2009 22:20   [R414Si 103KM 97`] korek od zbiorniczka plyn. chlod.

hej, wie ktos moze jak sprawdzic czy korek od zbiorniczka wyrownawczego ukladu chlodzenia dziala poprawnie? czy trzyma odpowiednie cisnienie i nadmiar wypuszcza? ostatnio juz 3 raz mi peka dolny waz od chlodnicy.. wydaje mi sie ze jest za duze cisnienie w obiegu... odbrze ze juz 3 raz udalo mi sie go skrocic i scisnac troche wyzej, pytanie 2 czy ma ktos takiego weza do sprzedania? i jeszcze raz jak sprawdzic ten korek.
_________________
Wiesz o co chodzi?! :D
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sie 08, 2009 22:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sob Sie 08, 2009 22:24   

Może najlepiej od razu wymienić korek, w końcu to tylko trzydzieści parę złotych.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1762
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Sob Sie 08, 2009 22:28   

Węża poszukaj tu. http://www.tomateam.pl
A co do korka....tak jak pisze kasjopea, Kup nowy. Szkoda zachodu na szukanie przyczyny.
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
mogewszystko 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 101
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Sie 08, 2009 22:28   

kasjopea, no w sumie tak, ale po co odrazu wydawac kase skoro nie wiem czy to to jest przyczyna awari?
_________________
Wiesz o co chodzi?! :D
 
 
 
wolarz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Posty: 127
Skąd: Włocławek



Wysłany: Sob Sie 08, 2009 22:37   

porównaj z drugim roverkiem ;)
zawsze to okazja na spota :p
_________________
Pozdrawiam :)
wolarz
 
 
 
mogewszystko 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 101
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Sie 09, 2009 13:55   

czyli mowicie ze sie nie da sprawdzic czy ten korek jest sprawny? :?:
_________________
Wiesz o co chodzi?! :D
 
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Sie 09, 2009 14:06   

Można sprawdzić :smile:
Wymontowujesz zbiorniczek zakręcasz korek, zatykasz jeden otwór a do drugiego podłączasz wężyk z sprężonym powietrzem i manometrem.
Powinno być około 1 bara ciśnienia o ile dobrze pamiętam :hm:
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
mogewszystko 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 101
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Sie 10, 2009 16:09   

kupilem uzywany koreczek, i kupilem tez weza, zobaczymy co dalej sie bedzie dzialo, jedno co mnie nie pokoi to to ze jak odkrecam korek na goracym silniku to plyn chlodniczy najpierw bulka do gory a potem znika calkowicie ze zbiorniczka wyrownawczego a po jakims czasie podnosci sie tylko do polowy, o co chodzi z tym plymen? u was tez tak sie zachowuje???
_________________
Wiesz o co chodzi?! :D
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pon Sie 10, 2009 16:38   

Jak odkręcasz to ciśnienie się wyrównuje. U nas był ewidentnie walnięty korek i różne dziwne rzeczy z tym płynem się działy :wink:
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
mogewszystko 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 101
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Sie 10, 2009 18:09   

kasjopea, nie wiem ale cos dzinego sie dzieje z tym samochodem :/
_________________
Wiesz o co chodzi?! :D
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pon Sie 10, 2009 19:13   

Po prostu wymień ten korek i wąż i zobaczysz, co się będzie działo :głaszcze:
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
mogewszystko 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 101
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Sie 10, 2009 21:41   

kasjopea, zmieniłem korek i zauważyłem cos dziwnego, po zgaszeniu silnika w zbiorniczu sie caly czas przelewa poprostu tajfun :shock: a ten nowy koreczek tylko syczy i wypuszcza powietrze, czy to normalne?
_________________
Wiesz o co chodzi?! :D
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pon Sie 10, 2009 22:01   

On ma puszczać. Ale, że tak tam szaleje to raczej niedobrze. Zresztą niech się ktoś inny wypowie :/
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
mogewszystko 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 101
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Sie 10, 2009 22:04   

tylko ze tu nikt sie nie chce wypowiedziec :D
_________________
Wiesz o co chodzi?! :D
 
 
 
wolarz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Posty: 127
Skąd: Włocławek



Wysłany: Pon Sie 10, 2009 22:55   

a jaką temperaturę pokazuje wskaźnik?
wentylator się włącza?
_________________
Pozdrawiam :)
wolarz
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10927
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Sie 11, 2009 15:38   

a układ odpowietrzony??, bo wygląda na to, ze jednak nie bałdzo...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
mogewszystko 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 101
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Sie 11, 2009 16:59   

wolarz napisał/a:
a jaką temperaturę pokazuje wskaźnik?
wentylator się włącza?


temperatura w normie czyli troche ponizej polowy
tak wentylator sie zalacza

sTERYD napisał/a:
a układ odpowietrzony??, bo wygląda na to, ze jednak nie bałdzo...


uklad odpowietrzony nawet 2 razy dla pewnosci!

w samochodzie tez cieplo wieje wszystko normalnie,
jedynie co to burza w zbiorniczku wyrownawczym po zgaszeniu samochodu, raz plyn znika a raz wyplywa :shock:
_________________
Wiesz o co chodzi?! :D
 
 
 
timer 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 20 Kwi 2005
Posty: 143
Skąd: okolice Krakowa



Wysłany: Wto Sie 11, 2009 23:35   

jakiego koloru masz płyn chłodniczy ?? jak inny niż zielony to trzeba sie udać do sklepu akwarystycznego i poprosić o test na dwutlenek węgla jak wyjdzie że jest pozytywny to bedzie znaczyć że masz jakiś przeciek CO2 do płynu chłodniczego
 
 
 
xkrzychux 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 132
Skąd: Rawa



Wysłany: Sro Sie 12, 2009 09:06   

mogewszystko napisał/a:
raz plyn znika a raz wyplywa :shock:


Jak to rozumieć
Czy jak zniknie Ci płyn to musisz dolewać ?
Czy poziom płynu podnosi się i opada (a jeśli tak to w jakich granicach) ?
_________________
Krzychu (Rawa Maz.)
R 416Si
 
 
mogewszystko 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 101
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Sie 12, 2009 11:24   

timer napisał/a:
jakiego koloru masz płyn chłodniczy ??


mechanik powiedzial ze zalal czerowny do -50 koncentrat :D ale ja tam nic czerownego nie widze... no moze troszeczke :)

xkrzychux napisał/a:
mogewszystko napisał/a:
raz plyn znika a raz wyplywa :shock:


Jak to rozumieć
Czy jak zniknie Ci płyn to musisz dolewać ?
Czy poziom płynu podnosi się i opada (a jeśli tak to w jakich granicach) ?


juz tlumacze, wracam pod dom, gasze silnik, otwieram klape, odkrecam powoli korek, zaczyna oczywiscie parowac a w zbiorniczku zaczyna robic sie wulkan, i tak przez minute... wulkan zaczyna sie uspokajac a potem nagle zaczyna plyn wsysac spowrotem do obiegu.. i juz po dwóch minutach w zbiorniczku jest pusto!! a za chwilke zaczyna bulkac i pojawia sie troche plynu powiedzmy w granicach minimum!
_________________
Wiesz o co chodzi?! :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R414Si 103KM 97`]
ile biegow ma wentylator chlodnicy?
mogewszystko Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Sro Sie 05, 2009 10:50
truten23
Brak nowych postów [R414Si 103KM 97`]
awaria weza i falujacy wskaznik temperatury silnika
mogewszystko Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Sob Sie 01, 2009 01:39
Artu
Brak nowych postów [R414Si 103KM 97`] uzywana instalacja gazowa
mozna gdzies kupic? oplaca sie?
mogewszystko Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Pią Sie 21, 2009 07:54
paff
Brak nowych postów [R400] Uszkodzony korek od zbiorniczka ?
nowy123 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sro Lip 11, 2007 22:57
nowy123
Brak nowych postów [R414Si 103KM 98r] Zgasł podczas jazdy i nieodpala
Brak iskry, cewka sprawna ...
cige Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Gru 17, 2009 17:04
Lechos



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink