Forum Klubu ROVERki.pl :: [220 SD '97] - 3000 obrotow i ni ciula...wiecej....
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:26
[220 SD '97] - 3000 obrotow i ni ciula...wiecej....
Autor Wiadomość
FSEbola 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 208
Skąd: Włocławek

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 01, 2010 15:04   [220 SD '97] - 3000 obrotow i ni ciula...wiecej....

przez ponad 2,5roku wspolpraca z moim ROVER'kiem w DIESL'u przebiegala wspaniale, rzeklbym wrecz rewelacyjnie....CUDO autko..!!!...mojego zadowolenia konca nie bylo widac, co prawda byly male wpadki, a to przekaznik swiec a to jeszcze cos innego :roll: juz nawet nie pamietam co :lol: ..ale nigdy na powaznie to auto mnie nie zawiodlo...I OBY TAK DALEJ :smile:

ale do rzeczy .... otoz....
wiem ze ten temat byl walkowany, bo sam gdzies go widzialem i czytalem .....mimo tego opcja SZUKAJ nie pomogla....



dzis rano -17C wsiadam do autka, jak to zima bywa odpala po dluzszym 7-10s kreceniu rozrusznikiem

jade z wolna zeby rozgrzac lekko silnik i dodaje gazu a tu ZONK...

auto nie chce mi wejsc wyzej niz do 3000 obrotow, nawet na luzie nie dochodzi mi do 4000 obrotow, ogolnie jakies takie zamulone sie wydaje, malo tego po 12km (tyle mam do pracy) silnik zawsze, czy to duzy mroz czy maly mroz byl juz dogrzany, dzis zas wskaznik po 12km ledwo mi sie ruszyl ponad gruba kreskie........

...po 8h pracy na zewnatrz -3C... wsiadam zdolowany do auta z mysla ze cos jest nie tak, odpalam auto za pierwszym drasnieciem i ruszam..nadal czuje ze cos zamula moj samochod ale juz nie tak bardzo jak rano, na 3 biegu obrotomierz bez problemu dochodzi i przekraca 3tys ...zas na 4 juz nie ..... auto rozgrzalo sie normalnie a na luzie po przegazowaniu obrotu wskakuja juz ponad 5tys...



pytanie wiec ... co moglo byc przyczyna ze rano samochod nie chcial przekroczyc 3 tys. obotow mimo redukcji biegow ..???
_________________
Uniden 78 Elitte + Sirio Performer 5000
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 01, 2010 15:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lut 01, 2010 16:39   

Odpowiedz jest bardzo prosta, Parafina w filtrze masz i dlatego tak daleko nie kreci :wink: Przymarzło paliwo sproboj dolac benzyny tak z 5l nie wazne ile w baku masz i może coś pomoże. Mialem to samo tydzień temu w niedziele :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
FSEbola 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 208
Skąd: Włocławek

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 01, 2010 16:47   

Remi55 napisał/a:
Odpowiedz jest bardzo prosta, Parafina w filtrze masz i dlatego tak daleko nie kreci :wink: Przymarzło paliwo sproboj dolac benzyny tak z 5l nie wazne ile w baku masz i może coś pomoże. Mialem to samo tydzień temu w niedziele :wink:



sek w tym kolego Remi55 ze tydzien temu jak tankowalem na pelny bak wlalem 5 litry benzyny + 100ml jakiegos srodka obnizajacego temp. krzepniecia oleju napedowego + anty parafinonowy (pisze jakiegos bo nie pamietam nazwy, w kazdym badz razie 'niby' cos dobrego za 14zl na stacji ORLEN-sprzedawca polecal).

ale dla pewnosci po mrozach wymienie filtr paliwa bo pewnie cos przed tankowaniem sie osadzilo w filtrze :ok:

...a czy te obrty moga miec jakis zwiazek z przeplywomierzem ..???
_________________
Uniden 78 Elitte + Sirio Performer 5000
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lut 01, 2010 16:51   

FSEbola, Nie nie przeplywka steruje tylko zaworem EGR u ciebie :wink: Chyba ze się to jakoś zawiesiło :neutral:

Jeszcze mozesz sprawdzic czy przypadkiem gdzie linka od Wastegate naTurbinie nie przyrdzewiała bo teraz dużo soli jest na drogach :/ Popryskaj tam trochę miedza w sprayu i poruszaj :neutral:

Moj bo mojej przygodzie tez za dobrze teraz nie działa i nowy filtr mam juz kupiony od VW z podgrzewaniem :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
funfel 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 323
Skąd: eeyy



Wysłany: Pon Lut 01, 2010 16:56   

Remi55 napisał/a:
nowy filtr mam juz kupiony od VW z podgrzewaniem

ze jak? co to za filtr ?
_________________
dozwolona ilość znaków: 255
 
 
FSEbola 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 208
Skąd: Włocławek

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 01, 2010 17:04   

Remi55 napisał/a:

Jeszcze mozesz sprawdzic czy przypadkiem gdzie linka od Wastegate naTurbinie nie przyrdzewiała


a ktore to ..??

..moze powiem tak: turbinka jest u mnie piekna, czysta i lśniaca, zawsze ja podgladam jak tylko na kanal wjade :lol: , czasem troszkie sie zapoci, no ale na autko o przebiegu 235tys. to chyba ma prawo
nie kojarze tylko co to jest to Wastegate na Turbinie

a jak juz wspomiales o tym swoim filtrze z VW to czy ten pogrzewacz mozesz zdemontowac i domontowac do nastepnego filtra w przypadku jego wymiany ..? i ile to Cie kosztowalo ..???
_________________
Uniden 78 Elitte + Sirio Performer 5000
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Lut 01, 2010 17:32   

funfel napisał/a:
ze jak? co to za filtr ?

żeby się w koło nie powtarzać to przeczytaj sobie to
http://forum.roverki.eu/v...der=asc&start=0
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lut 01, 2010 18:46   

szoso420, -Dziękuje tam pisze wszystko :wink:

FSEbola, Tutaj masz to ścięgno Wastegate



Nie Rover ale tak samo wygląda :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 200] turbina załacza sie przy 3000 obrotów
Lukasik Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sob Lut 19, 2011 12:03
Krzysi3k
Brak nowych postów [R25] Głośno w kabinie przy 3000 obrotach
buakaw Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Lip 17, 2017 14:10
robsson78
Brak nowych postów [R200 '97 1.4 16V] Samochód mułowaty powyżej 3000 obr/min
...po wizycie u mechanika.
Homi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Pią Wrz 12, 2008 09:08
Homi
Brak nowych postów [R25 2.0 IDT] 140 km/h i nic więcej :(
MarioBross Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Wto Paź 27, 2009 22:14
Immq
Brak nowych postów [R214i] 75KM przeróbka na 103 albo i na więcej??
kris_1987 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 19 Czw Kwi 10, 2008 11:38
kris_1987



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink