Wysłany: Sob Mar 27, 2010 15:44 [R220SD 98'] Opinia
Witam!
Od tygodnia jestem laścicielem bordowego ROVERka 220SD.Samochodzik z 98roku z 2 litrowym silniczkiem,co mozna wywnioskowac z oznaczenia modelu.Lecz 86 koni to troche mało jak dla mnie kupołem go za 6tys złotych,cena okazyjna jak za ten rocznik,lecz wiadomo pare spraw trzeba dopieścic,pytanie brzmi czy jest duza ruznica w mocy miedzu tą własnie wersja SD a wersją SDI badz benzyną o pojemnosci 103 kucy? czy autko zbiera sie zwawiej?? Jestem zadowolony z obecnego zakupu,lecz musle ze gdyby była okazja to wymienił bym go na cos z seri 200 lecz mocniejszego,wiadomo spalanie w SD jest naprawde małe,jest bardzo oszczędny lecz z drugiej strony pomijając to chciałbym cos mocniejszego mimo wiekszego spalania.
Prosze o porady co robic.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 27, 2010 15:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
zouza, No nie wiem czy na pewno, jak się ma farta to nie nastąpi mnie tylko ten problem jakoś odrzuca od K-series
Tak to nic nie ma do K-series fajne silnik jak się nie psuja Sadze ze jak bym jeździł tylko po Polsce to bym pewnie tez K-seris + LPg zalozyl sobie ale chciałem Dieselka bo jeżdżę Polska-Austria i mi się Diesel bardziej kalkulował
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
zouza, Nie pamietam kto to mówił ale gdzie raz bylo napisane może na Niemieckim forum ze przy każdej K-series HGF musi nastąpić kiedyś prędzej czy później
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ja mam takowego R 220 z 86 kucykami mówiąc szczerze to trochę mało chodź to moje pierwsze auto na początek było ok ale po paru miesiącach już jest trochę za mało
Remi55 jesli bys mi pomugł z SDkiem to wpadł bym napewno Jak tylko sie zadeklarujesz ze możesz mi pomuc,umówimy termin i zjawie sie u Ciebie bez problemu.
Poszukaj sobie w szukajce pod hasłem "Intercooler" i mój nick "Remi55" jest tam kilka tematów opisane co i jak.
Nie jest to trudne da się zrobić samemu trzeba:
Trzeba tak z 220 SDi kupic:
• Intercooler
• węzę gumowe do intercoolera, chodz mozna to tez z zrobić jak ja, z rur od Hondy Accord bo są tanie oraz rury aluminium i kolanek 90° (Tylko ze dużo roboty to podłączyć)
• kolektor ssaczy (przednia cześć gdzie gumowa rurę podłącza się oraz jest do silnika z gory mocowane i tylna cześć co się przykręca do silnika z tylu)
• Czarna rurę metalowa co idzie od turbiny
• rurke metalowa do EGR
• uszczelkę nowa pomiędzy kolektora ssaczego (Honda), sie jakoś tez uszczelka pod EGR nazywa.
• uszczelkę nowa pomiędzy kolektora ssaczego a silnik, jest ona metlowa ( mozna dostac w salonie Land Rover'a )
• Elementy mocujące do kolektora oraz intercoolera (samemu tez mozna dorobic )
• Pokrywę na silnik z SDI
koszty tego:
• Intercooler 115 zł
• LKJ100790 - Uszczelka kolektora dol/wyd 17 €
• IC - waz 2x z Hondy nowy 2x20 € = 40 €
• Ladeluftkühlerrohr Turbo-IC 65 zł
• EGR-rurka uzyw. + kol. ssaczy 135 zł
• uszczelka nowa 38 zł
• pokrywa silnika 114 zł
• opaski na rury gumowe 15 zł
• rury alu oraz kolanka dostałem za free od znajomego
Jeżeli do kupicie co napisałem to przeróbka nie problem trwa kilka godzin Ja bede jeszcze w Ketach jak ściągnę nowego Roverka to można wpaść
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomogła: 70 razy Dołączyła: 24 Sie 2007 Posty: 1716 Skąd: Zabrze
Wysłany: Nie Mar 28, 2010 11:04
Nextassy, ja przy takich bykach muszę się zastanawiać o co chodzi, poza tym to świadczy o tobie i o tym, że ludzi do których piszesz masz w nosie. Zresztą nie będę się rozpisywała, bo dopiero była o tym długaśna dyskusja na forum.
Pokrywa silnika w SD jak w SDi jest chyba taka sama.
Remi55 Tobie sie łatow pisze co musimy miec,a ja za bardzo nie siedze w temacie,i niewiem gdzie moge dostać poszczegulne elementy które wypisales,dla mnie to czarna magia,dlatego szkoda ze niemam kogos w miare blisko mieszkającego kto siedzi w ROVERkach i zna sie na tym.
Nextassy, Ja wszystko kupiłem na allegro albo w ToamTeam, lub salonach Hondy i Land Rovera
Zebrać wszystkie części w sumie schodzi bo czasem trzeba czekać aż się coś pojawi na allegro. Ja chyba z pól roku zbierałem wszystko zanim dostałem w dobrych pieniądzach. To był dla mnie najtrudniejszy proces.
Pokrywa nie jest taka sama nie będzie pasować
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum