Forum Klubu ROVERki.pl :: [Civic 98r MB7 20T2R/R400] czy to samo sprzegło???????
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Civic 98r MB7 20T2R/R400] czy to samo sprzegło???????
Autor Wiadomość
cjqumel 




Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 19
Skąd: Dąbrowa Tarnowska



Wysłany: Czw Lis 05, 2009 10:53   [Civic 98r MB7 20T2R/R400] czy to samo sprzegło???????

Witam mam takie pytanie czy w R400 był identyczny silnik jak w hondzie civic???? chodzi mi dokladnie o sprzegło czy jest to samo i czy podchodzi???????? prosze o odp i z gory dziekuje i pozdrawiam
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 05, 2009 10:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bob1987 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 88
Skąd: Mielec



Wysłany: Czw Lis 05, 2009 18:04   

Przerabiamy ten temat od początku tego tygodnia... Pacjent Honda Civic 97r silnik 2.0 SD (oznaczenie hondy to chyba 2.0i TD) czyli ten 86KM. Wg wszystkich katalogów pasuje sprzęgło z SDi (tarcza 228mm). Tarcza pasuje ale docisk okazał się być inny. Przetestowaliśmy trzy zestawy od różnych producentów (Valeo, LUK i jakiś japoński), niby pasujących do civica i żaden docisk nie pasował. Próbowaliśmy też zestaw do SD ale tam nie dość że jest mniejsza tarcza (215mm) to i docisk do naszej Hondy nie pasował... Nie wiem czy to jakiś odosobniony przypadek, czy może faktycznie Honda stosowała inny docisk.

Pozdrawiam P.B.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Lis 05, 2009 19:32   

a czy w civicach nie były stosowane inne skrzynie niz PG1?? :hm:
to by tłumaczyło inne sprzęgło...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
bob1987 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 88
Skąd: Mielec



Wysłany: Czw Lis 05, 2009 21:07   

Na skrzyni była naklejka z dużym napisem ROVER GROUP S6BN - google podpowiada że taka skrzynia była montowana w R400 2.0 16V 136KM, ale kit Valeo do tego silnika (na Tomateam) ma tarczę średnicy 215mm a w tej Hondzi tarcza miała 228mm...
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Lis 05, 2009 21:10   

bo to jest silnik 8-zaworowy ;)
http://www.tomateam.pl/sk...m_dzial=-&c=897

2,0 16V to benzyna... pewnie ma mniejszy moment stąd i mniejsze sprzęgło ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
bob1987 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 88
Skąd: Mielec



Wysłany: Czw Lis 05, 2009 21:20   

Tak sie składa że 2.0 16V benzynka ma 185Nm a 2.0 8V SD raptem 170Nm momentu :P (dane ze str głównej :) )
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Lis 05, 2009 21:28   

a SDi 210Nm i on już ma sprzęgło 228mm ;)

[ Dodano: Czw Lis 05, 2009 21:28 ]
sorry, widzę, że to też sprawdzaliście... :/
a może da się kupić gdzieś dedykowane sprzęgło do civica...? czy też nie pasuje ? :hm:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
bob1987 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 88
Skąd: Mielec



Wysłany: Czw Lis 05, 2009 21:44   

w ASO Hondy 1500zł chcą... Cena zaporowa trochę..
 
 
cjqumel 




Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 19
Skąd: Dąbrowa Tarnowska



Wysłany: Sob Lis 28, 2009 13:48   

jesli chodzi o skrzynie to znalazlem a niej tylko takie coś RG-7/3

zamowiłem 3 komplety sprzegla dedykowane dla hondy valeo, sachs i asin jak się okazało żadne nie pasuje(za duże)
chłopaki w inter cars znaleźli mi jakieś NKK ale tez nie pasowało

i teraz jestem w kropce bo nie wiem co zrobić bez sprzęgła raczej nie pojade :cry: :cry: :beczy: :beczy:
 
 
 
arczi83 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 310
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Lis 28, 2009 14:12   

cjqumel, Teoretycznie do tej skrzyni S6BN pasuje sprzęgło valeo o nr 821178. Poza tym na docisku i tarczy powinieneś mieć nr fabryczny po którym powinni dojść jakie to sprzęgło. Jak możesz to podaj mi te nr oraz ilość zębów na tarczyi jej średnice to wtedy ja poszukam tego u siebie, bo już miałem podobny przypadek z takim civiciem i udało się dopasować sprzęgło po nr.
 
 
cjqumel 




Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 19
Skąd: Dąbrowa Tarnowska



Wysłany: Nie Lis 29, 2009 15:18   

jak w inter carsie nic nie znajda w poniedzialek to ci przesle te numery bo narazie nie mam tego sprzegła w domu dzieki za checi i inisjatywe oby takich ludzi więcej :mrgreen: :mrgreen:
 
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Pon Lis 30, 2009 10:55   

Jak nic nie znajdziecie to zawsze można oddać stare sprzęgło do regeneracji. Taniej i niekoniecznie gorzej od nowego :smile:
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
cjqumel 




Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 19
Skąd: Dąbrowa Tarnowska



Wysłany: Wto Gru 01, 2009 14:34   

chlopaki w inter carsie znalezli mi jakies sprzegło luk za 1500zł cena troszke zaporowa ale co zrobic wyglada na to samo miejmy nadzieje ze to bedzie to i ze spasuje podobno to jest z jakiegos roverka chyba 20t2r ale na opakowaniu pisze renault??? jestem pewny tylko tego ze średnica tarczy to 215 mm

[ Dodano: Wto Gru 01, 2009 14:34 ]
praktis napisał/a:
Jak nic nie znajdziecie to zawsze można oddać stare sprzęgło do regeneracji. Taniej i niekoniecznie gorzej od nowego :smile:


to mozna to zregenerowac szkoda ze nie wiedziałem wcześniej :/

a ile cos takiego kosztuje niej wiecej????
 
 
 
siarah
[Usunięty]






Wysłany: Wto Gru 01, 2009 16:11   

regeneracja tarczy - koszt okolo 70zł (zaleznie od srednicy)..
regeneracja docisku - mozna wykonac tylko nie kazda firma sie podejmie, nie znam dkladnie kosztów ale mysle ze cena nie przekroczy 200zł


ps do civica tarcza 215mm bedzie za malo - bo raczej w oryginale jest 228mm
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Gru 01, 2009 19:43   

sprzęgło w dieslu bez IC (86KM - 20T2R ) ma 215mm
http://www.tomateam.pl/sk...ial=naped&c=417

, a w wersjach z IC (105KM - 20T2N) ma 228mm
http://www.tomateam.pl/sk...ial=naped&c=418
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
cjqumel 




Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 19
Skąd: Dąbrowa Tarnowska



Wysłany: Sro Gru 02, 2009 00:04   

przed godzinką odebralem auto od mechanika jest ok ten luk pasuje i faktycznie średnica tarczy to 215 mm
wszystko fajnie tylko troszke drogo :evil:

autko śmiga tylko niestety mam jeszcze do wymiany wysprzęglik :cry:
mechanik mi troszke przerobił i da sie jezdzic wszystko spoko tylko troszke pedal jest za wysoko i mnie to denerwuje i bede musial to zrobić
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Gru 02, 2009 09:29   

wyżej sterczący pedał sprzęgła to normaw R400 odpowiednikach civica ... więc może tak ma być :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
siarah
[Usunięty]






Wysłany: Sro Gru 02, 2009 16:06   

a to dziwne, poniewaz u mnie (ten sam silnik) jest 228 mm (zarowno tarcza sprzegla jak i tarcza na docisku)
..to ze tarcza 215mm spasowala to kolejne dziwne zjawisko :) poniewaz ja nie spotkalem sie z tarcza 215mm która mialaby tyle samo zebów wieloklinu co tarcza 228mm, a poza tym co ważniejsze te, ktore ja sprawdzalem mialy rowniez inne wymiary otworu na wałek sprzegłowy

wracajac do tematu .. tu nie rozchodzilo sie o tarcze a o docisk .. w mojej hance dociski zarówno z kompletów 228 i 215mm nie pasowaly .. (sprawdzalem zalozony na aucie oryginal valeo z kompetami które mi przyslano valeo, aisin, luk.. nr katologowych nie zapisywalem niestety) a wiec zagadka do dzis niewyjasniona

.. ja bym 1500 zl na sprzeglo nie wydal .. juz wolalbym przeszczep 20t2n zrobic :) .. pewnie by taniej wyszlo

pozdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [honda civic] silnik 20T2R - sprzęgło
goranj Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sob Wrz 20, 2014 08:46
goranj
Brak nowych postów [2.0i TD] Civic 20T2R ile jest termostatów??
xman17 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Maj 29, 2009 09:27
Gość
Brak nowych postów [Honda Civic] 420d -20T2R - silnik nie za każdym razem kręci
goranj Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Gru 31, 2017 21:43
kadzaf
Brak nowych postów [Civic 2.0iTD 20t2r 86km] Szarpie i traci moc przy klimie
matmario Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Pon Lip 12, 2010 02:26
matmario
Brak nowych postów [R400] wymienione cukierki i to samo...
baton0072 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Pią Lip 01, 2011 11:43
Lukasik



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink