Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Dwumasa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Dwumasa
Autor Wiadomość
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 20, 2010 13:05   [R75] Dwumasa
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Witam,

od pewnego czasu czuję drganie na pedale sprzęgła, niestety zaczyna siadać dwumasa, drgania wychodzą z jej środka... Ci co sa w temacie wiedzą o co chodzi, jako że jest to juź 2ga moja używka, nie chcę kupować kolejnej a ją zregenerować. Niestety przy wymianie dwumasy rok temu nie myślałem o tym i ją wywaliłem. Moja prośba jest taka, czy ktoś nie ma zużytej dwumasy ? do przekazania mi na regenerację ? chciałbym ją rozebrać i zobaczyć czy jestem w stanie zrobić, jeżeli ktoś ma z 1.8 jak uda mi się to zrobić, naprawię swoją i odeślę. Jeżeli ktoś ma inny model, jakoś się dogadamy. Zależy mi na zrobieniu czegoś z tym bo to kolejny wadliwy element auta, bez walniętej sztuki nic nie podziałam, ktoś pomoże ?

ps: problem pompki już rozwiązałem, czas na dwumasę. kto się poświęci i poszpera w piwnicy ?:)
_________________
Pamparampam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 29, 2010 22:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 20, 2010 13:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Lut 20, 2010 13:34   

Niedlugo staniesz sie ikona polskiego klubu roverkowego ;)
Kazdy wadliwy element z naszych aut, bedziesz regenerowal.
Zbudujesz duzy warsztat, hale i na posesji bedziesz urzadzal spotkania okolicznosciowe :)


Z r75 bedzie: pompka, wysprzeglik, dwumasa, zamki drzwi, wentylator chlodnicy.

A co do tematu. Mnie jeszcze ten problem nie dosiegnal, chociaz auto ma juz 160 tys.
przelatane z czego ja zrobilem 80 tys. Do tego nie jezdze delikatnie, a dosc dynamicznie
i dlatego wiem, ze nadejdzie taki dzien kiedy dwumasa sie wykasztani ;)

Poki co takowej nie posiadam.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 20, 2010 14:57   

MaReK napisał/a:
Niedlugo staniesz sie ikona polskiego klubu roverkowego ;)
Kazdy wadliwy element z naszych aut, bedziesz regenerowal.
Zbudujesz duzy warsztat, hale i na posesji bedziesz urzadzal spotkania okolicznosciowe :)


Z r75 bedzie: pompka, wysprzeglik, dwumasa, zamki drzwi, wentylator chlodnicy.

A co do tematu. Mnie jeszcze ten problem nie dosiegnal, chociaz auto ma juz 160 tys.
przelatane z czego ja zrobilem 80 tys. Do tego nie jezdze delikatnie, a dosc dynamicznie
i dlatego wiem, ze nadejdzie taki dzien kiedy dwumasa sie wykasztani ;)

Poki co takowej nie posiadam.



Hahaha :) aktualnie mam walnięty zamek, czekam na pogodę i zrobię jakiegoś PDF-a może uda sie wykonać jakieś solidniejsze mocowania, ale to pierdołka, dwumasa to już większa sprawa:) niech się znajdzie jakiś darczyńca
_________________
Pamparampam
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Lut 20, 2010 20:22   

Boncky dziwne z tymi dwumasami. Morze to wysprzęglik siada? Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale tam za bardzo nie ma co wibrować (bić). Jeżeli to faktycznie dwumasa to musi byś ostro wywalona i hałasować jak diabli. Spotkałem się z podobnym przypadkiem ale to akurat była wina docisku.

a tu sposób na zamek http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=51438
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Sob Lut 20, 2010 22:02   

Cytat:
Boncky dziwne z tymi dwumasami. Morze to wysprzęglik siada? Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale tam za bardzo nie ma co wibrować (bić). Jeżeli to faktycznie dwumasa to musi byś ostro wywalona i hałasować jak diabli. Spotkałem się z podobnym przypadkiem ale to akurat była wina docisku.


U mnie jest dokładnie to samo i to jest dwumasa. Wibruje gdy zrobi sie luz osiowy. Hałasuje dopiero jeśli jest wybita promieniowo.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 20, 2010 22:58   

Zukowaty napisał/a:
Cytat:
Boncky dziwne z tymi dwumasami. Morze to wysprzęglik siada? Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale tam za bardzo nie ma co wibrować (bić). Jeżeli to faktycznie dwumasa to musi byś ostro wywalona i hałasować jak diabli. Spotkałem się z podobnym przypadkiem ale to akurat była wina docisku.


U mnie jest dokładnie to samo i to jest dwumasa. Wibruje gdy zrobi sie luz osiowy. Hałasuje dopiero jeśli jest wybita promieniowo.


dokładnie, niestety ta pseudo nowa myśl techniczna nie jest zbyt doskonała, na youtube jest pokazana różnica w budowie, wstępnie już wiem jak to ugryźć ale muszę mieć używkę, wysprzęglik troche inaczej pokazuje swoje uszkodzenie ( przerabiałem to :D )
_________________
Pamparampam
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Lut 21, 2010 10:03   

To powodzenia w regeneracji.

Rozmawiałem ostatnio z gościem z hurtowni odnośnie podmiany dwumasy na koło zamachowe starego typu i podobno się nie sprawdza jak zachwala Valeo.
 
 
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Nie Lut 21, 2010 11:12   

http://www.motofocus.pl/t...amachowego.html

przeczytajcie pierwszy komentarz,na tym forum czytałem ze LUK niebedzie nic robic z awaryjnoscia kół dwumasowych bo to tylko nieumiejetnisc kierowców ,i sie z tym zgadzam ,popaczcie na instruktorów jazdy jak ucza młodych kierowców !! ! sami powinni sie techniki jazdy nauczyc :wink: sory za OT
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Lut 21, 2010 11:41   

domel-x :ok:
Hamowanie silnikiem, ruszanie z 2000rpm, szarpanie sprzęgłem i dwumasa często siada.
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Nie Lut 21, 2010 12:06   

apples, ale to nie jest do końca tak. Niby po co w aucie 200KM mamy się oszczędzać, lekko gaz dodawać itd.? Po co nam taki silnik wtedy, przecież nie do tego go zaprojektowano, żeby jeździć jak maluchem czy polonezem. Fakt, że niektórzy zbyt mocno katują auta, ale nie wszyscy, a dwumas i tak pada.
apples napisał/a:
ruszanie z 2000rpm

A niby jak inaczej się szybko wyrwać na światłach?
apples napisał/a:
Rozmawiałem ostatnio z gościem z hurtowni odnośnie podmiany dwumasy na koło zamachowe starego typu i podobno się nie sprawdza jak zachwala Valeo.

Tak, ale do R75 nie ma i chyba nie będzie. Jest, ale do Pasków, Audi chyba Opli i Volvo o ile mnie pamięć nie myli.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Lut 21, 2010 12:27   

Rowan to jeździj tak dalej.
A, zapomniałem że nie masz jeszcze prawa jazdy :grin:

2000rpm i ruszanie ze świateł uważasz za normalne :shock:

O Toyocie zapomniałeś.
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 21, 2010 14:03   

Wasze posty średnio związane z tematem, regeneracje pozostawcie mnie, bez znaczenia na dynamikę jazdy, dwumasa pada, ja akurat nie należę to szybkich i wściekłych a jednak zaczyna szumieć. Szukajcie starej zużytej a rozwiążę problem
_________________
Pamparampam
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Nie Lut 21, 2010 21:18   

Boncky, może napisz dodatkowo ogłoszenie w giełdzie :wink:
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 21, 2010 22:21   

kasjopea napisał/a:
Boncky, może napisz dodatkowo ogłoszenie w giełdzie :wink:


coś dorzucę ale tam głownie każdy patrzy na $$ a ja szukam klekota do zrobienia:) dam radę, rozwiąże wielką usterkę ale musi ktoś pomóc. Zaraz na allegro poszukam jakiegoś trupa...
_________________
Pamparampam
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 21, 2010 23:04   

a co jest w ruszaniu spod świateł z 2k rpm nie normalnego, bo nie kumam??
Boncky powodzenia! :ok:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Lut 22, 2010 08:06   

Markzo a uważasz to za normalne w dieslu? Trzymać 2000rpm i puszczać sprzęgło?
Po drugie naucz się czytać posty innych. Boncky potrzebuje koła a nie trzymania kciuków.

Boncky może vwjacek ma luźne koło bo wsadził u siebie wszystko od VW.
Wymieniał dwumase tez Lucyfer.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 22, 2010 08:24   

no a ma sobie potrzymac to sprzęgło za ręke czy je pogłaskać?? obroty jak każde inne tyle, że szybciej i sprawniej ruszysz, nie rozumiem o co sie czepiasz :)
oj, czemu mnie odrazu do nauki czytania odsyłasz? :) dwumasy mu nie dam, ale powodzenia w regeneracji mogę życzyc, bo znająć Bonckiego cos dobrego z tego wyjdzie :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
nestor_45 



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 34
Skąd: Gorzów Wielkoplski



Wysłany: Pon Lut 22, 2010 08:30   

Boncky mam pytanie, w jaki sposób drga ci to sprzęgło? Niedawno poruszałem temat stukania na pedale.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 22, 2010 08:34   

Zukowaty tłumaczył mi to tak:
zapinasz np: 2 bieg i bez gazu powoli puszczasz sprzęgło, przy kończącej się dwumasie pedał sprzęgła będzie drgał, jak i całe auto delikatnie (chyba) :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Lut 22, 2010 08:39   

Ja sie czepiam? To Ty jakieś teksty w stylu
Markzo napisał/a:
a co jest w ruszaniu spod świateł z 2k rpm nie normalnego, bo nie kumam??

i powodzenia z jazdy 2000rpm podczas puszczania sprzęgła :shock:
Markzo napisał/a:
dwumasy mu nie dam

Przecież wymieniałeś dwumase u siebie.
Przy padniętej dwumasie będzie szarpał. Drgać to może ręka po przepiciu. :grin:
Jak nie kumasz to załóż swój post dla kumających inaczej.
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Lut 22, 2010 08:53, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75]Dwumasa
grota10 Rover serii 75, MG ZT 5 Wto Mar 03, 2020 18:58
sTERYD
Brak nowych postów [R75] Czy to dwumasa?
lukpab Rover serii 75, MG ZT 7 Nie Kwi 28, 2013 22:37
mecho
Brak nowych postów [r75] dwumasa wysprzęglik itp
n0name Rover serii 75, MG ZT 3 Sro Kwi 17, 2019 09:19
n0name
Brak nowych postów [R75] Czy to padnięta dwumasa ? Objawy
Qbs Rover serii 75, MG ZT 10 Sob Lis 15, 2014 15:07
Balas87
Brak nowych postów [R75] 1.8 Dwumasa i sztywne koło
vice44 Rover serii 75, MG ZT 2 Wto Mar 02, 2021 10:23
AmansP



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink