Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 214i] Brak Mocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 214i] Brak Mocy
Autor Wiadomość
Mayday 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 199
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Nie Sie 09, 2009 15:49   

Zwiększone obroty to w 95% wina zabrudzonego silniczka krokowego. Przeczyścić i powinno być ok ;)
_________________
Tom
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sie 09, 2009 15:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Nie Sie 09, 2009 15:57   

Mayday, czyszcze co 2 mc bo jak nie czyszcze to aucie spadaja obroty na 500 i gasnie : > takze moj silniczek krokowy jest co 2-3 mc czyszczony :> i oczywiscie wiem, że powinien byc do wymiany ale czy to moze powodowac mulenie ?
 
 
Odbiii 



Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 17
Skąd: wroclaw



Wysłany: Nie Sie 09, 2009 20:11   

wiec tak 4 bieg 60 na godzine 2 tys i ta pierwsza kreseczka czyli 2250 jakos tak! swiece i kable suche czyste nie zalane przez olej pogrzebalem przy kablach i znowu odczucie lepiej jakby ale pod gorke wiadukt bieg 5- 80km/h i wyje a nie ciagnie tez tak macie? szwagier mowi zmien swiece i kable tak jak kolega wyzej ale kable mam w dobrymm stanie wiec zaczne od swiecy:)

[ Dodano: Wto Sie 11, 2009 17:43 ]
Witam
Wiec tak rozwiazal sie problem ! Problem ktorego nie bylo tak naprawde!!!!!!
Dzsi postanowilem wymienic swiece ale pomyslalem co mi szkodzi pojechac do innego mechanika i pogaadac o problemie..... konkretny mechanik konkretny warsztat !
Wsiadlem z facetem do auta i mowie w czym rzecz on kieruje po chwili dusi maszyne na maxa i co troche sie zmieszalem bo czuje ze ciagnie.... to mowie 60 na godzine niech pan jedzie i 4 bieg i przyspieszac ... przejechal z ok 2 km i mowi: Wszytsko wporzadku idzie dobrze zbiera sie dobrze (a ja czapa???) mowi to silniki wysoko obrotowe i zeby przyspieszyc i czuc te moc trzeba mu dawac powyzej 3 tysiecy obrotow a jak jedziesz 60 i na 4 biegu(ekonomicznie) i chesz przyspieszyc to nie bac sie redukcji na 3 i mu dowalic!!! on jechal na 4 110km/h gdzi eja przy 80 wrzucalem 5bieg - stwierdzilem sam ze jezdze jak pipa zatem ;/ na co on stwierdzil ze poprostu jezdze ekonomicznie i spokojnie!! Wynik koncowy wszytsko ok!!!! a ja dupe wam trulem- sorki!
co do plamek oleju w zbiorniczku wyrownawczym - mowi nic sie nie martw one tak maja i troche sie pojawia wiec spokojna glowa !! cod o wycieku na zdjeciu pokazanym mowi ze tam jest uszczelka i mozna wymienic gdzie mechanik jeden mowil ze nie ma!
Takze z moim Roverkiem wszytsko ok:) co mnie ucieszylo!!!!
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 12, 2009 09:40   

to przy ilu obrotach powinno sie zmieniac bieg ja na 4 zmieniam MAX przy 2,500 obrotow :P

[ Dodano: Sro Sie 12, 2009 09:40 ]
w zasadzie na kazdym biegu zmieniam 2,500 i zmiana : D po zmianie obroty wskakuja na 2.000 ciagne do 2.500 i git xD
 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1762
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 12, 2009 10:01   

Odbiii napisał/a:
stwierdzilem sam ze jezdze jak pipa zatem ;/
Takze z moim Roverkiem wszytsko ok:) co mnie ucieszylo!!!!

Jeżdzisz jak jeżdzisz. Tylko moim zdaniem powinienes czasami wyjechac za miasto i "przegonić" autko. I spróbuj zmieniać biegi na słuch, a nie patrząc na obrotomierz. Pozdrawiam. :wink:
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sro Sie 12, 2009 10:03   

Odbiii, najlepiej zmieniać biegi przy około 3 - 3,5 tys. obrotów :smile:
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Odbiii 



Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 17
Skąd: wroclaw



Wysłany: Sro Sie 12, 2009 13:12   

Zmieniam na sluch wlasnie i to jest w granicach maxymalnie do 3 tys 2,5 jakos tak zawsze bylo! ale faktycznie auto budzi sie powyzej 3 tys pewnie wzrosnie spalanie zobacze teraz przy mojej jezdzie na trasie to 6,5 (mniej wiecej) z predkoscia 90-105,km/h
Pozatym alu felgi mam 195 mechanik mi wogle mowil daj na kola 2,2 atmosfery powinno byc 2 daj 2,2 Wiec pojechalem na stacje i w koloach 1,7 1,8 w jednym bylo 2,0 Teraz maja po 2,2 i dobrze sie jezdzi! Proste zeby czuc moc trzeba czasem dac mu w pipe :) a nie zamulac jak ja to robilem....
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sro Sie 12, 2009 16:07   

Odbiii napisał/a:
Proste zeby czuc moc trzeba czasem dac mu w pipe :) a nie zamulac jak ja to robilem....
zgadza się, ale można to nieco inaczej wyrazić :razz: :wink:
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
blues_23 



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 12
Skąd: Wawa



Wysłany: Sro Sie 12, 2009 16:33   

W sumie też mam 214i nie ma tu co wymagać od takiego silniczka. Ja swoją R-kę traktuje delikatnie, ale przekładam przy 3,5-4 nawet czasami 5tys. Działa jak marzenie. Silnik pracuje równo i cicho. Przyznaję, że czasami pali 10 litrów, ale przyjemność z jazdy nie do opisania :grin:
 
 
pietro 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 387
Skąd: Wrocław / Lubrza



Wysłany: Sro Sie 12, 2009 16:51   

Odbiii napisał/a:
Proste zeby czuc moc trzeba czasem dac mu w pipe :) a nie zamulac jak ja to robilem....

w palnik, kolego w palnik :)
czy spalanie wzrośnie to nie do końca tak może być,
na forum było kilka opinii, że nawet spalanie spadło jak ktoś zmienił styl jazdy z emeryckiego na bardziej żwawy :)
 
 
Odbiii 



Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 17
Skąd: wroclaw



Wysłany: Sro Sie 19, 2009 18:26   

Witam ponownie:)))
Pisalem wyzej ze moze brak opaski przy przepustnicy jest powodem braku mocy wiec wkoncu zalozylem opaske i moze tylko mi sie zdaje ale cos lepiej jakby bylo moze z braku opaski lapal bokiem cieple powietrze ?? ? tego nie wiem !! ! Ale zaszalem : wpadl mi w rece filtr stozkowy kumpel wisial kaske i w ramach tego wziolem nowy gdyz nie zdazyl go zalozyc filtr stozkowy:) Dzis zamontowalem usunolem gorna pokrywe filtra powietrza jak i filtr ! dolna czesc jest nada,l wkoncu z tamtad leci chlodne powietrze !! Wiec stozek znajdujes sie w tym samym miejscu co fabryczny!!! Wrazenia: Pozytywne !! ! auto lepiej przyspiesza bardziej wydaje sie byc elastyczne mniej mulace!! moze to tylko zludzenie bo prawdziwosc i dzialanie wykazac by musiala hamownia!!! ale wrazenia no powiem wam ze auto fajnie teraz jezdzi ta opaska na przepustnicy dala (kiedys byla jestem pewien mzoe zardzewiala ze starosci i odpadla)i sam filtr raczej tez !! ! no i ten dzwiek jak gwaltowniej sie przyspiesza no mi sie podoba :) nie wiem jak innym i fajne to ze nie wyje jak sie jedzie spokojnie :)) Tazke do osob co czuja spadki mocy itp sprawdzcie opaski czy sa podokrecane moze to akurat to ! Sami wiecie ze przyczyna tego moze byc 100 roznych powodow czasem moze to byc blachostka czasem nie;/ Czas zakonczyc temat i z tych opasek ze moze to bylo powodem prosze sie nie nabijac nie jestem mechanikiem i to tylko moja sugestia i wrazenia :) Pozdrawiam i zycze jak najmiej usterek :))) ODBIII :D
 
 
cortex 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 136
Skąd: zabrze

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 19, 2009 18:46   

to sie cieszymy że problem sie rozwiązał :mrgreen:

btw. że trzeba czasem przegonić autko to sie zgodze, ostatnio próbowałem ile na 2 biegu wyciągnie hehe było ok. 100km/h :mrgreen: (rownież posiadam 1.4i)
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Czw Sie 20, 2009 10:56   

a gzie jest mniej wiecej przepustnica :rotfl: ?
 
 
piuntek 



Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 13
Skąd: Toruń



Wysłany: Nie Sie 23, 2009 14:04   

odbiii, na 100% masz walnieta uszczelke, jak masz w zbiorniku wyrownawczym plamki oleju, ja mam to samo, robi sie kawka z mlekiem i jest dzwina maz. na 100% nieszczelnosc i zrob to radze jak najszybciej. i lepiej sprawdz glowice, bo u mnie uszczelka byla ok, tylko glowice mam nieszczelna i teraz sie zastanawiam co zrobic ;-) , ale to jest w dziale tuning mechaniczny. pzdr. :-)
ps. na 5 biegu autko ma totalnego mula, wolno sie rozpedza, a pod gorke jak wjezdzasz auto nie nabiera predkosci, to swiadczy o tym ze jest nieszczelnosc.
ps. zobacz bagnet czy masz jakby 2 slady wskazujace ile masz oleju, jak nie masz jednoznacznego pomiaru to na bank nieszczelnosc.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 214i] Brak mocy gdy mokro na dworze...
zumi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Cze 02, 2010 17:40
zumi
Brak nowych postów [Rover 214i 1.4 16V 1995] Brak mocy i nie pali na jeden gar.
chomik1948 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 39 Pią Paź 29, 2010 20:13
Harry
Brak nowych postów [214i 97] mało mocy
wrobcio Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Czw Sty 01, 2009 21:23
wrobcio
Brak nowych postów [214i]Utrata mocy po przejecahaniu 8km
Danio2020 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Pon Mar 05, 2012 20:10
Danio2020
Brak nowych postów [R25]brak mocy
leszek292 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pią Gru 05, 2014 19:44
leszek292



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink