Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 159 Skąd: Gdynia
Wysłany: Pią Sty 29, 2010 10:58
To ja pozwolę sobie odświeżyć wątek drobnym pytankiem. Jak ciepłe powinno być powietrze wylatujące z nawiewu przy prawidłowo rozgrzanym silniku ( wskaźnik temp w połowie skali ) i grzaniu ustawionym na maksa? U mnie jest ciepłe ale nie gorące. nie mogę rozgrzać wnętrza samochodu do takiej temperatury, żeby przy -10 na zewn jechać bez kurtki w środku. Dodam, że ostatnio wymieniłem płyn na nowy ( miałem nadzieję że to poprawi systuację ale nie)
Aha, z termostatem jest wszystko ok bo po przejechaniu 2-3 km wskazówka osiąga połowę skali.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 29, 2010 10:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W trasie to sie zdązy rozgrzac do jazdy bez kurtki ale po mieście to wątpliwe na krótkich trasach. Mówienie mi kiepsko grzeje , mi dobrze grzeje jest obiektywne dlatego proponuję abyśmy pomierzyli jak naprawdę grzeją roverki. Zrobię to zaraz jako pierwszy i proponujętak : Podajemy temp zewnętrzną oraz temp powietrza przy środkowych kratkach przy duchaniu ustawionym na deske i wentylatorze na 3 . Ciekawi mnie jaką temp wyciągne z roverka. ( Najlepiej badać podczas jazdy żeby szybszy był obieg płynu ale jesli ktoś to zrobi na postoju to prosze zaznaczyć ) ide mierzyć
Temp. na dworze +2
Silnik rozgrzany równo do połowy skali ( horyzontalnie wskazówka) i wydajność na postoju wyszła 48stopni.
Musze sprawdzić jeszcze w fabi do której mam dostęp bo tam masakrycznie parzy jak sie ręke przyłoży. Vw nagrzewnice są najwydajniejszymi jakie widziałem (ale widziałem tylko benzyniaki )
W moim też jest zimno. Na początek zimy grzanie siadło, ale stwierdziłem że za dużo już grzebałem w tym aucie i pierniczę. Non stop z czymś problem. Jak nie grzanie to w ogóle nie chce zapalić. albo jak zimno to odpala jak zdechlak jakiś a wszystko mechaniczne sprawne. Olewam takie auta, które o byle krawężnik zderzakiem wadzą a na progach zwalniający obija się płytę podłogową. Diesel palący 8 na 100 to jest masakra. Małe to głośne i z brakiem nowych części.
Wyżaliłem się już
Sorry za OT
[ Dodano: Pią Kwi 23, 2010 23:38 ]
PS: w 306 w dieslu jak i w benzynie z nawiewu jak dacie na full ciepłego to prawie parzy a w roverach leci ledwo letnie powietrze;]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum