Witam. Musze Ci powiedziec ze ja tez mialem pozar auta okolo 2 miesiace temu. Mi splonela klapka od swiec, obudowa rozrzadu, lekko przytopil sie zbiorniczek wyrownawczy, potopily sie przewody od spryskiwaczy i same spryskiwacze, podbicie maski, maska lekko (trzy duze bomble), kolektor ssacy ale minimalnie i korek wlewu oleju. Pomymienialem prawie wszystko i jest ok. W sumie odrazu po pozarze mi odpalil al byla obudowa rozrzadu przytopiona i tarla o pasek wiec jezdzic nie moglem.
U mnie ten pozar zaczal sie od kabli wysokiego napiecia!!!!! Jeden z kabli a dokladnie z pierwszego cylindra byl przepalony!!! Normalnie wygladal jak pekniety!!! On dawal iskre na klapke od swiec, ona jak zaczela sie topic to przeszlo na podbicie maski no i pozar rozszedl sie po calym silniku. Na szczescie za wczas wezwalem straz i nie mialem az tak wielkich strat. Sprawdz u siebie dokladnie te kable, moze rowniez one sa winne. Ja juz nie zakladam podbicia na maske bo gdyby nie ono to by sie nic nie spalilo oprocz klapki swiec..
Ja osobiscie mysle ze nie masz za duzo duzo do wymiany a na allegro naprawde tanio mozna dowrwac czesci. Ja kupilem kable, klapke do swiec, obudowe rozrzadu i zbiorniczek za 100 zł!!!! To chyba naprawde tanio!! Ty masz jeszcze kilka elementow powazniejszych jak kolektor ( 120 zl) komp, zbiornik od absu itp. Mysle ze jak bys poszukal to w 500 zł sie zmiescisz a tyle to bys zaplacil za przekladke silnika nie liczac juz zakupu!!!! Ale to tylko moje zdanie.
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 06, 2010 11:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mam jeszcze jedno pytanko czy to jest prawda to ze moge zamienic sobie silnik i w mojego roverka wsadzic silnik od Hondy czy po przekładce bede mial problemy ?
Nie chciałem zakładać nowego tematu tylko dopisać tutaj swoje kolejne pytanie. Chodzi mi o to że chcę zabrać się za naprawę mojego samochodu tylko ze chcę sie dowiedzieć czy jest możliwość zamontowania w niego silnika diesla czy to będzie problem??? i jak to jest w świetle prawa??
wykonalne, ale tak jak w przypadku hondowskiego silnika kupa roboty.
przede wszystkim silnik już koniecznie razem ze skrzynią, półosiami i wiązką elektryczną silnika z komputerem.
poza tym instalacja paliwowa i co może się wydawać błahe a jednak jest dość istotne - wlew paliwa.
już prędzej chyba bym się zastanowił nad 2,0T z R600
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Zastanawiam sie nad kupnem anglika zeby miec wszystkie cześci ale nie wiem czy np szukać 400 czy tak jak radzisz od 600 bedzie pasowal. Nie wiem też jak to jest z tymi mocowaniami na silniku czy sa takie same czy inne.
[ Dodano: Pią Maj 14, 2010 21:23 ]
chcialem dodac ze i tak bede musial wymieniac wiazke kabli bo troche sa tam poprzepalane
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum