Witam Boncky. Mam Dot 4 ale nie Shell. Mam do Ciebie sprawę dotyczącą pompki sprzęgła. Dużo czytałem w tych tematach rownież Twoje wypowiedzi. Jak można naprawić ten zaworek zwrotny i czy jest może do kupienia oring ten z tłoczka?
Witam Boncky. Mam Dot 4 ale nie Shell. Mam do Ciebie sprawę dotyczącą pompki sprzęgła. Dużo czytałem w tych tematach rownież Twoje wypowiedzi. Jak można naprawić ten zaworek zwrotny i czy jest może do kupienia oring ten z tłoczka?
Oringi dokupisz ale musisz pomierzyć, ale same oringi nic nie dadzą bo tłok ma taką budowę że nie da się ich przełożyć, bez tokarki ani rusz.
U mnie Shell Donax (cośtam cośtam) (DOT4) + porządne przelanie układu do krystalicznej barwy (polecam umieszczenie na końcu przewodu, pod maską peta zgniecionego, będzie ładnie widać barwę przed i po wymianie).
Chyba najlepiej wymianę opisał gdzieś na forum Boncky.
Witam,
Wymieniam dzisiaj pompkę sprzęgła i chciałem wlać płyn TRW DOT 5.1 PFB550.
Taki przynajmniej mi sprzedano w sklepie i powiedziano, że będzie wszystko ok.
Czy to dobre rozwiązanie?
Pozdrawiam
Adrian
Nie można DOT 5 tam lać bo się rozszczelni, było kilka przypadków
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Wymieniłem pompę sprzęgła wczoraj. Zalałem cały układ TRW DOT-4. Różnica w "ciężkości" sprzęgła to ok 10%, R75 tak już mam. Zasadnicza różnica to, iż sprzęgło bierze prawie u góry, a brało na samym dole, jakby się tarcza skończyła. Ciężko się tylko przyzwyczaić
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum