10W40 Repsol i na mrozie -15 byla juz zupelna tragedia,potem wymienilem na 0W40 mobila
A ja chciałem tylko nadmienić, że nie zalecane jest zamienianie oleju 10W40 na 0W40(skoro silnik był już zalany półsyntetykiem), ten pierwszy to półsyntetyk, ten drugi to syntetyk - w odwrotną stronę można zmieniać w razie potrzeby.
Co do rozruchu - sprawdzałeś może czy płyn nie dostał się do oleju, masełko pod korkiem, u mnie ciężko palił właśnie wtedy, kiedy olej mieszał mi się z płynem - HGF
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 30, 2009 19:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Z tego co wiem,to syntetyk ma najlepsze własności smarujące i czyszczące.Zmienilem na syntetyka i nic mi sie ani nie leje,ani nawet nie poci(póki co).Winiary pod korkiem nieobecne,bo juz 3 razy było sprawdzane.Widać taki jego urok chyba
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum