Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 91 Skąd: ja to wiem....
Wysłany: Nie Wrz 13, 2009 20:26
thef napisał/a:
Prosisz o pomoc, a sam nie chcesz w tym względzie współpracować. Tyle ode mnie.
Zadałem konkretne pytanie,uzyskałem odpowiedź.
A czy muszę od razu mówić co za silnik siedzi w moim roverku?
Napisałem: skończę na pewno się pochwale...
Myślę że uzyskam to czego roverkowi brakuje...
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 13, 2009 20:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Nie Wrz 13, 2009 20:42
Zadałeś pytanie nie podając pewnych koniecznych konkretów, a potem gdy zostałeś o nie poproszony, powiedziałeś, że nie chcesz ich ujawniać. Przecież nie da się odpowiedzieć jednoznacznie na Twoje pytanie nie mając takich informacji. Skoro tylko Ty wiesz, jaki silnik i osprzęt tam włożyłeś i ile miejsca zostało pod maską, to tylko Ty możesz określić czy da się gdzieś wcisnąć chłodnicę powietrza (jaką też nie powiedziałeś, a przecież ma to znaczenie).
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 91 Skąd: ja to wiem....
Wysłany: Nie Wrz 13, 2009 20:55
Thef...Specjalnie dla Ciebie...bo widzę,że dalej nie zrozumiałeś.
Cytat:
Czy w budzie 2.0 v6 jest miejsce na założenie intercoolera z R 75 diesla?
Dokładnie chodziło mi o to czy zostawiając ori chłodnice z 2.0 v6 można dołożyć chłodnice z rovera 75 diesla...
pomogło???
kurde jakie to trudne,do tego wymagane jest posiadanie szklanej kuli...
Jeszcze mała prośba do Ciebie...nie pisz więcej proszę w moim temacie ponieważ ...drażnisz mnie po prostu,a na dodatek nie wnosisz nic do niego....czysty spam....
pozdrawiam Cię serdecznie...thefff
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Nie Wrz 13, 2009 21:12
vwjacek napisał/a:
Dokładnie chodziło mi o to czy zostawiając ori chłodnice z 2.0 v6 można dołożyć chłodnice z rovera 75 diesla...
pomogło???
kurde jakie to trudne,do tego wymagane jest posiadanie szklanej kuli...
Szkoda, że w ogóle to nie wynika z Twojego pytania. Nawet teraz nie jesteś dokładny, bo chłodnica płynu a powietrza to też różnica .
vwjacek napisał/a:
Jeszcze mała prośba do Ciebie...nie pisz więcej proszę w moim temacie ponieważ ...drażnisz mnie po prostu,a na dodatek nie wnosisz nic do niego....czysty spam....
pozdrawiam Cię serdecznie...thefff
A ciągle pisałeś, że to ja się napinam . Ach zapomniałem, że mi zabroniłeś się odzywać, zatem milknę, o ile uznam za stosowne.
Ludzie ale po co od razu te pretensje itp. Kolega zadał pytanie i otrzymał odpowiedź i jest ok. Jeszcze kolega vwjacek mógł by podziękować tym co mu pomogli przez przycisk pomógł i było by ekstra
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Pon Wrz 14, 2009 18:21
vwjacek, aha, a jeszcze takie jedno pytanie. Skrzynie też wymieniasz? Mam nadzieję, że układ sprzęgła, a przynajmniej wysprzęglik inny założysz, bo po takiej rzeźbie nie chciałbym skrzyni odsówac...
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pon Wrz 14, 2009 19:27
vwjacek napisał/a:
skąd idzie impuls do prędkościomierza?
czujnik w prawym przednim kole , we współpracy z pierścieniem magnetycznym łożyska , pełni rolę czujnika ABS i czujnika sygnału prędkości VVS. Sygnał VVS przewodem biało/popielatym , pinem 6 w 12 pinowej ( czarnej ) wtyczce zegarów , jest przekazywany w postaci impulsów (w ilości 39000 na 1 milę) do modułu szybkościomierza i po przeliczeniu,
wysyłany dalej magistralą CAN do innych sterowników , także tempomatu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum