Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam-
Mechanik po wymianie uszczelki i planowaniu glowicy nie moze odpalic silnika- brak kompresji. Aktuanie twierdzi ze dodatkowo konieczna jest wymiana szklanek. Czy to mozliwe ze w wyniku planowania glowicy moze byc konieczna wymiana szklanek?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 08, 2011 22:36, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 28, 2009 13:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Pon Gru 28, 2009 13:54
Czemu wymieniałeś uszczelkę pod głowicą ? W tym silniku jest to bardzo rzadkie zjawisko. Jeśli przed wymianą uszczelki było dobrze, to raczej źle poskładali głowicę po planowaniu.
Olej silnikowy przedostawal sie do obiegu plynu chlodniczego- stad wymiana uszczelki. Przed oddaniem samochodu nie bylo problemu z uruchominiem czy praca silnika.
Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Pon Gru 28, 2009 20:15
Jeśli mechanik pomylił ustawienie jednego wałka rozrządu o 180 stopni, to nie będzie całkowicie kompresji, w GMP raz będą otwarte zawory ssące, raz wydechowe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum