Forum Klubu ROVERki.pl :: [MGF] Pasek Rozrządu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MGF] Pasek Rozrządu

Pasek Rozrządu Zerwany
Autor Wiadomość
Bionico 



Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 3
Skąd: Street



Wysłany: Czw Paź 29, 2009 19:44   [MGF] Pasek Rozrządu
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1997

Witam
Dzisiaj przy malej prędkości ok 10/20 km/h zerwał się pasek rozrządu.
Typ silnika to 1.8 VVC 145 km. Chciałbym się dowiedzieć czy tak małej prędkości
jest możliwość ze uszkodzenia nie będą wielkie i czy ten silnik nie jest przypadkiem tzw silnikiem bezkolizyjnym. Samochód posiadam od 3dni przejechałem nim możne 3km.
Ostatnio zmieniony przez emes Wto Lis 23, 2010 21:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Paź 29, 2009 19:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Czw Paź 29, 2009 19:46   Re: [MG-MGF 1.8 VVC 97r ] Pasek Rozrządu

Bionico napisał/a:
Witam
Dzisiaj przy malej prędkości ok 10/20 km/h zerwał się pasek rozrządu.
Typ silnika to 1.8 VVC 145 km. Chciałbym się dowiedzieć czy tak małej prędkości
jest możliwość ze uszkodzenia nie będą wielkie i czy ten silnik nie jest przypadkiem tzw silnikiem bezkolizyjnym. Samochód posiadam od 3dni przejechałem nim możne 3km.


silnik niestety kolizyjny i watpie zeby nic sie tam nie stalo :(
 
 
Korczus 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 438
Skąd: Leszno

Rover 200

Wysłany: Czw Paź 29, 2009 19:52   

To już trzeba mówić o pechu, dopiero auto kupiłeś i już taka awaria, współczuję :/
 
 
 
Bionico 



Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 3
Skąd: Street



Wysłany: Czw Paź 29, 2009 19:52   

Dziękuje za odpowiedz. Jestem zielony w mechanice ale z tego co słyszałem trochę się wykosztuje na naprawę albo co bardziej prawdopodobne czeka go złomowanie ;/ 3 dni się nim nacieszyłem ;(
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Czw Paź 29, 2009 19:55   

Bionico napisał/a:
Dziękuje za odpowiedz. Jestem zielony w mechanice ale z tego co słyszałem trochę się wykosztuje na naprawę albo co bardziej prawdopodobne czeka go złomowanie ;/ 3 dni się nim nacieszyłem ;(


a tam od razu zlomowanie trza dorwac mechanika i zabrac sie za robote :)
 
 
Korczus 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 438
Skąd: Leszno

Rover 200

Wysłany: Czw Paź 29, 2009 19:57   

Nie martw się, ja kupiłem mojego i w drodze powrotnej mi wywaliło uszczelkę pod głowicą, 700zł naprawa, pojeździłem rok i teraz znowu to samo, tym razem prawie tysiak poszedł, bo jeszcze rozrząd zmieniałem. Taki już chyba urok tych Roverów ;/
 
 
 
Bionico 



Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 3
Skąd: Street



Wysłany: Czw Paź 29, 2009 20:15   

Dzięki za słowa otuchy. Jutro laweta zawiezie go do znajomego mechaniki i zobaczymy jak to będzie.
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Paź 30, 2009 00:03   

A nie możesz pogadać poważnie ze sprzedawcą? Być może to wina jego zaniedbania
 
 
Gonia 




Pomogła: 20 razy
Dołączyła: 28 Wrz 2001
Posty: 356
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Paź 30, 2009 08:20   

Korczus napisał/a:
Nie martw się, ja kupiłem mojego i w drodze powrotnej mi wywaliło uszczelkę pod głowicą, 700zł naprawa, pojeździłem rok i teraz znowu to samo, tym razem prawie tysiak poszedł, bo jeszcze rozrząd zmieniałem. Taki już chyba urok tych Roverów ;/


Jak coś takiego czytam, to krew mnie zalewa :(

Jak to jest, że z Tomim jeździliśmy już wieloma Roverkami i jeden raz (tylko!!!) robiliśmy uszczelkę pod głowicą, a i to dlatego, że "machanik" poprzedniego właściciela użył jakiegoś badziewie (najpewniej AJUSA)... nie wspominając o rozrządzie.

Moim zdaniem jest albo brak serwisu, albo zły serwis, albo badziewne części. Przez parę lat eksploatacji Tomi mówi: paski GATES (ew. Mitsuboshi lub DAYCO). Uszczelki FAI lub oryginał. Tego się trzymamy i jakoś nie mieliśmy problemów z HGF (poza jednym przypadkiem) a tym bardziej pękniętym paskiem.

P.S. Odradzam paski Conti (słyszałam od kilku mechaników, że się wyciągają).

P.S.2 Gates jedynie oryginał.

P.S.3. Wydaje mi się, że po strzale paska ten silnik nie będzie już chodził tak jak powienien. Od razu poszukałabym drugiego silnika.
 
 
 
ywis 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 831
Skąd: Wieluń/Łódź

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 30, 2009 08:27   

Gonia napisał/a:
P.S. Odradzam paski Conti (słyszałam od kilku mechaników, że się wyciągają).

P.S.2 Gates jedynie oryginał.


A ja zaś stwierdze na odwórt, miałem Gates do rozrządu, do alternatora i lipa z paskami tej firmy, rozciąga się właśnie i nic więcej.

Założone Conti i wszystko jak w zegareczku...
 
 
Gonia 




Pomogła: 20 razy
Dołączyła: 28 Wrz 2001
Posty: 356
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Paź 30, 2009 08:33   

W oryginale był i jest Gates, więc nie może być lepszych pasków do Roverów i MG... no chyba, że Conti jest lepszy od oryginału :P
 
 
 
ywis 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 831
Skąd: Wieluń/Łódź

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 30, 2009 08:36   

Gonia napisał/a:
no chyba, że Conti jest lepszy od oryginału


W moim przypadku tak wychodzi, Ze Conti i Bosh u mnie się lepiej sprawdzają, bo Gates niestety nie zdał relacji, po miesiącu musiałem zmieniać paski.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 30, 2009 08:40   

nie wiem ile w tym prawdy ale kolega który handluje częściami kilkanaście lat powiedział mi że Gates się popsuł trochę i jakaś inna marka go wykupiła
trafia się że klienci przychodzą z pękniętym Gatesem a z Conti jeszcze nikt nie przyszedł że pękł odkąd handluje
 
 
Gonia 




Pomogła: 20 razy
Dołączyła: 28 Wrz 2001
Posty: 356
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Paź 30, 2009 08:53   

szosownik napisał/a:
nie wiem ile w tym prawdy ale kolega który handluje częściami kilkanaście lat powiedział mi że Gates się popsuł trochę i jakaś inna marka go wykupiła
trafia się że klienci przychodzą z pękniętym Gatesem a z Conti jeszcze nikt nie przyszedł że pękł odkąd handluje


Gates się nie popsuł, a jedynie na polski rynek trafiły podróbki. Paski GATES'a nie są najtańsze, w związku z czym, jeśli podrabiać, to coś drogiego :)

Od tamtego czasu na opakowaniach pojawił się hologram.

[ Dodano: Pią Paź 30, 2009 08:51 ]
Taka specyfika polskiego rynku, że każdy chce kupić najtaniej... i tu pojawia się pole do popisu dla podrabiaczy. Przecież to okazja kupić paski za półceny... choć detalista może sprzedać je w tej samej cenie... podobnie jest z Boschem, którego oryginalne części do najtańszych nie należą (kłaniają się m.in. przepływki).

[ Dodano: Pią Paź 30, 2009 08:53 ]
Dlatego w Polsce trzeba uważać kupując części, czy aby dokonuje się dobrego interesu, kupując tanie części, czy są one na pewno oryginalne i nowe (a nie regenerowane).
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Paź 30, 2009 09:25   

Gonia napisał/a:
W oryginale był i jest Gates, więc nie może być lepszych pasków do Roverów i MG... no chyba, że Conti jest lepszy od oryginału :P


od 2002 roku rover przeszedł na conti. I wszystkie rozrządy oprócz kv6 były conti
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
ywis 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 831
Skąd: Wieluń/Łódź

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 30, 2009 09:29   

Nie wiem, ja mam Conti i nie narzekam... dałem ok. 80 pln za pasek rozrządu, za Gates płaciłem grubo ponad 100 pln i zawiodłem się.
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Paź 30, 2009 12:37   

my już na produktach conti+ruville jedziemy ponad 11 lat , a żeby podrób nie brać lepiej kupować w dużych hurtowniach typu fota intercars , wtedy ryzyko podróby jest znikome.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 30, 2009 13:20   

temat jest o przemieleniu silnika 1.8VVC ;) doradzcie coś koledze ;) być może miał farta (3mam kciuki!) i uszkodzenia będą niewielkie ;) nie nerwuj się narazie, wszystko jest do zrobienia ;)
skąd jestes kolego?? napisz, ktoś CI doradzi sprawdzonego mechaniora w okolicy ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Mariusz418 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 26 Gru 2004
Posty: 371
Skąd: Warszawa,



Wysłany: Pią Paź 30, 2009 13:23   

witam


tragedji nie będzie mały problem z zaworami nic pozatym


pozdrawiam
 
 
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Pią Paź 30, 2009 13:36   

Mojemu koledze pękł pasek w Hondzie przy podobnej prędkości i nic się nie stało. Możliwe że da się uratować silnik niedużym kosztem. Podejrzewam że będzie zabawa z zaworami i nic więcej. Powodzenia :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG F ]pasek rozrządu - wyciaganie silnika??
Gość MGF i MG TF 5 Pią Sty 06, 2012 22:25
PHJOWI
Brak nowych postów [MG F] jaki pasek rozrządu i jaki mam napinacz ??? Olej ??
cortez MGF i MG TF 1 Wto Lut 25, 2014 12:47
Patryk1893
Brak nowych postów [MGF] Wymiana rozrządu ,uaktualnienie tematu ?
Jarek3 MGF i MG TF 21 Sro Wrz 24, 2008 20:13
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink