Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Jak wyżej Jako że znalazłem sobie pracę w której będę jeździł swoim samochodem niestety za swoje pieniądze zacząłem się jednak zastanawiać nad gazem.. i tu pytanie czy w ogóle warto "psuć" sobie ten samochód instalacją gazową? Czy silnik nie będzie miał nic przeciwko? Jaka instalacja, pewnie do tego rocznika nie warto pchać super duper ale też nie chcę go zarżnąć taką instalacją.
Gaz sie oplaci zawsze. Proponuje zrobic w Wegrowie nr tel:(25)7922972 dobra sekwencja nie wyniesie Cie strasznie drogo, ale musisz pamietac, ze jezeli Twoj silnik to smiec to sie zesmieci jeszcze bardziej. Goscie z Wegrowa robili Markzo KV6, Zukowatego chyba, Ilygasa chyba tez, macieja, mi doradzili przez telefon, bo nie maja programu do mojej instalacji.
Gaz jest naprawde OK. Zobaczysz ile zostanie w kieszeni.
Gdzies maciej napisal ile PLN-ow zaoszczedzil jezdzac na LPG i oplacaloby sie nawet gdyby mial wymienic 3 razy silnik, a jakos nie wymienil
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
PLN'y też sam liczyłem dlatego zacząłem się zastanawiać Miesięcznie pewnie koło 2tyś km stąd pomyślałem o gazie.
Z tego co doczytałem dobra instalacja za ~1900zł? Silnik z turbo nie będzie miał nic przeciwko? Sam silnik jest w dobrym stanie łącznie z turbiną, także dlatego trochę się boję
a w zyciu...wlasnie kilka postow nizej kolega w 200 tez sie zastanawia nad gazem i jemu pospasuje zestaw za 2700 z montazem. Mnie gaz zalozyl poprzedni wlasciciel, ktory mieszkal w wawie i zalozyl w WARCE.
Cena 2400 zenit+tomasetto+valteki.
Tobie szczegolnie do turbo i wysokiej mocy proponuje listwa matrix hd 533 chyba, grunt seria 500, komp stag 300.
Uwierz mi warto doplacic te 800 zl i w sumie za 2700 miec staga i matrixy wtryski bo strata czasu i pieniedzy pakowac marny sprzet i nie moc go wyregulowac.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
faecd, mi akurat nie chodzilo o cene 1900zl Co do wszystkiego masz racje. Ja chcialem poprostu kolege przekonac do gazu. Markzo placil ponad 2000 za sekwencje w KV6
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 94 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Sty 18, 2010 19:46
Co oznacza moc reduktora? Mi gazownik założył do 620Ti (147kW) reduktor BRC GENIUS MB (do 120kW). Czy pomiędzy tymi mocami jest korelacja i źla założyli, czy to są wartości niezależne? Bo nie mogę znaleźć informacji co ta moc oznacza.
"Moc" reduktora to jego wydajność. Czyli moc max. silnika jaką może poprawnie obsłużyć reduktor.
Za mała wydajność reduktora to spadki ciśnienia LPG przy dużych obciążeniach, zamrażanie membran itp.
Skutki to przełączanie się na benzynę, błędy wyskakujące na kompie, rozjeżdżanie się map LPG, szybsze zużywanie się elementów instalacji LPG. To tak w skrócie
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 94 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Sty 18, 2010 20:39
No to super - mi do auta 147kW założyli reduktor na 100 - 120kW... Czy nie istanieją już fachowcy, których nie trzeba sprawdzać? Zakładałem w Krakowie w zakładzie z licencją Czakram, więc liczyłem że będzie OK... Cóż, reklamacja...
od Węgrowa trzymaj się zdaleka poszukaj, jest mój temat o tym kicz, partactwo !i nie zadne 2k tylko prawie 3tys, a po porpawkach ponad 3tys także odpuść wegrowo, chyba, że chces zmieć kłopoty, ja dymałem prawie 400km w jedną strone i baaaaardzo tego żałuje!
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Będę musiał przemyśleć ten gaz, zwłaszcza że dopiero jak jakaś większa kasa wpadnie to dojdzie do ewentualnych konkretów, ale dzięki za info
O Węgrowie czytałem ale wychodzę z założenia że nie ma firm idealnych, zawsze ktoś będzie niezadowolony; grunt to dobrze sprawdzić warsztat i pilnować co robią i jak.
Ja bym do tego autka wrzucił taki zestawik:
- butla w kolo 57l STAKO
- wielozawór BRC z pełnym wskazaniem
- gaz do reduktora poprowadzony wężykiem 8mm
- reduktor i komp z zestawu BRC sequent 24
- wtryski KEIHIN lub BRC, w ostateczności MagicJet
Na takim zestawie musi to ładnie żyć, ale te 2800 bedziesz musiał wydać.
No to super - mi do auta 147kW założyli reduktor na 100 - 120kW... Czy nie istanieją już fachowcy
to sa tzw druciarze
tak samo co za menele pakuja nam do roverkow listwy wtryskowe czerwony valtek, czas wtrysku silniki K serii maja krotki ponizej 3ms, a taka listwa sie nie wyrabia...czyli tez druciarze.
Gdybym kiedykolwiek zalozyl zaklad montujacy instalacje gazowe przed montazem instalacji poprosilbym o min 24 h na rozeznanie terenu, czyli doszukania sie specyfikacji technicznych danego silnika danego auta...
Ale coz...druciarze tez z czegos musza zyc stad kusza tanimi instalacjami LPG za 1900zl z montazem...ehh
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 94 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Sty 20, 2010 10:46
Mi założyli zały zestaw BRC Sequent 24 (reduktor Genius MB - do 120kW, wtryski BRC pomarańczowe). Ogólnie nie chodzi to źle, do spokojnej jazdy jest całkiem OK. Mam tylko wrażenie, że gorzej się rusza na gazie - łatwo auto "przydusić".
Wczoraj pojeździłem na 1 i 2 do odcięcia i zdarza się, że przełączy na benzynę bez buzzera i wraca na gaz (podobno wtryski nie wyrabiają). Poza tym auto ma nierówny ciąg, jakby delikatnie słabł momentami - pewnie reduktor nie wyrabia...
Z tego co się orientowałem, do tego silnika powinni założyć reduktor Genius Max - do 150kW i wtryski BRC żółte. Nie wiem tylko jak jest z tymi czasami wtrysku, czy wtryski BRC żółte/pomarańczowe się nadadzą?
Proszę niech się wypowie ktoś kto się na tym zna, chcę zebrać informacje żeby wiedzieć jak z gazownikiem później rozmawiać.
Gaz sie oplaci zawsze. Proponuje zrobic w Wegrowie nr tel:(25)7922972 dobra sekwencja nie wyniesie Cie strasznie drogo, ale musisz pamietac, ze jezeli Twoj silnik to smiec to sie zesmieci jeszcze bardziej. Goscie z Wegrowa robili Markzo KV6, Zukowatego chyba, Ilygasa chyba tez, macieja, mi doradzili przez telefon, bo nie maja programu do mojej instalacji.
No niestety z Mimar SC trzeba teraz uważać, bo zmienili mechaników i Markzo już nie był zadowolony.
Byłem tam i ci nowi mechanicy to tak za rok pewnie zaczną ogarniać.
Sam szukam teraz jakiejś dobrej firmy w Wawie lub okolicach, bo możę nie długo znów coś będę gazował.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
maciej, jak nie bedzie Ci szkoda (bo to BRC ponoc $$$) to mozesz zrobic tam gdzie do mojego auta zakladali. Jezeli chodzi o instalacje to nie mam z nia problemow, jezeli chodzi o robocizne to rowniez nie mam (jedyne co to umieszczony w trudno dostepnym miejscu filtr). Przez 5 lat jedyne co padlo w instalacji to taki elektrozaworek w mieszalniku, ktory z reszta wymienili na gwarancji, a zaznacze, ze sami mi powiedzieli, ze to jeszcze obejmuje gwarancja, auto pamietali, wiec papierow nie chcieli. Rozumiem, ze bedziesz zakladal sekwencje, a tego tam nie trenowalem, wiec tez nie chce kogos "polecac", ale maja autoryzacje czakramu i z tego co robili moje auto to wydawalo mi sie, ze wiedza co robia.
Jezeli chodzi zas o Alfe to rozmawialem z dwoma ogarnietymi gostkami ze swiata motoryzacji i powiem Tobie na spocie pozniej dlaczego tylu bylych Roverkowiczow wsiada w Alfy. Szczegolnie w 156
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
maciej, jak nie bedzie Ci szkoda (bo to BRC ponoc $$$) to mozesz zrobic tam gdzie do mojego auta zakladali. Jezeli chodzi o instalacje to nie mam z nia problemow, jezeli chodzi o robocizne to rowniez nie mam (jedyne co to umieszczony w trudno dostepnym miejscu filtr).
To pogadamy na spocie, bo zmiana może zdarzyć się już niedługo, a przy moich przebiegach każdy dzień bez LPG to straty.
Cytat:
Jezeli chodzi zas o Alfe to rozmawialem z dwoma ogarnietymi gostkami ze swiata motoryzacji i powiem Tobie na spocie pozniej dlaczego tylu bylych Roverkowiczow wsiada w Alfy. Szczegolnie w 156
Pogadamy - ja mniej więcej chyba wiem, a przynajmniej się domyślam o co chodzi.
Choć chyba na razie to nie będzie Alfa, ale zobaczymy co się zdarzy.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Cze 2009 Posty: 94 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Sty 30, 2010 23:32
Muszę jednak odwołać swoje powyższe komentarze. Dałem Roverka do regulacji i chodzi teraz bardzo dobrze. Muszę jeszcze porównać osiągi na gazie i benzynie i sprawdzić auto obciążone w trasie. Wydaje mi się jednak że wszystko działa jak należy, nie szarpie i nie słabnie.
Tak że R620Ti + BRC Sequent 24 (reduktor Genius MB, wtryski pomarańczowe) to dobra instalacja, chociaż gaziarz chyba się trochę namęczył z regulacją. Tyle że już zupełnie nie rozumiem, co oznacza ta moc na reduktorze.
Jezeli chodzi zas o Alfe to rozmawialem z dwoma ogarnietymi gostkami ze swiata motoryzacji i powiem Tobie na spocie pozniej dlaczego tylu bylych Roverkowiczow wsiada w Alfy. Szczegolnie w 156
a mozna poprosic na pw:P bo ja tam nie mam zielonego pojecia dlaczego
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum