Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25/45 MG ZR/ZS 2.0iDT] Wgranie mocniejszej mapy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25/45 MG ZR/ZS 2.0iDT] Wgranie mocniejszej mapy
Autor Wiadomość
henryk 



Pomógł: 74 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Wrz 11, 2009 19:12   

Jeżeli właściciel po zmianie mapy pisze "ciężko powiedzieć" to rozstrzyga, że zmiana mapy nic nie dała. Niezależnie od bezwzględnej ilości tzw. kucy pod maską, chip (nieważne czy "mocna" czy "słabsza" mapa lub power-box) jest natychmiast odczuwalny przez właściciela.
P.S. Nawet rezystor "za 7zł" daje odczuwalny efekt.
_________________
Pozdrawiam, Henryk
Ostatnio zmieniony przez henryk Pią Wrz 11, 2009 19:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Wrz 11, 2009 19:12   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Wrz 11, 2009 19:15   

hamowania prawdę powie .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Wrz 12, 2009 15:38   

W poniedziałek jadę do Wa-wy... Czyli jednak nie ma sensu wydawać 150 PLN, bo pójdzie kasa w błoto? Szkoda, że mariusz się wypowiedzieć nie może :/
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Wrz 12, 2009 15:52   

Wypowiedział się wczoraj na SB. Napisał, że jak nie będzie efektu, to nie bierze kasy.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Wrz 12, 2009 15:58   

Dzięki wielkie :)
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Sob Wrz 12, 2009 17:31   

Mixtated napisał/a:
Wypowiedział się wczoraj na SB. Napisał, że jak nie będzie efektu, to nie bierze kasy.

Nie wiem co to jest SB (chyba, że chodzi o słuzbę bezpieczeństwa ;) ), nie może tutaj napisać swoich racji? A jak niby to sprawdzić? Czy on ma hamownię by po wgraniu mapy przetestować? ;>
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Sob Wrz 12, 2009 17:34   

PopaY napisał/a:
Mixtated napisał/a:
Wypowiedział się wczoraj na SB. Napisał, że jak nie będzie efektu, to nie bierze kasy.

Nie wiem co to jest SB (chyba, że chodzi o słuzbę bezpieczeństwa

Shout/SexBox na głównej forum
 
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Wrz 12, 2009 17:44   

PopaY napisał/a:
nie może tutaj napisać swoich racji?

Też myślałem, że tu to zrobi, ale zmusić go do niczego nie mogę :mrgreen:

PopaY napisał/a:
Czy on ma hamownię by po wgraniu mapy przetestować?

ZTCW, to nie. Dla mnie liczy się subiektywne odczucie - przed i po. Jak już wgrywać i za coś płacić, to efekty powinno się czuć. Mi osobiście żadne wydruki z hamowni nie są potrzebne. Jeśli będzie się lepiej zbierać i zyska trochę elastyczności, to mi wystarczy :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Leopard 



Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 16
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Nie Wrz 13, 2009 07:28   

Czy ktoś poza Mariusz418 oraz Jowi posiada komputer T4 i ma możliwość diagnozowania MG ZS i zmiany map?
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Wrz 13, 2009 19:16   

Jutro będę robił :)
Zdam pojutrze relację ;)
 
 
konradp 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 69
Skąd: Czestochowa



Wysłany: Nie Wrz 13, 2009 19:23   

mam nadzieje ze to dziala,bo ja tez chetnie dodalbym troche mocy swojemu roverkowi :lol:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Wrz 14, 2009 10:17   

Krzysi3k5, zmierz sobie na starej mapie przyspieszenie na 4/5 biegu np. od 60 - 100 i 80 - 120 km/h (najlepiej kilkakrotnie) i porównaj czy po wgraniu mapy będzie lepiej. To chyba najprostszy obiektywny sposób sprawdzenia czy masz wiecej niutków pod maską.

Jeżdziłem R25 po zmianie map u Mariusza i SUBIEKTYWNIE w porównaniu do dwóch innych R45 iDT, którymi wcześniej jeździłem, wyraźnie lepiej się zbierała poniżej 2000obr. I o ile wiem nie tylko ja miałem takie odczucia. Bezpośredniego porównania przed i po tuningu tego samego auta niestety nie doświadczyłem.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Wrz 14, 2009 10:29   

Brt, a możesz napisać coś więcej, o tych subiektywnych odczuciach. Miałem okazję przejechać się MG ZS 83kw i szczerze mówiąc zbierał się gorzej od mojego. U mnie przy 2000 obr/min. wyraźnie czuć mocne przyspieszenie (wciśnięcie w fotel), tam przyspieszenie było praktycznie jednolite (aczkolwiek słabsze) w większości zakresu obrotów (do 4tyś.). Jeśli po wgraniu nowej mapy, mój emdżik ma właśnie tak się zbierać, to ja chyba nie chcę :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Wrz 14, 2009 10:45   

Po prostu dało się jechać tym autem poniżej 2000 obr co w iDT 101KM raczej jest ciężkie (przynajmniej te którymi jechałem poniżej 2000obr nie istniały) ale powyżej też ładnie ciagnie i conajmniej tak samo jak wersja 101KM ... wyprzedzanie na 5 biegu to pikuś (palm pikuś :mrg: )
Najlepiej by było pojechać na hamownię przed i po, wtedy by wszelkie wątpliwości zostały rozwiane, zarówno od strony mocy jak i rozłozenia momentu obrotowego :ok: ... nie ma ktoś znajomej hamowni w wawie ?? ;>
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Wrz 14, 2009 12:19   

Zajechalem do wawy.. Tragedia. Nic nie zalatwilem. Z tomim gadalem wczesniej o rurze od ic. Kontakt calkowicie sie urwal. Dzis bedac juz na miejscu w koncu sie dodzwonilem i co? nie ma. Myslalem ze do mariusza po godzinach codziennie mozna (tak zrozumialem jego pw). Dzwonie i niestety po 15 pazdziernika termin. Ehh.. Z komorki przynajmniej wam napisalem.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Wrz 14, 2009 12:24   

:/ ... :głaszcze: ... na Zlota przyjedź może mariusz będzie miał T4 ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Pon Wrz 14, 2009 12:26   

Krzysi3k5 napisał/a:
Myslalem ze do mariusza po godzinach codziennie mozna (tak zrozumialem jego pw). Dzwonie i niestety po 15 pazdziernika termin. Ehh.. Z komorki przynajmniej wam napisalem.

No to ładnie Cię załatwił...
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Wrz 14, 2009 14:29   

Czegoś nie czaje. Silniki diesla lubią niskie obroty a Wy piszecie ze poniżej 2000rpm iDT nie istnieje? W 16V to nie dziwi, ale w dieslu :shock:
_________________
:)
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pon Wrz 14, 2009 14:59   

Zapominasz że mówimy/piszemy :P o Turbo Dieslach wiec turbina włącza się dopiero mniej więcej przy 2000obr
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Wrz 14, 2009 15:06   

conieco o pracy turbiny:
http://forum.roverki.eu/v...p=172976#172976

a to że nie jedzie poniżej 2000 obr wynika z charakterystyki silnika a nie "włączania turbiny" ;) SDi ma podobną moc, niższy moment a jedzie od 1500obr. ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] 1,4 8v LPG Wykaz mapy LPG pytanie
czort Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Pon Lip 25, 2011 23:01
Fafnoscie
Brak nowych postów [R214 Si 96r.] Mapy zapłonu - ktoś posiada ?
ADI-mistrzu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Mar 10, 2010 19:16
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [Rover 214 Si] --> 216Si problem z sterownikiem, mapy pal
Poparzony Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pon Maj 04, 2015 19:02
Poparzony
Brak nowych postów [ZR] Ratunku! Potrzebuję oryginalne mapy silnika
Frankie104 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Pon Gru 09, 2013 19:52
Frankie104
Brak nowych postów [R25 2.0iDT]
potencjometr pedału gazu
heyak Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Sro Mar 04, 2009 15:03
lineumaciel



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink