A z którego roku masz samochód? Jeśli od 2002 wzwyż, to powinno bez problemów działać. Ja kupiłem zestaw na ELM327 i u mnie nie chodzi. Poczeka na następne auto.
P.S. Te zestawy z z Allegro są przeważnie 2-3 razy droższe niż na eBay'u, gdzie identyczne kosztują w granicach 70-80zł (choć teraz po spadku wartości złotego różnica może być mniejsza).
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
jaki system operacyjny uzywasz i qtorego programu do diagnozy?
Stary laptop z win98SE, w którym nie zawsze włącza się świetlówka matrycy
Do paczki dołączona była jakaś okrojona wersja ScanTool'a która w zupełności by mi wystarczyła, gdyby mój samochód chciał tylko porozmawiać z komputerem. Niestety, mam za stare auto
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
Wyczytałem że stary standard (tzn ten z przez 2000r.) wcale za specjalnie się nie różnił. Może by sprawdzić co by pokazało gdyby podłączyć jakiś wcześniejszy model ? Może chociaż by się z nim skontaktował (bo kody błędu mogą być inne).
Początkowo Rover 25 1.6 16v rok produkcji '99 z numeru VIN, a 2000 to rocznik sprzedaży w salonie w Anglii
Później wymieniony komputer na taki wyjęty z Rovera 25 1.6 16v rok produkcji z VIN 2001, a rok sprzedaży w salonie we Francji 2002.
Komputery różniły się tym, że na tym nowszym była dodatkowa naklejka z oznaczeniem EOBD i faktycznie ten komputer łączył się bez problemu poprzez interfejs na ELM327.
[ Dodano: Czw Lis 12, 2009 18:38 ]
zaraz wrzucę Ci foty tych komputerów.
[ Dodano: Czw Lis 12, 2009 18:40 ]
niestety nie wrzucę bo zgrałem z telefonu i oznaczenia są zupełnie nieczytelne.
Ale ewidentnie na naklejce z logiem Rovera pod kodem kreskowym znajdował się napis EOBD.
Nom wolałem dmuchać na zimne i przełożyłem komputer + IMMO + centralka alarmu + stacyjka + piloty i kluczyki.
Miałem cały komplet z rozbitej 25tki która kupiłem na części.
Wszystko działa jak trzeba tylko przy pierwszym odpaleniu były problemy z obrotami, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko było już ok. Od tamtej pory bez problemów.
[ Dodano: Czw Lis 12, 2009 18:52 ]
jeszcze jedno pytanie w kompie od r25 tez jest w nim montowane podcisnienie? bo ja mam 216 97r i umnie sa dwie wiazki elektryczne i podcisnienie a nie wiem jak to rozwiazali pozniej
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
W moim do komputera wchodzą dwie wiązki elektryczne ale na bank nie ma tam podłączonego żadnego podciśnienia. Map Sensor tak to chyba się nazywa jest umieszczony zewnętrznie zdala od komputera w okolicach Serwo-pompy.
[ Dodano: Czw Lis 12, 2009 19:11 ] Vesper416, skoro Coupeta ma doprowadzone podciśnienie do komputera to
jest to już tak znacząca różnica pomiędzy tymi komputerami, że bezproblemowa adaptacja
z 25tki to nie będzie. Nie mówię, że się nie da ale to będzie wymagać czegoś więcej niż tylko przełożenie elementu za element.
no ale z tego wychodzi ze wystarczy dokupic czujnik mapsensor od 25 i podlaczyc go pod kompa i to wszystko...
Z tego wychodzi ze starsze kompy owy czujnik musi byc wbudowany w kompa
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tu musi się wypowiedzieć ktoś kto robił coś takiego lub chociaż ma na co dzień do czynienia z tymi dwoma modelami i ich elektryką. Możliwa jest jakaś niezbieżność we wtyczkach komputerów albo nawet całkowice inna PINologia złącz.
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Czw Lis 12, 2009 20:24
ciężki temat , dochodzi kupa dodatkowych czujnik do silnika , takich jak położenia wałka druga sonda, czujnik ciśnienia został przemontowany z kompa na kolektor .
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum