Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Wołowaty
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Wołowaty
Autor Wiadomość
ferroz 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 30
Skąd: warszawa



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 17:21   [R620] Wołowaty
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

witam mam problem kopiłem dzisiaj rovera 620 i samochódkrótko mówiąc wcale niejedzie rozpięte są jakieś podciśnienia przy kolektorze ssącym podobno zrobił to mechanik poprzedniemu właścicielowi żeby samochód mniej palił ale mnie przeszkadza że auto jest takie wołowate niema wcale dolnej części zakresu obrotów a na wyższych po przekroczeniu 2000-2500 obr delikatnie szarpie prosze o pomoc i z góry dzieki
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Lut 16, 2011 22:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 03, 2010 17:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Wto Maj 04, 2010 11:02   

Z szarpaniem to pewnie wlasnie przez pod cisnienie, a dodam, ze ten samochod wlasnie nie posiada dolu, nim trzeba jezdzic powyzej 3tys, zeby wogule jezdzic, a jezeli chcesz juz naprawde jezdzic to powyzej 4,5tys.

Poza tym mysle, ze sam sobie odpowiedziales na pytanie. Przy kolektorze powinna byc masa cienkich rurek od podcisnienia, jezeli nie ma to chyba wiesz co i jak.

[ Dodano: Wto Maj 04, 2010 12:02 ]
Swoja droga zdolny ten mechanik, takie typowo polskie myslenie, zeby taniej jezdzic popsujmy auto!
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Wto Maj 04, 2010 11:30   

Wklej zdjęcie silnika, zobaczymy to cudo

a jak reszta, olej bierze? filtry czyste?

No i jakie koła masz założone?
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Wto Maj 04, 2010 11:35   

KRYS napisał/a:
No i jakie koła masz założone?

O to tez bardzo wazna sprawa!
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
ferroz 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 30
Skąd: warszawa



Wysłany: Wto Maj 04, 2010 18:41   

dzieki za odp . rozumiem że to auto nie jedzie z dołu i i jego moment obrotowy zaczyna sie wysoko ,ale to jakaś masakra jest u mnie po wrzyceniu jedynki puszczeniu sprzęgła auto sie wcale niewkręca na obroty ,fiat 126p bymnie chyba objechał - foto silnika wstawie jutro popołudniu po pracy , filtr powietrza nowy ,świece nowe NGK ,filtr paliwa wygląda na świeży, koła jeszcze co prawda zima ,ale 15" 185/60r15 więc napewno niezaszerokie :bezradny:
ps .na postoju jako tako się wkręca ,ale to też niejest to co powinno, przejechałem co prawda 280 km ale niezauważyłem jeszcze ubytku oleju silnik od dołu jak i od góry suchy jak pieprz , katalizator jest wywalony i wstawione złącze elastyczne w jego miejsce , myślałem że paliwo jakieś kiepski było wlane ale wlałem do pełna v-power racing
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Wto Maj 04, 2010 22:42   

ferroz napisał/a:
po wrzyceniu jedynki puszczeniu sprzęgła auto sie wcale niewkręca na obroty

Nie no to tak zdecydowanie nie powinno byc. A moze ktos zalozyl nie takie swiece, mialem tak kiedys w innym aucie i wlasnie braly mnie maluchy ze swiatel. Jednakze najpierw zacznij od przewodow podcisnienia.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Maj 05, 2010 06:36   

Maluchy to moje CC700 wyprzedzały. Choć teoretycznie powinno być na odwrót.
Wkurzony mówie bratu ze nie mogłem dogonić malucha, a on na to że ... on też.
A miał wtedy Fiestę 1.3 (60KM).

Nie wiem co oni z tymi maluchami robią... :lol:
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sro Maj 05, 2010 19:39   

wygląda że wszystko ok

zostaje tylko kwestia podciśnien o których pisałeś

Czym wcześniej jeździłeś?
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
ferroz 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 30
Skąd: warszawa



Wysłany: Czw Maj 13, 2010 17:57   

świece są według katalogu prawidłowe NGK ZFR6F-11 takie są zamontowane ,dziś sam przyspieszyłem zapłon na tak zwany słuch osiągi auta są zdecydowane lepsze chociaż wygaje mi sie że to jeszcze nie jest to co powinno- obroty silnika sie delikatnie zwiększyły ,zdecydowanie szybciej reaguje na pedał gazu i silnik pracuje bardziej miękko jeśli tak się mogę wyrazić , może ktoś z was wie jaki powinien być prawidławy kont wyprzedzenia zapłonu i gdzie są znaki bo niemogłem ich odnależć , bo lampa stroboskopowa by się znalazła ,wcześniej jeżdziłem r200 1,4 16 v 103km
ps . gdzie najtaniej można kupić części do rozrządu do tego silnika??

[ Dodano: Czw Maj 13, 2010 18:57 ]
ponawiam swoje pytanie po przyspieszeniu zapłony auto jest troszke zrywniejsze ale poszarpywanie podczas przyspieszania w okolicach 2-3tys obr. pozostało dziele się to na każdym biegu na 2 biegu najbardziej odczuwalne wczoraj wymieniłem filtr paliwa nic niepomogło???? :beczy:
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Czw Maj 13, 2010 20:34   

ferroz napisał/a:
dziś sam przyspieszyłem zapłon na tak zwany słuch


Jedź chłopie do mechanika i ustaw ten zapłon i te podciśnienia podłacz jak trzeba.

Bo tak to sensu nie ma

A może tłoczki nie odbijają i autko cały czas lekko hamuje?
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
ferroz 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 30
Skąd: warszawa



Wysłany: Sob Maj 15, 2010 22:17   

gdzie mogę znależć schemat podciśnień o których mowa???
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Problem z tylna klapa w R620
Chodzi o zalozenie z R600(po kolizji)
lu_cky Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Paź 11, 2009 18:30
marthinez
Brak nowych postów [R620] Czy części od R400 pasują do R620?
SupportOnline Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Cze 09, 2013 09:36
tronsek
Brak nowych postów [R620] Kłopot ze spalaniem gazu w r620
szags Rover serii 600, Honda Accord 5 Pon Paź 22, 2007 21:39
piter34
Brak nowych postów [R620] Demontaż kierownicy w R620
szags Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Wrz 15, 2010 13:15
Gość
Brak nowych postów [R620]
pare pytan nt 'nowego' Roverka
asdeq Rover serii 600, Honda Accord 5 Czw Cze 14, 2007 15:10
asdeq



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink