Forum Klubu ROVERki.pl :: [620Si vs 420Si] który ma lepszy silnik??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Sob Lut 05, 2011 00:44
[620Si vs 420Si] który ma lepszy silnik??
Autor Wiadomość
QKi 



Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 3
Skąd: Mielec



Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 18:20   [620Si vs 420Si] który ma lepszy silnik??

Witam, planuję zakup Roverka z gazem. Podobają mi się dwa wyżej wymienione modele. Bardziej podoba mi się 420si w sedanie ale nie jestem pewny co do jego silnika. Wiem że jest to silnik roveroski na dwóch wałkach rozrządu. Chciałbym się dowiedzieć coś więcej o niezawodności tego silnika od jego użytkowników oraz jak się spisuje na LPG. Znowu na wybór 620Si przemawia niezawodna hodowska jednostka. Proszę pomóżcie w wyborze.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 18:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
GG 




Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 191
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 22:05   

Całkiem przyzwoity jest silniczek w 420si (seria T). Ma spory moment obrotowy i do tego bardzo nisko, dlatego dobrze się wkręca z dołu. Nie słyszałem o problemach z HGF w tym silniku. A nawet jakby były to części są tańsze niż w serii K. Co do spalania w mieście łyka 11-12l pb, więc jest to trochę.
Co do gazu... miałem założony brc sequent 24 przez krótki czas ale były problemy z szarpaniem po dodaniu gazu (albo instalacja albo instalator nie mogli sobie poradzić z dotryskami w tym silniku). Niebawem będę zakładał staga, zobaczymy czy sobie poradzi.

Reasumując odkąd go mam (ponad 2 lata) silnik działa bezawaryjnie.
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1453
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 09:56   

GG napisał/a:
ale były problemy z szarpaniem po dodaniu gazu (albo instalacja albo instalator nie mogli sobie poradzić z dotryskami w tym silniku).


Albo problemy z zapłonem... ;>
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
_papa_ 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 424
Skąd: Płock

Rover 600

Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 13:49   

na plus dla 2.0 hondy przemawia większa dostępność części. Choć tak na prawdę w tym silniku nie dzieje się nic.
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 13:55   

Honda jest odrobinę słabsza - 131 KM vs. 140 KM, no i trzeba uważać, żeby nie trafić na jednostkę 115 KM. ;)
Reszta została już napisana - F20Z gazuje się dobrze i ogólnie spisuje się super.

Jedno na co musisz uważać, to chłodnica, która w aucie w tym wieku lubi ciec i rdzewieć (są spore szanse, że np. poprzedni właściciel zalał ją do sprzedaży takim "kitem" do chłodnic), przez co można zatrzeć motor, ale nowa chłodnica w Tomateam to jakieś 220 zł.

Co do serii T, czyli Roverkowego 2.0, to możesz poszukać postów kolegi Senn'a i AnderwS'a, którzy trochę o tym silniku pisali (obaj mają go w 820 Si) i chyba obaj mają LPG (Senn na pewno). :)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
QKi 



Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 3
Skąd: Mielec



Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 18:12   

No to postanowione, wybieram 620si tylko teraz znaleźć zadbany egzemplarz :wink:

Dzięki za pomoc :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ALL] Warsztat, który odpowietrzy hamulce metodą próżniową
ArekL Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Czw Lip 18, 2013 23:51
SyntaX
Brak nowych postów [seria k] Który pasek rozrządu przy samonapinaczu?
b-rad Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Sob Cze 25, 2011 21:52
practicator
Brak nowych postów [all R] Głowica silnik 1.4 i 1.8??
pierce Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Pią Lip 10, 2009 13:00
sTERYD
Brak nowych postów [Mg Zr 160 Nowy silnik]
Tymoteusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 0 Czw Wrz 27, 2018 14:07
Tymoteusz
Brak nowych postów [ALL] Silnik Rovera 140 KM
damian199312 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 10 Pon Wrz 03, 2012 08:21
kzrr



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink