Forum Klubu ROVERki.pl :: Budowa R600 RC
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Brt
Pią Maj 07, 2010 22:16
Budowa R600 RC
Autor Wiadomość
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 16:44   

dobryziom, na 100% były by kuwety carbonowe a maska i klapa będzie gość sprawdzał i jutro będe miał odpowiedź :)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 16:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 21:25   

herc napisał/a:
dobryziom, na 100% były by kuwety carbonowe a maska i klapa będzie gość sprawdzał i jutro będe miał odpowiedź :)


kuwety ? nie bardzo łapie
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 22:34   

Kuwety:
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 22:37   

o to się rozchodzi :)

czekam na info na temat maski, klapy.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Kwi 11, 2010 12:06   

K20 to ogromne koszty. :cry: Z B20 wyciąłbyś ponad 200 kuca, śmiem twierdzić. Zastanawia mnie tylko, po co 2,5 cala dawać ? myślę, że 2,25 wystarczy? Chyba, że potem chcesz się w turbo/kompresor bawić.. :wink:

Tak czy inaczej, powodzenia :smile: Im więcej laminatów, tym lepiej.
_________________
Roverlution
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Nie Kwi 11, 2010 12:44   

Jak dla mnie 600 to totalnie nie kjs-owy samochod, ile by nie mial mocy. Jak bawic sie w takie rzeczy z R to juz z 200

[ Dodano: Nie Kwi 11, 2010 12:42 ]
Przynajmniej moze bedzie dobrze ze swiatel startowac i na 1/4 mili

[ Dodano: Nie Kwi 11, 2010 12:43 ]
A jeszcze pytanie. Czy K20 nie kreci sie w druga strone? Czy Hondy z K20 nie maja skrzyni po drugiej stronie?

[ Dodano: Nie Kwi 11, 2010 12:44 ]
Czy K20 nie maja kolektora wydechowego z tylu za silnikiem?
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Nie Kwi 11, 2010 13:06   

Perez napisał/a:
ak dla mnie 600 to totalnie nie kjs-owy samochod


Ale tu nie chodzi czy się nadaje czy się nie nadaje, budowa auta jest na własne potrzeby i dla zabicia wolnego czasu :P
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Kwi 11, 2010 13:10   

herc napisał/a:
Perez napisał/a:
ak dla mnie 600 to totalnie nie kjs-owy samochod


Ale tu nie chodzi czy się nadaje czy się nie nadaje, budowa auta jest na własne potrzeby i dla zabicia wolnego czasu :P


to jest w pewnym sensie idea tuningu zrobić coś fajnego z auta które nie koniecznie jest do tego przeznaczone :) jak by każdy wychodził z założenia ze bez sensu to by każdy kupował od razu STI lub EVO a nie bawił się w dłubanie :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Nie Kwi 11, 2010 22:17   

a co wymodziłes z kolektorem ssacym?

Bo bdb opcją jest kolektor z h23 :wink:
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Kwi 12, 2010 14:37   

herc napisał/a:
bastek napisał/a:
Wszystko fajnie ale dlaczego akurat ten silnik? :neutral:

Auto ma startować na KJS'ach jak bym włożył 2.0 turbo czy 2.2 VTEC to by startował w klasie z subarami i evo więc szans żadnych, a tak będzie w klasie do 2.0


Pomysł wydaje mi się chybiony u podstaw :(

Za ciężki, za duży, zbyt skomplikowane zawieszenie i za słaby silnik...

To tyle z moich przemyśleń.

U mnie baza do rajdówki stoi pod domem :)

http://forum.roverki.eu/g...d&image_id=1516

[ Dodano: Pon Kwi 12, 2010 14:10 ]
dobryziom napisał/a:
herc napisał/a:
Perez napisał/a:
ak dla mnie 600 to totalnie nie kjs-owy samochod


Ale tu nie chodzi czy się nadaje czy się nie nadaje, budowa auta jest na własne potrzeby i dla zabicia wolnego czasu :P


to jest w pewnym sensie idea tuningu zrobić coś fajnego z auta które nie koniecznie jest do tego przeznaczone :) jak by każdy wychodził z założenia ze bez sensu to by każdy kupował od razu STI lub EVO a nie bawił się w dłubanie :)


Jakby każdego było stać na STi lub EVO, to każdy by nimi jeździł i samochody te byłby popularniejsze do Golfa czy Passata :)

[ Dodano: Pon Kwi 12, 2010 14:37 ]
dobryziom napisał/a:

to jest w pewnym sensie idea tuningu zrobić coś fajnego z auta które nie koniecznie jest do tego przeznaczone :)


Mozna oczywiście walić głową w ścianę ale pewnych rzeczy nie przeskoczysz. Oczami wybraźni widzę pościnane sworznie w zwrotnicach. Piekne karbonowe błotniki fruwające w powietrzu, które wybrały wolność wraz z przednimi kołami. R600 można by spróbować zrobić do wyścigów torowych, a nie do KJS'ów.

Renault z Espace zrobił bolid formuły 1... ale nie po to by się nim ścigać, tylko aby pokazać możliwości :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Kwi 12, 2010 15:57   

Tomi napisał/a:


dobryziom napisał/a:

to jest w pewnym sensie idea tuningu zrobić coś fajnego z auta które nie koniecznie jest do tego przeznaczone :) jak by każdy wychodził z założenia ze bez sensu to by każdy kupował od razu STI lub EVO a nie bawił się w dłubanie :)


Jakby każdego było stać na STi lub EVO, to każdy by nimi jeździł i samochody te byłby popularniejsze do Golfa czy Passata :)


wiesz czasem taki projekt może wyjść porównywalnie do zakupu EVO czy STI nie trzeba daleko szukać jest taki jeden na forum :)

Tomi napisał/a:

dobryziom napisał/a:

to jest w pewnym sensie idea tuningu zrobić coś fajnego z auta które nie koniecznie jest do tego przeznaczone :)


Mozna oczywiście walić głową w ścianę ale pewnych rzeczy nie przeskoczysz. Oczami wybraźni widzę pościnane sworznie w zwrotnicach. Piekne karbonowe błotniki fruwające w powietrzu, które wybrały wolność wraz z przednimi kołami. R600 można by spróbować zrobić do wyścigów torowych, a nie do KJS'ów.


i prawdopodobnie tak może być ale czemu mamy zabierać koledze zapał niech robi działa 90% projektów na tym forum umarło zanim została odkręcona pierwsza śruba więc nie ucinajmy skrzydeł nawet jeśli sami nie widzimy w tym sensu :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Pon Kwi 12, 2010 16:14   

Tomi napisał/a:
R600 można by spróbować zrobić do wyścigów torowych


Albo górek
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Kwi 12, 2010 16:41   

dobryziom napisał/a:
Tomi napisał/a:

Mozna oczywiście walić głową w ścianę ale pewnych rzeczy nie przeskoczysz. Oczami wybraźni widzę pościnane sworznie w zwrotnicach. Piekne karbonowe błotniki fruwające w powietrzu, które wybrały wolność wraz z przednimi kołami. R600 można by spróbować zrobić do wyścigów torowych, a nie do KJS'ów.


i prawdopodobnie tak może być ale czemu mamy zabierać koledze zapał niech robi działa 90% projektów na tym forum umarło zanim została odkręcona pierwsza śruba więc nie ucinajmy skrzydeł nawet jeśli sami nie widzimy w tym sensu :)


Wystarczy przemyśleć dlaczego w BTCC startowały ZS'y a w JWRC ZR'y :)

[ Dodano: Pon Kwi 12, 2010 16:41 ]
herc napisał/a:
Tomi napisał/a:
R600 można by spróbować zrobić do wyścigów torowych


Albo górek


Tak, tylko aby jeździł po asfalcie z większymi prędkościami, a nie wokół trzepaka po cegłach... bo do tego w żaden sposób się nie nadaje.... chyćby wsadzić w niego 100 000 zł.
 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1066
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Pon Kwi 12, 2010 17:27   

Nie wiem jak kompozytowe maski dedykowane do sportu, ale jakiegoś rzemiosła raczej bym nie założył. Mam trochę do czynienia z rożnymi kompozytami i wiem mniej więcej jak potrafią się zachować (mechanicznie). Bał bym się, aby taka konstrukcja nie obcięła mi głowy podczas czołowego uderzenia. Kompozytowa płyta pomimo bardzo małej masy i relatywnie małej grubości potrafi być bardzo sztywna i wytrzymała, nie odkształca się też plastycznie tak jak stal czy aluminium.
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Kwi 12, 2010 17:44   

Rozmawialismy o tym na ostatnim spocie. Probowalismy sobie wyobrazic jezdzaca w kolko 600 z 200konnym motorem, jeszcze bez szpery. Duze, malo poreczne nie KJS-owe auto. Jeszcze pytanie, da sie w 600 krecic bardzo szybko kierownica? Bo moze mam cos nie tak, ale jak chce zakrecic bardzo szybko to jakby sie nie dalo, bo wspomaganie zwalnia. Z czego chcesz wsadzic swoznie dolne zwrotnicy, bo bedziesz je wymienial co KJS. A co z hamulcami? Wymiana tarcz jest bardzo kosztowna w tym aucie, a tez bedzie trzeba je czesto wymieniac, szczegolnie, ze sie szybko zrobia chipsy.
Dla Tomiego i kolegow niedowiarkow na wczorajszym spocie silnik K20 ze skrzynia.
Kreci sie w druga strone, ma skrzynie z drugiej strony, kolektor wydechowy z tylu i dolot z przodu.

[ Dodano: Pon Kwi 12, 2010 17:44 ]
marcin316, wlasnie to mnie tez ciekawi...
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
herc 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Pon Kwi 12, 2010 20:10   

Ale macie problemy..... Po co komentarze typu "to auto się nie nadaje" "za słaby silnik" i tak dalej. Auto robię dla siebie na aucie będzie jeździła reklama i po to żeby w niedziele po kościele pojechać poupalać i nie było szkoda że lakier porysuje czy felgę ugnę, jak mi coś odbiję to i klatkę wstawię. A KJS'y w moich okolicach głównie odbywają się na odcinkach drogowych, czasem na placach, a jak będę chciał to i na tor pojadę pojeździć. A sworznie żebym miał wymieniać co tydzień to i tak auto będzie zbudowane i nic tego nie zmieni !! Rovera serii 600 znam jak własną kieszeń, doskonale wiem jak się prowadzi, I naprawdę lepiej dajcie propozycję malowania auta.
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Kwi 12, 2010 20:45   

herc, jak wrzucisz K20 to chce relacje z tego
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Kwi 12, 2010 21:37   

herc, tak trzymać :ok:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Pon Kwi 12, 2010 21:54   

Perez, jest dokładnie tak jak piszesz jeśli chodzi o k20 :wink:
herc, Twoje zabawki i Twoja piaskownica, czekamy na efekty.
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Kwi 12, 2010 22:46   

Bardzo Fajnie że chcesz zrobić coś fajnego i dobrze ze fala krytyki ze nie warto CIę nie odstrasza :)
Jestem za projektem
Czekam za efektem.
Ps. Reklama na aucie czego będzie bo wtedy można będzie wybrać jakieś kolorki pod rodzaj reklamy :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Poliuretany
EquinoX Tuning mechaniczny 5 Czw Lut 19, 2015 17:38
tomii620si
Brak nowych postów [R600] zawieszenie
Chudeck Tuning mechaniczny 25 Pią Wrz 28, 2012 14:32
Chudeck
Brak nowych postów swap z R75 do R600
kampel Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 01, 2011 19:58
Raptile
Brak nowych postów [R600] Blow Off
takeda666 Tuning mechaniczny 15 Sro Cze 22, 2011 09:02
Konix
Brak nowych postów [R600] Lusterko fotochromatyczne
tomii620si Tuning mechaniczny 2 Czw Maj 19, 2016 13:49
tomii620si



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink