Forum Klubu ROVERki.pl :: [1.6 16V] Poprawne założenie kół na wałek ssący i wydech
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 12:52
[1.6 16V] Poprawne założenie kół na wałek ssący i wydech

czy ma znaczenie...
Autor Wiadomość
piotrekk 



Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 9
Skąd: wrocław



  Wysłany: Nie Maj 02, 2010 13:12   [1.6 16V] Poprawne założenie kół na wałek ssący i wydech

Cześć, ostatnio składałem dla siebie silnik 1.6 K serii... kompresja wynosiła odpowiednio 3|3|5|5 bar. Silnik wyjąłem i postawiłem w garażu i zakupiłem drugi kompletny. Wracając do tego z małą kompresją zauważyłem że kółko na wałku ssącym jest założone bolcem na IN i na wydechowym też na IN. Czy tak niski wynik sprężania jest spowodowanym tym, że kółko na wałku wydechowym powinno być bolcem na znaczku EX ? jeżeli tak to rozrząd był przestawiony o 180 stopni, więc możliwe że tylko dlatego kompresja tyle wynosiła?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 02, 2010 13:12   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 02, 2010 14:36   

Tylko, jak przekręci się o 180° to zawory dostaną z tłoka po łbie z tego co wiem.
 
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Maj 02, 2010 17:47   

Koło rozrządu wałka ssącego klin na IN a wałka wydechowe na EX. Ustawiasz tak górne kółka w linii z dolnym kołem na wale według znaku zakładasz pasek napinasz i gitara klik

Jeśli miałeś to źle złożone to jest pewne że jest słaba kompresja. Było już na forum że, ktoś to tak złożył i próbował odpalać silnik i nie odpalił. Poprawił ustawienia i było wszystko ok nie dostały zawory tłokami ale w tej kwestii to jest brak gwarancji :wink:

Jak coś to obejrzyj to klik
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
piotrekk 



Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 9
Skąd: wrocław



Wysłany: Nie Maj 02, 2010 20:38   

właśnie w tym problem że ssąse było i IN i wydechowe też na IN. juz poprawiłem i oglądnąłem zawory i nie widać by były poobijane... wszystkie się ładnie zamykają. może będzie dobrze : ) dzięki wielkie :twisted:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R all] Poprawne użytkowanie i serwisowanie samochodu
poradnik :)
WojtekKrakow Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Pon Sty 12, 2009 13:50
maciej
Brak nowych postów [K-Series] Kompresja - pomiar, jakie wartosci poprawne??
paff Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Czw Mar 13, 2008 07:52
paff



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink