K20 to ogromne koszty. Z B20 wyciąłbyś ponad 200 kuca, śmiem twierdzić. Zastanawia mnie tylko, po co 2,5 cala dawać ? myślę, że 2,25 wystarczy? Chyba, że potem chcesz się w turbo/kompresor bawić..
Tak czy inaczej, powodzenia Im więcej laminatów, tym lepiej.
Jak dla mnie 600 to totalnie nie kjs-owy samochod, ile by nie mial mocy. Jak bawic sie w takie rzeczy z R to juz z 200
[ Dodano: Nie Kwi 11, 2010 12:42 ]
Przynajmniej moze bedzie dobrze ze swiatel startowac i na 1/4 mili
[ Dodano: Nie Kwi 11, 2010 12:43 ]
A jeszcze pytanie. Czy K20 nie kreci sie w druga strone? Czy Hondy z K20 nie maja skrzyni po drugiej stronie?
[ Dodano: Nie Kwi 11, 2010 12:44 ]
Czy K20 nie maja kolektora wydechowego z tylu za silnikiem?
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Ale tu nie chodzi czy się nadaje czy się nie nadaje, budowa auta jest na własne potrzeby i dla zabicia wolnego czasu
to jest w pewnym sensie idea tuningu zrobić coś fajnego z auta które nie koniecznie jest do tego przeznaczone jak by każdy wychodził z założenia ze bez sensu to by każdy kupował od razu STI lub EVO a nie bawił się w dłubanie
Auto ma startować na KJS'ach jak bym włożył 2.0 turbo czy 2.2 VTEC to by startował w klasie z subarami i evo więc szans żadnych, a tak będzie w klasie do 2.0
Pomysł wydaje mi się chybiony u podstaw
Za ciężki, za duży, zbyt skomplikowane zawieszenie i za słaby silnik...
Ale tu nie chodzi czy się nadaje czy się nie nadaje, budowa auta jest na własne potrzeby i dla zabicia wolnego czasu
to jest w pewnym sensie idea tuningu zrobić coś fajnego z auta które nie koniecznie jest do tego przeznaczone jak by każdy wychodził z założenia ze bez sensu to by każdy kupował od razu STI lub EVO a nie bawił się w dłubanie
Jakby każdego było stać na STi lub EVO, to każdy by nimi jeździł i samochody te byłby popularniejsze do Golfa czy Passata
[ Dodano: Pon Kwi 12, 2010 14:37 ]
dobryziom napisał/a:
to jest w pewnym sensie idea tuningu zrobić coś fajnego z auta które nie koniecznie jest do tego przeznaczone
Mozna oczywiście walić głową w ścianę ale pewnych rzeczy nie przeskoczysz. Oczami wybraźni widzę pościnane sworznie w zwrotnicach. Piekne karbonowe błotniki fruwające w powietrzu, które wybrały wolność wraz z przednimi kołami. R600 można by spróbować zrobić do wyścigów torowych, a nie do KJS'ów.
Renault z Espace zrobił bolid formuły 1... ale nie po to by się nim ścigać, tylko aby pokazać możliwości
to jest w pewnym sensie idea tuningu zrobić coś fajnego z auta które nie koniecznie jest do tego przeznaczone jak by każdy wychodził z założenia ze bez sensu to by każdy kupował od razu STI lub EVO a nie bawił się w dłubanie
Jakby każdego było stać na STi lub EVO, to każdy by nimi jeździł i samochody te byłby popularniejsze do Golfa czy Passata
wiesz czasem taki projekt może wyjść porównywalnie do zakupu EVO czy STI nie trzeba daleko szukać jest taki jeden na forum
Tomi napisał/a:
dobryziom napisał/a:
to jest w pewnym sensie idea tuningu zrobić coś fajnego z auta które nie koniecznie jest do tego przeznaczone
Mozna oczywiście walić głową w ścianę ale pewnych rzeczy nie przeskoczysz. Oczami wybraźni widzę pościnane sworznie w zwrotnicach. Piekne karbonowe błotniki fruwające w powietrzu, które wybrały wolność wraz z przednimi kołami. R600 można by spróbować zrobić do wyścigów torowych, a nie do KJS'ów.
i prawdopodobnie tak może być ale czemu mamy zabierać koledze zapał niech robi działa 90% projektów na tym forum umarło zanim została odkręcona pierwsza śruba więc nie ucinajmy skrzydeł nawet jeśli sami nie widzimy w tym sensu
R600 można by spróbować zrobić do wyścigów torowych
Albo górek
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pon Kwi 12, 2010 15:41
dobryziom napisał/a:
Tomi napisał/a:
Mozna oczywiście walić głową w ścianę ale pewnych rzeczy nie przeskoczysz. Oczami wybraźni widzę pościnane sworznie w zwrotnicach. Piekne karbonowe błotniki fruwające w powietrzu, które wybrały wolność wraz z przednimi kołami. R600 można by spróbować zrobić do wyścigów torowych, a nie do KJS'ów.
i prawdopodobnie tak może być ale czemu mamy zabierać koledze zapał niech robi działa 90% projektów na tym forum umarło zanim została odkręcona pierwsza śruba więc nie ucinajmy skrzydeł nawet jeśli sami nie widzimy w tym sensu
Wystarczy przemyśleć dlaczego w BTCC startowały ZS'y a w JWRC ZR'y
[ Dodano: Pon Kwi 12, 2010 16:41 ]
herc napisał/a:
Tomi napisał/a:
R600 można by spróbować zrobić do wyścigów torowych
Albo górek
Tak, tylko aby jeździł po asfalcie z większymi prędkościami, a nie wokół trzepaka po cegłach... bo do tego w żaden sposób się nie nadaje.... chyćby wsadzić w niego 100 000 zł.
Nie wiem jak kompozytowe maski dedykowane do sportu, ale jakiegoś rzemiosła raczej bym nie założył. Mam trochę do czynienia z rożnymi kompozytami i wiem mniej więcej jak potrafią się zachować (mechanicznie). Bał bym się, aby taka konstrukcja nie obcięła mi głowy podczas czołowego uderzenia. Kompozytowa płyta pomimo bardzo małej masy i relatywnie małej grubości potrafi być bardzo sztywna i wytrzymała, nie odkształca się też plastycznie tak jak stal czy aluminium.
Rozmawialismy o tym na ostatnim spocie. Probowalismy sobie wyobrazic jezdzaca w kolko 600 z 200konnym motorem, jeszcze bez szpery. Duze, malo poreczne nie KJS-owe auto. Jeszcze pytanie, da sie w 600 krecic bardzo szybko kierownica? Bo moze mam cos nie tak, ale jak chce zakrecic bardzo szybko to jakby sie nie dalo, bo wspomaganie zwalnia. Z czego chcesz wsadzic swoznie dolne zwrotnicy, bo bedziesz je wymienial co KJS. A co z hamulcami? Wymiana tarcz jest bardzo kosztowna w tym aucie, a tez bedzie trzeba je czesto wymieniac, szczegolnie, ze sie szybko zrobia chipsy.
Dla Tomiego i kolegow niedowiarkow na wczorajszym spocie silnik K20 ze skrzynia.
Kreci sie w druga strone, ma skrzynie z drugiej strony, kolektor wydechowy z tylu i dolot z przodu.
[ Dodano: Pon Kwi 12, 2010 17:44 ] marcin316, wlasnie to mnie tez ciekawi...
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Ale macie problemy..... Po co komentarze typu "to auto się nie nadaje" "za słaby silnik" i tak dalej. Auto robię dla siebie na aucie będzie jeździła reklama i po to żeby w niedziele po kościele pojechać poupalać i nie było szkoda że lakier porysuje czy felgę ugnę, jak mi coś odbiję to i klatkę wstawię. A KJS'y w moich okolicach głównie odbywają się na odcinkach drogowych, czasem na placach, a jak będę chciał to i na tor pojadę pojeździć. A sworznie żebym miał wymieniać co tydzień to i tak auto będzie zbudowane i nic tego nie zmieni Rovera serii 600 znam jak własną kieszeń, doskonale wiem jak się prowadzi, I naprawdę lepiej dajcie propozycję malowania auta.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Bardzo Fajnie że chcesz zrobić coś fajnego i dobrze ze fala krytyki ze nie warto CIę nie odstrasza
Jestem za projektem
Czekam za efektem.
Ps. Reklama na aucie czego będzie bo wtedy można będzie wybrać jakieś kolorki pod rodzaj reklamy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum