Forum Klubu ROVERki.pl :: Kffffalę się :) Aluski już założone :)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Kffffalę się :) Aluski już założone :)
Autor Wiadomość
tomirek 



Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 68
Skąd: Z szuflady



Wysłany: Czw Mar 11, 2010 22:27   Kffffalę się :) Aluski już założone :)

To chyba najodpowiedniejszy kącik. Po długim zastanawianiu się jakie aluski kupić w końcu znalazłem. I to bez udziwnień - seryjne 16, kupione od kolegi z naszego Forum :) Potem przyszła pora na nieprzespane noce spowodowane wyborem rozmiarów oponki... Wahałem się między 205/45/16, 195/50/16 i 195/45/16. No i w końcu zdecydowałem się na te najniższe czyli 195/45/16 :mrgreen: Teraz wypadało by go obniżyć deko.
Tak czy siak Roverek jest ponadczasowy i co raz bardziej się w nim rozkochuję. Efekt jest taki, że autko miało być dla żonki a tymczasem ja zaanektowałem Roverka a żonka śmiga P12 hehehe.

Tak wygląda na aluskach :) (zdjęcia dość ciężkie więc mogą się długo ładować)










 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 11, 2010 22:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Mar 11, 2010 22:34   

Jeszcze stare blachy :D ?
Te zdjęcia są robione w stolicy?

Czemu kapselki od MG a nie Roverkowe, albo bez emblematow?

Zastanawiales sie jak go obnizyc?
Ja polozylem swojego na sprezynach od ZR'a, a z przodu dalem Bilsteiny od coupety.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
tomirek 



Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 68
Skąd: Z szuflady



Wysłany: Czw Mar 11, 2010 22:37   

Tak, blaszki czarnulki :mrgreen: Kapselki takie, bo z takimi kupiłem fele. A co do obniżenia to od razu zacząłem o tym myśleć jak tylko go zobaczyłem w nowych bucikach. Ale muszę zgłębić temat bo w temacie obniżania jestem zielony jak szczypior na wiosnę :mrgreen:
Plenery zdjęciowe były dwa - Trasa Siekierkowska ale foty nie wyszły bo statywu nie wziąłem i jedno z warszawskich centr handlowych. Tam na szczescie bylo jasno i z ręki można było focić
 
 
wild_weasel 




Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 807
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 11, 2010 22:44   

Wygląda przepysznie :D
Co do obniżania i felg 16''... też chodził mi po głowie zakup felg kalibru 16 cali, ale już mam obniżone (więc i utwardzone) autko o 40mm. Ktoś gdzieś na forum wybił mi ten zamiar z głowy strasząc totalnym brakiem komfortu. Tomaszi po krótkiej przejażdżce też mówił, że wyraźnie czuć, że u mnie jest bardziej twardo. Zastanawiam się więc, jak będą się sprawowały felgi "szesnastki" z profilem 45 i obniżoną zawiechą :hm2:
Jakieś pomysły? Nie będzie to zbyt ekstremalna wersja na nasze tzw. drogi? Nie trzeba będzie często wymieniać plomb i prostować tych ślicznych alusów?
_________________
It's all right...
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Mar 12, 2010 00:53   

Jak mam 195/45R16 i -55mm, jeśli masz problem z kręgosłupem lub dużo plomb to odpuść sobie ;) Stwierdzam po kilku miesiącach od obniżenia, ze różnica w komforcie w stosunku do serii spora ale za nic bym do niej nie wrócił :mrgreen: Sensownym rozwiązaniem może być kit KONI z regulacją siły tłumienia. Co do prostowania felg to podejrzewam, że u mnie prędzej by się koło urwało w tym klekocie, wszystko zależy od danej felgi jak się kupi mejd in czajna to przy niskim profilu może być nieciekawie szczególnie teraz gdy razem ze śniegiem stopił nam się w Polsce asfalt.


tomirek, elegancko teraz tylko niżej i dyliżans pierwsza klasa :ok:
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Mar 12, 2010 01:08   

tomirek, Foty miodzio pięknie zrobione i Rover sie super prezentuje podoba mi się :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Mar 12, 2010 01:10   

tomirek, A my w sobote jezdzilismy i focilismy wlasnie pod trasa siekierkowska fure kolegi Majkela ;)

To moze uda Ci sie podjechac na spot, albo zrobic kilka dobrej jakosci fotek auta z dalszej odleglosci, cos na styl np. tego zdjecia ponizej
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Mar 12, 2010 01:20   

MaReK, Jak sie ogląda to zdjęcie sie ma ochotę na wiosnę i polerkę przy Rover'ku :wink:

Jam Jam
:je: :marycha:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Joa 




Dołączyła: 03 Lip 2008
Posty: 755
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Mar 12, 2010 01:23   

Cytat:
Kffffalę się

a po jakiemu to? :/
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Mar 12, 2010 01:44   

Remi55 To zdjęcie autka naszego serdecznego kolegi MichaelP (vel. Majkel) zrobione przez mnie, standardowym 55m obiektywem z Nikona D40 ;) Bez statywu, przy kiepskim oswietleniu. Wiosna była prawie - troche na plusie, przebijało się słoneczko, ale wiatrzycho pizgało niesamowicie ;)

W zdjęciu takowym ważne jest to, żeby obiekt nie wychodził poza 1/2 całości ekranu.
Wtedy jest duża szansa, że owy model znajdzie się w bannerze na nowej stronie www.

Poniższe zdjęcie jest także z parkingu krytego, gdzie było w sumie jasno, ale balans bieli był ustawiony na auto i zdjęcie robione z ręki. Niezbyt wyraźne niestety...
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
tomirek 



Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 68
Skąd: Z szuflady



Wysłany: Pią Mar 12, 2010 08:33   

Na spociszona w końcu muszę się wybrać. Trzeba zacząć śledzić info spociszonowe :)
 
 
Krzysi3k 




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pią Mar 12, 2010 09:15   

tomirek, ulala :D
Pięknie ;)
Ja ja jak założę swoje letnie (jeszcze się nie zamierzam spieszyć) to też rzucić go na glebę będę musiał.
MaReK, tylko skąd wziąć sprężyny od ZRa? ;)
Jeszcze do tego diesel...
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Mar 12, 2010 09:45   

Krzysi3k możesz zarbać Maniaqowi ;)

Ja kupiłem na allegro od ZR 160. Ale ja miałem benzynkę 1.4 więc przód lżejszy.
Z tyłu jest rzeźby troche. Miałem wersję 5d i po włożeniu sprężyn od ZR'a wszystko fajnie, dopóki auto nie wpadnie na dołek lub górkę. Wtedy sprężynka potrafi się przesunąć i już jest lipa - stuki, puki. Ja rozwiązałem to tak, że na pierwszy zwój u góry i dołu dałem gumową osłonkę. Od tamtej pory cisza i nawet się nieźle trzymają.

Założenie tego zestawu poskutkowało lepszym prowadzeniem się auta w zakrętach.

Chociaż teraz jak patrzę na zdjęcie, to się zastanawiam czy wizualnie coś to dało ;)
Mam wprawdzie 15' felgi, więc trudno mi się tak wirtualnie do tego odnieść.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Mar 12, 2010 09:51   

fele super :) :ok: gleba koniecznie i ... zdejmij te chlapacze ... przynajmniej z tyłu :błagam: ;) :P :) :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
tomirek 



Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 68
Skąd: Z szuflady



Wysłany: Pią Mar 12, 2010 10:24   

Krzysi3k napisał/a:
tomirek, ulala :D
Pięknie ;)
Ja ja jak założę swoje letnie (jeszcze się nie zamierzam spieszyć) to też rzucić go na glebę będę musiał.
MaReK, tylko skąd wziąć sprężyny od ZRa? ;)
Jeszcze do tego diesel...


Ja juz założyłem bo Roverka kupiłem jeszcze z oryginalnymi letnimi Michelinkami, na których z fabryki wyjechał i strach już na nich było jeździć. Zresztą zimą i tak stał nie ruszany bo wyjazd na nich na miasto = misji samobójczej.

A te Twoje tak jak pisałeś prościutkie :mrgreen: :)

[ Dodano: Pią Mar 12, 2010 10:24 ]
Brt napisał/a:
fele super :) :ok: gleba koniecznie i ... zdejmij te chlapacze ... przynajmniej z tyłu :błagam: ;) :P :) :)


Tak jak jest fabrycznie mi się nawet podobało i jak patrzyłem od tyłu to kojarzył mi się z taką rozpłaszczoną żabą (ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu). Mówisz, że bez chlapaczy lepiej będzie wyglądał? No to dałeś mi do myślenia. :hm:
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Mar 12, 2010 10:31   

Jak nie ma dużo roboty z ich zdjęciem to spróbuj ;) ... Twoje auto = Twoja decyzja ... na moje oko po prostu bez chlapaczy o niebo lepiej R200 wygląda ;)

Możesz też pogrzebać w galerii na stronie i popatrzyć jak wygladają inne R200 bez chalapaczy ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Mar 12, 2010 10:33   

Chlapacze są fajne przy kołach stalowych 14'. Wtedy chlapacz potęguje wrażenie, że auto jest szerokie. Założyłeś fajne fele, dość szerokie kapciuszki, więc śmiało możesz zdjąć chlapusy.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
tomirek 



Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 68
Skąd: Z szuflady



Wysłany: Pią Mar 12, 2010 10:41   

po prostu nawet przez myśl mi nie przeszło, że mógłbym je zdjąć. W przyszły weekend może pokombinuję bo pomysł zaczyna mi się podobać.
 
 
Krzysi3k 




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pią Mar 12, 2010 18:34   

MaReK, bo je obniżyłeś tylko o 5mm :)
Na forum pokutuje mylne przekonanie, że ZR jest niższy o 35mm. Pytałem się angoli, wszyscy, byli pewni w 100%, że ZRka jest niższa o 20mm w porównaniu do R25. A R25 jest wyższy o 15mm od R200. Wychodzi prosty rachunek - 5mm.
tomirek, ciesze się, że jesteś zadowolony :D
 
 
Matius 




Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 606
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Pią Mar 12, 2010 20:03   

masz taki sam roverek jak ja teraz widzę jak pięknie będzie wyglądać mój roverek na wiosnę :D
_________________
mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink