Wysłany: Nie Maj 02, 2010 13:12 [1.6 16V] Poprawne założenie kół na wałek ssący i wydech
Cześć, ostatnio składałem dla siebie silnik 1.6 K serii... kompresja wynosiła odpowiednio 3|3|5|5 bar. Silnik wyjąłem i postawiłem w garażu i zakupiłem drugi kompletny. Wracając do tego z małą kompresją zauważyłem że kółko na wałku ssącym jest założone bolcem na IN i na wydechowym też na IN. Czy tak niski wynik sprężania jest spowodowanym tym, że kółko na wałku wydechowym powinno być bolcem na znaczku EX ? jeżeli tak to rozrząd był przestawiony o 180 stopni, więc możliwe że tylko dlatego kompresja tyle wynosiła?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 02, 2010 13:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Maj 02, 2010 17:47
Koło rozrządu wałka ssącego klin na IN a wałka wydechowe na EX. Ustawiasz tak górne kółka w linii z dolnym kołem na wale według znaku zakładasz pasek napinasz i gitara klik
Jeśli miałeś to źle złożone to jest pewne że jest słaba kompresja. Było już na forum że, ktoś to tak złożył i próbował odpalać silnik i nie odpalił. Poprawił ustawienia i było wszystko ok nie dostały zawory tłokami ale w tej kwestii to jest brak gwarancji
właśnie w tym problem że ssąse było i IN i wydechowe też na IN. juz poprawiłem i oglądnąłem zawory i nie widać by były poobijane... wszystkie się ładnie zamykają. może będzie dobrze : ) dzięki wielkie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum