Forum Klubu ROVERki.pl :: [r216 Coupe 97r] Wymiana fabrycznego alarmu i immo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r216 Coupe 97r] Wymiana fabrycznego alarmu i immo
Autor Wiadomość
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sie 31, 2009 20:44   [r216 Coupe 97r] Wymiana fabrycznego alarmu i immo

Witam kolegów i koleżanki.

Od samego początku jak tylko kupiłem autko marze o wymianie fabrycznego alarmu.

Po prostu nie spełnia on moich oczekiwań.

Planuje zakup takiego alarmiku na allegro

http://allegro.pl/item717..._pilot_lcd.html

Czy ktoś może mi powiedzieć czy jest możliwa wymiana oryginalnego alarmu i założenia czegoś takiego????

Z czym to się wiąże i jak rozwiązać sprawę wbudowanego immo roverka????

A być może ktoś już zakładał nie fabryczny alarm???

[ Dodano: Pon Sie 31, 2009 12:24 ]
Po dłuższym namyśle interesuje mnie instalacja tego alarmu

http://allegro.pl/item718..._odpalanie.html

ktoś powie że wymyślam albo że gadżeciarz ze mnie, ale ja mam daleko samochod na parkingu od domu i nie ma inej mozliwosci podejrzewam ze w nocy nawet jakby syrenka wyła to bym jej nie usłyszał a tu jak by nie było zasięg duży no i odcięcie zapłonu podczas odjazdu.

Edit:

Czy naprawdę nikt nic nie wie na ten temat???
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 31, 2009 20:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Sie 31, 2009 21:11   

Najpierw znajdź magika który się tego podejmie bo z tego co wiem to nie jest łatwe. Druga sprawa przecież masz odcięcie zapłonu jak nie otworzysz z pilota to nie odpalisz chyba że masz immo wyłączone. Przerost formy nad treścią nawalone gadżetów, a pewnie łatwiejsze do obejścia niż fabryczny immo
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Sie 31, 2009 21:17   

Pływak napisał/a:
Przerost formy nad treścią nawalone gadżetów, a pewnie łatwiejsze do obejścia niż fabryczny immo

to prawda fabryczny immo i alarm potrafi być upierdliwy dla właściciela a co dopiero dla złodzieja załóż sobie najwyżej alarm z powiadamianiem i czujnikami ruchu a immo zostaw w spokoju
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 17:02   

no ale to i tak musze wyrzucić stary alarm! Prawda?
Immo piszecie zostawić to co będę latać na dwa piloty???

B.T.W
Ostatnio zastanawiałem się czy złodziej dałby rade obejść immo w roverku????
Bo potrafi ono rzeczywiście być upierdliwe?

Jak myślicie dałby rade odjechać nie posiadając pilota???
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Robertus74 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 317
Skąd: Podkarpacie



Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 17:57   Re: [r216 Coupe 97r] Wymiana fabrycznego alarmu i immo

Vesper416 napisał/a:
Od samego początku jak tylko kupiłem autko marze o wymianie fabrycznego alarmu.
Po prostu nie spełnia on moich oczekiwań.
To jakie Ty masz oczekiwania względem alarmu? :wink:
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 18:50   

Oryginalny jaki jest każdy wie!

Słaby zasięg, częsty problem z pilotami, problemy z wprowadzeniem kodu, brak informowania światłami i dźwiękiem o uzbrojeniu i rozbrojeniu, brak funkcji panik, czujnik ruchu cholernie łatwo oszukać pomijając jego niedokładność odczytu...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 20:18   

Vesper416 napisał/a:
Oryginalny jaki jest każdy wie!
\moim zdaniem całkiem sensowny :]
Vesper416 napisał/a:
częsty problem z pilotami, problemy z wprowadzeniem kodu,


Vesper416 napisał/a:
Słaby zasięg
fakt, na niektórych pilotach np. 3TXA ... na 17TN zasięg jest ok.
regularna konserwacja i problemów brak :ok:
Vesper416 napisał/a:
brak informowania światłami i dźwiękiem o uzbrojeniu

to można w prosty sposób samemu dołożyć a pozatym od rocznika 97 było w standardzie
Vesper416 napisał/a:
brak funkcji panik
fakt
Vesper416 napisał/a:
czujnik ruchu cholernie łatwo oszukać pomijając jego niedokładność odczytu...

;> ... nie rozumiem skąd to stwierdzenie ... minimalnie uchylę szybę i po chwili wrzeszczy jak głupi :roll:
Uważam, że jak na czasy stworzenia R200/400 to ten alarm był bardzo dobrą i praktyczną konstrukcją. Ten co wybrałeś to już cud miód i orzeszki, ale ... znajdź mi inne seryjne auto, które ma coś wiecej niż system valeo z roverków ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 20:28   

No tak ale przez 12 lat szpece od ciepłej roboty pewnie już 100x rozpracowali ten alarm.

Ja czujnik ruchu sprawdzałem siedząc w środku. Jak ruszam się ostrożnie to alarm nie zawyje dopiero jak zaczynam energicznie sie ruszać to alarm zaczyna reagować.

Mój Tomcio jest z końcówki 97r i nie mrugają mu światła i troche mnie to drażni bo jak ktoś obserwuje mnie to może sobie pomyśleć co to za alarm albo że tylko centralny jest....

Czy jest gdzieś opis jak ożywić światła przy uzbrajaniu i rozbrajaniu alarmu oraz żeby mrugały podczas włączenia alarmu???
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 20:38   

Vesper416 napisał/a:
No tak ale przez 12 lat szpece od ciepłej roboty pewnie już 100x rozpracowali ten alarm.

Jak szpec to z każdym sobie poradzi, a jak sierota to i roverkowego nie pokona ;) Oczywiście zrobisz jak chcesz :)
Vesper416 napisał/a:
jak ktoś obserwuje mnie to może sobie pomyśleć co to za alarm albo że tylko centralny jest....
nie ważne co myśli ... im mniej widzi i wie tym lepiej dla Ciebie :ok: ;)
Cytat:
Czy jest gdzieś opis jak ożywić światła przy uzbrajaniu i rozbrajaniu alarmu oraz żeby mrugały podczas włączenia alarmu???

http://forum.roverki.eu/v...hlight=plik%F3w
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 21:08   

Dzięki Brt, jutro dokłanie to obadam bo teraz już mi sie oczy kleją! rozumiem że to samo można zrobic ze światłami?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 21:18   

możliwosci są ;) trzeba tylko trochę głową ruszyć ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1078



Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 07:30   Re: [r216 Coupe 97r] Wymiana fabrycznego alarmu i immo

Vesper416 napisał/a:


[ Dodano: Pon Sie 31, 2009 12:24 ]
Po dłuższym namyśle interesuje mnie instalacja tego alarmu

http://allegro.pl/item718..._odpalanie.html


miałem trochę do czynienia z podobnym alarmem i nie podoba mi się.

Vesper416 zadaj sprzedawcy następujące pytania:

1. czy ten alarm odblokowuje zamki za każdym razem gdy wyłączy się zapłon (nawet gdy są otwarte, więc totalnie bez sensu)

2. czy napięcie na czujniki jest odłączane gdy alarm jest rozbrojony, bo jeśli nie to siedzisz sobie w autku a mikrofala cały czas promieniuje, non stop.

3. czy za każdym razem jak wyjdziesz z samochodu i nie uzbroisz go, pilot będzie piszczał i wibrował aby Ci przypomnieć aby zamknąć samochód. Czy można wyłączyć tą funkcję przypominania?


ps. a odnośnie dyskusji na temat skuteczności danego alarmu to trochę bez sensu, przepisy Unii Europejskiej wyraźnie mówią że po odłączeniu zasilania od centralki alarm ma być bierny (!). Tzn odcinamy kabelki i wszystko działa tak jak by alarmu nie było. A co za problem dla złodzieja aby zlokalizować centralkę skoro w środku są przekaźniki które cykają np aby migać kierunkami. Taki alarm zamontowałbym tylko na przynętę i jako sterownik centralnego zamka, i oczywiście powiadomienie to też fajna sprawa, można spokojnie spać. Ale jako zabezpieczenie to najlepiej zamontować coś osobnie ukryte.
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 08:59   

Ja tam sie bardzo ciesze z oryginalnego alarmu. Brakuje mi co prawda funkcji panic (z tym zasięgiem i tak na wiele by sie nie zdała niby) i "awaryjnej" możliwości zamknięcia wszystkich drzwi od wewnątrz ale poza tym nie ma sie co przyczepić.

Ojciec kupił Opla Omegę V6 (jakby nie patrzeć przynajmniej dwie klasy wyżej, atermiczne szyby, klimatronik itd), ale ma tylko immo bez alarmu (widać w holandii tak nie kradną). Załozenie alarmu i zintegrowanie go z pilotem będzie kosztować przynajmniej 500zł, fajnie że mam to za darmo i w dodatku ładnie zamontowane (czujniki nie wiszą nieestetycznie na kablach).

Ponadto roverkowy alarm jest zintegorwany z klaksonem a nie małą syrenką. Jak się włączy ryczy niemiłosiernie :D a nie takie fiu bździu.

Nie oszukujmy się każdy alarm da sie obejść, nawet te z GPS i GSM są gówno warte bo na allegro bez problemu kupimy przenośny zagłuszacz GPS, GSM, UMTS i WIFI (all in one)
Co to jest wydać 250zł dla profesjonalnego złodzieja?

Pierwsza z brzegu aukcja szukałem całe 15 sekund:
http://www.allegro.pl/ite...ia_samsung.html

Alarm to tylko ochrona przed gówniarzami, nie ma co przesadzać.

Blokada skrzyni w samochodzie z napędem na tył to niezłe zabezpieczenie. Bez lawety ani rusz. W napędzie na przód troche gorzej ale i tak trzeba mieć sprzęt by samochód odholować z uniesionym przodem.

Rover nie jest popularnym samochodem, i raczej nigdy juz nie będzie. Mam nadzieje ze jego alarm również nie jest popularny. To kolejny plus.
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 09:18   

Vesper416 napisał/a:
No tak ale przez 12 lat szpece od ciepłej roboty pewnie już 100x rozpracowali ten alarm.
A o ilu skradzionych Roverach wiesz? Ja o ŻADNYM nie słyszałem :P
 
 
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 10:35   

Paul napisał/a:
Vesper416 napisał/a:
No tak ale przez 12 lat szpece od ciepłej roboty pewnie już 100x rozpracowali ten alarm.
A o ilu skradzionych Roverach wiesz? Ja o ŻADNYM nie słyszałem :P


I tu jest sedno sprawy.
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 12:06   

sobrus napisał/a:


Blokada skrzyni w samochodzie z napędem na tył to niezłe zabezpieczenie. Bez lawety ani rusz. W napędzie na przód troche gorzej ale i tak trzeba mieć sprzęt by samochód odholować z uniesionym przodem.

Mówimy o blokadzie drążka? Jeśli tak to wystarczy chyba sprzęgło wcisnąć...

Cytat:
Alarm to tylko ochrona przed gówniarzami, nie ma co przesadzać.


Zgadza się dlatego najlepszym zabezpieczeniem jest AC, jeśli będą mieli zapotrzebowanie na Twój samochód to i lawetą Ci go sprzątną :]
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 13:44   

Pływak napisał/a:

Mówimy o blokadzie drążka? Jeśli tak to wystarczy chyba sprzęgło wcisnąć...

o rany faktycznie :D a wszędzie tak chwalą to zabezpieczenie.
od razu widać, że na złodzieja to ja sie nie nadaje...
No nic, w takim razie fabryczny alarm i immo i więcej nie ma co kombinować.
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 21:24   

Vesper416 napisał/a:
Czy ktoś może mi powiedzieć czy jest możliwa wymiana oryginalnego alarmu i założenia czegoś takiego????


wszystko można założyć - schemat instalacji jest w RAVE więc można bez trudu zlokalizować i odłączyć fabryczny alarm i imo i przy okazji pozbyć się paru przydatnych funkcji jak np otwarcie centralnego przy stłuczce

Vesper416 napisał/a:
Z czym to się wiąże i jak rozwiązać sprawę wbudowanego immo roverka????


parę godzin na zlokalizowanie i odłączenie urządzeń fabrycznych i podłączenie nowego alarmu - choć w zakładzie raczej nie będą chcieli się podjąć takiej zabawy bo dla nich czas to kasa a tu jest sporo dodatkowej roboty - imo można odłączyć całkiem albo częściowo i wykorzystać te zabezpieczenia podłączając do zewnętrznego alarmu

Vesper416 napisał/a:
A być może ktoś już zakładał nie fabryczny alarm???


tak - ale sporo roboty - jak dobrze idzie to prawie 2 dniówki

Vesper416 napisał/a:
ktoś powie że wymyślam albo że gadżeciarz ze mnie, ale ja mam daleko samochod na parkingu od domu i nie ma inej mozliwosci podejrzewam ze w nocy nawet jakby syrenka wyła to bym jej nie usłyszał a tu jak by nie było zasięg duży no i odcięcie zapłonu podczas odjazdu.


zaryzykuję stwierdzenie, że wszyscy faceci to gadżeciarze nie wyłączając mnie - tylko jedni mają na to kasę a inni nie :-) w R nie ma syrenki tylko 2 głośne klaksony więc raczej dobrze słychać, a odcięcie zapłonu realizuje właśnie imo
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 22:10   

Ta w roverku immo odcina zapłon ale tylko do momenty jego wyłączenia (immo)
A w tym alarmie dostajesz powiadomienie że ktoś właśnie uruchomił silnik i odjeżdża, wciskasz guziczek na pilocie i silnik się wyłącza i tu jest cały bajer! :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 22:11   

darek_wp napisał/a:
więc można bez trudu zlokalizować i odłączyć fabryczny alarm i imo
z immo tak prosto o ile mi wiadomo nie jest ... tzn nie jest to zwykłe "ciach" w kabelkach ... troche więcej zachodu trzeba :ok: ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: [r216] kupie zderzak coupe
filipo1992 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
13 Czw Mar 02, 2017 12:10
filipo1992
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [ 416 sli ] odłączenie fabrycznego alarmu
dracke Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
1 Nie Lip 06, 2014 20:32
sTERYD
Brak nowych postów [r216 coupe 97'] Wymiana piast tył i przód
Vesper416 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
2 Pią Paź 15, 2010 18:38
Vesper416
Brak nowych postów [r216 Coupe 97r] samodzielna wymiana rozrządu
Vesper416 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
19 Sro Lip 06, 2011 18:01
ArekL
Brak nowych postów [r216 coupe 97r] Wymiana pompy wspomagania
Vesper416 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
2 Nie Lip 19, 2009 16:30
Vesper416



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink