Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Z odpalaniem na zimnym dalszy problem (ostatnio przy mrozie -4 kręciłem ponad 40sekund), oddałem samochód do pompiarza sprawdził kompresje wszystko jest ok, świece nowe, przekaźniki sprawne, paliwo się nie cofa, diagnostyka silnika nie wykazała żadnych błędów, kąt wtrysku ok. Pompiarz powiedział że silnik nie dostaje dawki rozruchowej paliwa i ze to bankowo nastawnik pompy, a moje pytanie brzmi jak taki nastawnik sprawdzić żeby upewnić się że to jego wina. To jest element mechaniczny czy elektroniczny? czy w grę wchodzi ewentualna naprawa. No i ile takie ustrojstwo może kosztować (najlepiej używka bo podejrzewam ze nówka droga).
[ Dodano: Pon Gru 14, 2009 18:34 ]
chciał bym się upewnić czy nastawnik ten to vp37?
_________________ Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 19, 2010 22:12, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 14, 2009 18:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
tak myślałem, dzięki Brt . BetJar czytałem ten poradnik jednak samodzielnie nie zabrał bym się za to tym bardziej ze nie mam testera VAG. Nnalazłem na necie gościa który za 200zł + wysyłka, wysyła zregenerowany nastawnik z 6 miesięczną gwarancją, pompiarz mi go montuje, gościowi odsyłam mój a on zwraca mi 50zł. Znalazłem też za 200zł + montaż i ustawienie w opolu, niby nie tak daleko, a goście robią na miejscu.
_________________ Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum