Jaka kierownica wielofunkcyjna bo ja tam nic oprócz pipka nie widzę
Jest sterowanie radiem
azer napisał/a:
- czarne zegary, powinny być białe
- poduszka od starszej wersji
Te zmiany weszły dopiero w roczniku modelowym 2004. Wtedy jest też inna faktura imitacji drewna oraz oznakowanie pokręteł regulacji nawiewu. To musi być rocznik modelowy 2003.
azer napisał/a:
- białe klosze lamp, powinny być przyciemnione
To raczej tylko w ZR, choć mogę się mylić.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
kasjopea,
W tych tematach jesteśmy mocni - kulejemy w znajomości R25 konkretnie
_________________ Był 75 CDT tourer, potem 75 CDTi limuzyna, potem Mazda Premacy DiTD, a teraz oldschool = R45 sedan iTD...
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Mar 19, 2010 16:22
PTE napisał/a:
Te znaczki na tylnych słupkach są zdecydowanie za wysoko. Zresztą w tym roczniku chyba w ogóle już ich nie montowano?
Jeśli to rocznik 2003, to powinien mieć w kieszeniach boczków przednich drzwi wyprofilowania na puszki z napojami (wprowadzono to w roczniku 2001) Tutaj tego brak. Może w wersji 5d i do tego beżowej nie stosowano takich rozwiązań?
To jest maksymalnie rok 2002. Znaczki na słupkach były i lampy przednie z pierwszych wersji 25-ek, później były z czarnymi wkładami (jak ZR-ach). Tylko to jakaś dziwna wersja. Bezowe welury z reguły wkładali do bogatszych wersji, a tu nawet elektryczne szyby są dokładane i lustrka manualne. Generalnie chyba całe auto było malowane. W tych rocznikach była tylko wersja 101-konna.
To ja wszystkim Państwu dziękuję (i kliknąłem "pomógł") kilka razy....
Tę sztukę odpuszczamy w takim razie. Trudna sprawa, bo jedziemy dziś w nocy.
Nie wiem, może Wlkp. Tam kilka sztuk stoi, ale nie zdążę zaprezentować ich na forum, niestety :-(
Szukamy zatem czegoś mniej efektownego, zwracając uwagę na stan techniczny
i wszelkie przeróbki itp.
Dzię-ku-ję!
_________________ Był 75 CDT tourer, potem 75 CDTi limuzyna, potem Mazda Premacy DiTD, a teraz oldschool = R45 sedan iTD...
Gniezno znam - odrzucam, ale Pleszew - z nimi tam jest różnie. Ogólnie Wlkp ma różne opinie. Mialem tam też różne doświadczenia. Obie 75 wziąłem z Poznania i nie narzekałem
Oczywiście biorąc pod uwagę - cenę a stan.
[ Dodano: Pon Mar 22, 2010 16:30 ]
Kupiliśmy tego!
Do zrobienia maska i zderzak tył oraz trochę w zawieszeniu (co - to się okaże). Ale wg czujnika lakieru zamochód nie był nigdy malowany. Sądzę, że przebieg około 200 (na liczniku 120), ale co to jest dla diesla 113 km
Acha, rok 2005, niestety bez klimy. No, ale zrobiliśmy prawie 1000 km w sobotę i z ośmiu oglądanych ten był najlepszy. We'll see.....
NINIEJSZYM WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ(MY) ZA POMOC!!!
_________________ Był 75 CDT tourer, potem 75 CDTi limuzyna, potem Mazda Premacy DiTD, a teraz oldschool = R45 sedan iTD...
Nie wiem, czy alusy były do każdej wersji. Ta jest chuda, bez klimy, bez elektrycznych lusterek....
Tył jedynie podejrzany, jak pisałem, bo rdza wychodzi. Do roboty też zderzak. Poza tym na całym samochodzie oryginalny lakier. R25 odstawiony został dzisiaj do warsztatu. Nasi spece potwierdzili, że nie malowany - tak jak mówił czujnik...
Brak literek też nam się rzucił w oczy. Ciekawe, czy można dokupić same literki...?
[ Dodano: Pon Mar 22, 2010 22:08 ]
Spróbuję namówić brata do wymiany tej klapy. Można dobrać idealną - nawet są pod kolor!
[ Dodano: Pon Mar 22, 2010 22:10 ]
Wyżej napisałem "do zrobienia maska"... Chodziło oczywiście o klapę bagażnika, a nie maskę!!!!
[ Dodano: Pon Mar 22, 2010 22:12 ]
A co do braku literek z tyłu. Ja bym obstawiał jednak wiejski tuning... Bo grubość lakieru = ok. 140-150, za wyjątkiem samego środka, gdzie pokazuje 200-230.
[ Dodano: Pon Mar 22, 2010 22:14 ] azer,
Skoro jesteś z Poznania, to doprecyzują. Pierwszy R75 był z Suchego Lasu, a drugi z Kórnika.
[ Dodano: Pon Mar 22, 2010 22:27 ]
Zastanawia mnie, czy ta by miała identyczny kolor, czy trzeba by malować, bo gdyby był identyczny.....
[ Dodano: Pon Mar 22, 2010 22:30 ]
Jeszcze nt. kół.... Nie sądzę, by ta sztuka miała kiedyś alufelgi, bo samochód jest na oponach całorocznych opisanych jako "Rain...". Wóz jest z Belgii. Jakie tam oni zimy mają?
_________________ Był 75 CDT tourer, potem 75 CDTi limuzyna, potem Mazda Premacy DiTD, a teraz oldschool = R45 sedan iTD...
A i brak oznaczeń na tylnej klapie, tutaj bym obstawiał przygodę
Ja też nie mam oznaczeń na tylnej klapie. Sam je zdjąłem więc nie zawsze zdjęte napisy to od razu dzwon
Kizashi napisał/a:
Zastanawia mnie, czy ta by miała identyczny kolor, czy trzeba by malować, bo gdyby był identyczny.....
kolor taki sam ale i tak będzie się różnił odcieniem, trafić było by Ci naprawdę trudno szczególnie że obie mogły być eksploatowane w rożnych warunkach pogodowych. Pozostała by pewnie kwestia cieniowania.
Odpuszczamy zmianę klapy, żeby nie mnożyć kosztów. I tak jest już sporo tego: malowanie 2 elementów, olej + filtry, zawieszenie do sprawdzenia/poprawek, wymiana płynów ustrojowych, montaż czujników parkowania (żeby żona brata zaraz nie zaparkowała na jakimś płocie) rozrząd... Acha, czy razem z rozrządem trzeba wymieniać pompę?
_________________ Był 75 CDT tourer, potem 75 CDTi limuzyna, potem Mazda Premacy DiTD, a teraz oldschool = R45 sedan iTD...
zouza,
Brt,
Dzięki. Zastanawiało mnie to, bo w wielu dieslach wymienia się to razem.
Za to mój R75 znowu pokazał pietę Achillesową :-( Coś ze sprzęgłem... Objawy do wczoraj były jakby to pompa (ciężej wchodzący 1. i 2. bieg), ale dzisiaj doszły do tego jeszcze falujące obroty. Kilka razy musiałem zgasić wóz, żeby nim ruszyć. Ale... to chyba historia na inny wątek
[ Dodano: Wto Mar 23, 2010 19:25 ] Tomi,
A propos mojego drugiego wątku - w usterkach... Gdyby potrzebne było sprzęgło. To czy National jest OK i czy nadal dowozicie na terenie W-wy? (Kiedyś brałem przepływkę na Motorową do srebrnego tourera CDT)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum