Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214i] 75KM przeróbka na 103 albo i na więcej??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Wto Gru 07, 2010 18:51
[R214i] 75KM przeróbka na 103 albo i na więcej??
Autor Wiadomość
kris_1987 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 131
Skąd: Legionowo



Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 11:03   [R214i] 75KM przeróbka na 103 albo i na więcej??
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: wszystkie

Witam, chciałbym się zapytać Was jedną rzecz...
ostatnio usłyszałem od kolegi, ze zmieniając jakąś tam uszczelkę będę miał 103KM??
chyba to trzeba raczej zmienić głowicę od 16sto zaworowego tak??
jeśli tak to jaki to jest koszt??
dzięki za odpowiedź, pozdrawiam...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 07, 2010 18:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 11:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 11:24   

kris_1987 napisał/a:
ostatnio usłyszałem od kolegi, ze zmieniając jakąś tam uszczelkę będę miał 103KM??

Kolega chyba się pomylił :lol:

kris_1987 napisał/a:
chyba to trzeba raczej zmienić głowicę od 16sto zaworowego tak??

Głowicę kompletną + kolektor ssący i wydechowy.

kris_1987 napisał/a:
jeśli tak to jaki to jest koszt??

Koszt głowicy, kolektorów i robocizny. Do kosztów robocizny dodaj koszt wymiany uszczelki głowicy oraz uszczelek kolektorów. Ceny patrz na allegro albo www.tomateam.pl
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10926
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 11:29   

ja bym jeszcze sprzęgło dał większe ;)

pytanie jeszcze czy ten sam komputer z tym wszystkim pojedzie :hmm:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
kris_1987 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 131
Skąd: Legionowo



Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 11:32   

hehe no właśnie sprzęgło mam do wymiany bo już się kończy to mozna by właśnie już kupić inne ;-)
ale no nie wiem w sumie czy jest sens... nie lepiej zrobić swap silnika?? :P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10926
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 11:39   

roboty wyjdzie mniej a koszty pewnie też nie będą większe, sprzęgło skoro i tak wymieniasz to bym poczekał na nowy silnik, bo może się znajdzie jakiś 1,6 albo 1,8 :twisted:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 11:43   

sTERYD napisał/a:
bym poczekał na nowy silnik, bo może się znajdzie jakiś 1,6 albo 1,8 :twisted:

o tak. o tak :mrgreen:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
kris_1987 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 131
Skąd: Legionowo



Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 11:43   

tyle że zmiana silnika z tym wszystkim to kosztowałoby mnie ze 3tysie... z wymiana itd.. nie ma kasy :(
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10926
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 11:47   

z wymianą samej głowicy, kolektorów i sprzęgła to nie wiem czy dużo mniej :(
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
kris_1987 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 131
Skąd: Legionowo



Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 12:40   

to ile w sumie za wszystko musiałbym zapłacić łącznie z robocizną u jakiegoś "zaprzyjaźnionego" mechanika roverkowego ;-)
no zmiana silnika to nie dość, że dużo kasy to jeszcze sporo roboty, a jeśli zmiana na 103KM to nie jakoś dużo to może ;-) :D hehe
a może włożę głowicę kolektor i sprzęgło od 1.8 ?? :-) !! !
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10926
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 12:49   

głowica i kolektory w 1,8 są takie same ;)
roboty przy wymianie silnika jest trochę mniej, o ile wynajdziesz gdzieś cały, bo tylko trzeba ten jeden "klocek" wyciągnąć i wsadzić, po tym wszystkim popodłączać wszystko i takie tam ;) (oczywiście zakładając że kupisz silnik w pełni sprawny i z kolektorami ;)
przy wymianie głowicy to trzeba by ją było od razu poddać jakiejś regeneracji a do tego wszystko poskręcać i rozrząd, a potem jeszcze sprzęgło.... :/
przy wymianie silnika rozrząd można zrobić na wierzchy co jednak ułatwia trochę sprawę :)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
kris_1987 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 131
Skąd: Legionowo



Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 12:59   

jak piszesz to wszystko wydaje się takie proste :-)
jednak to jest praca i kasa :D
jakbym wiedział co i jak za ile to może taka przekładka byłaby dobrym pomysłem... ;-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10926
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 14:19   

to musisz się ze swoim zaprzyjaźnionym mechanikiem skonsultować, za co by się wolał wziąć... ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Prezes89 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 41
Skąd: Z gór



Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 15:46   

Własnie... Orientuje się ktoś ile kosztuje głowica do roverka 214 ?? Bo mi prawdopodobnie pękła :evil:
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 19:24   

Prezes, poszukaj sobie na allegro, to nic trudnego ;)
 
 
gipsy2 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Kwi 2005
Posty: 160
Skąd: Pawłowice



Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 22:02   

a przypadkiem roverki z silnikami 1,8 nie miały skrzyni PG1 ? jeśli tak to i skrzynia do wymiany :P
_________________
Diaboł was zeżre!
 
 
 
kris_1987 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 131
Skąd: Legionowo



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 10:37   

i tak mam do wymiany hehe to nie ma chyba większej różnicy jaką kupię, bo jeśli chodzi o cenę to jest chyba podobna??!!
jeśli chodzi o ceny to na allegro jest tego dość mało, ale udało mi się znaleść że głowica kosztuje od 1zł:P do 300... kolektor wydechowy 100zl, no i sprzęgło to już gorzej bo ponoć cena powyżej 400zł...
hmm w sumie trochę problematyczna sprawa, ponieważ w sumie wyszłoby mnie wszystko koło tysiąca złotych a to już dużo kasy...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 10:44   

gipsy2 napisał/a:
a przypadkiem roverki z silnikami 1,8 nie miały skrzyni PG1 ? jeśli tak to i skrzynia do wymiany :P

Można mieć skrzynię R65 i 1.8 ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10926
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 20:42   

kris_1987 napisał/a:
i tak mam do wymiany hehe to nie ma chyba większej różnicy jaką kupi

no jeśli masz wymieniać skrzynię i silnik, to bym się zastanowił, czy całego auta w angliku nie kupić, (np zr 160 :mrgreen: )
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
dante27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 204
Skąd: 33- 300 Nowy Sącz



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 21:12   

Ja sprzedałem na allegro kompletną głowicę do Rovera 214 Si za 250zł, szkoda że wcześniej nie dałeś znać :)
 
 
kris_1987 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 131
Skąd: Legionowo



Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 11:38   

ehh kurde szkoda szkoda, ale trudno się mówi
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R214 1.4 75KM]
problem ze spalaniem
kamikaze Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pon Mar 03, 2008 14:14
piter34
Brak nowych postów [R25, 75KM, 2003r] Taśma SRS czy są różne?
aradiruk Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Wrz 09, 2016 12:05
aradiruk
Brak nowych postów [R25 2.0 IDT] 140 km/h i nic więcej :(
MarioBross Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Wto Paź 27, 2009 22:14
Immq
Brak nowych postów [214i 97r 75KM] Zbyt bogata mieszanka
remo_78 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pon Lip 27, 2015 17:54
remo_78
Brak nowych postów [R25] swap 1,1 75KM na 1,4 103KM pytania techniczne
suchy93r Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Nie Mar 17, 2013 12:38
suchy93r



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink