Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 30 Skąd: warszawa
Wysłany: Pon Maj 03, 2010 17:21 [R620] Wołowaty
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
witam mam problem kopiłem dzisiaj rovera 620 i samochódkrótko mówiąc wcale niejedzie rozpięte są jakieś podciśnienia przy kolektorze ssącym podobno zrobił to mechanik poprzedniemu właścicielowi żeby samochód mniej palił ale mnie przeszkadza że auto jest takie wołowate niema wcale dolnej części zakresu obrotów a na wyższych po przekroczeniu 2000-2500 obr delikatnie szarpie prosze o pomoc i z góry dzieki
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Lut 16, 2011 22:37, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 03, 2010 17:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Z szarpaniem to pewnie wlasnie przez pod cisnienie, a dodam, ze ten samochod wlasnie nie posiada dolu, nim trzeba jezdzic powyzej 3tys, zeby wogule jezdzic, a jezeli chcesz juz naprawde jezdzic to powyzej 4,5tys.
Poza tym mysle, ze sam sobie odpowiedziales na pytanie. Przy kolektorze powinna byc masa cienkich rurek od podcisnienia, jezeli nie ma to chyba wiesz co i jak.
[ Dodano: Wto Maj 04, 2010 12:02 ]
Swoja droga zdolny ten mechanik, takie typowo polskie myslenie, zeby taniej jezdzic popsujmy auto!
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 30 Skąd: warszawa
Wysłany: Wto Maj 04, 2010 18:41
dzieki za odp . rozumiem że to auto nie jedzie z dołu i i jego moment obrotowy zaczyna sie wysoko ,ale to jakaś masakra jest u mnie po wrzyceniu jedynki puszczeniu sprzęgła auto sie wcale niewkręca na obroty ,fiat 126p bymnie chyba objechał - foto silnika wstawie jutro popołudniu po pracy , filtr powietrza nowy ,świece nowe NGK ,filtr paliwa wygląda na świeży, koła jeszcze co prawda zima ,ale 15" 185/60r15 więc napewno niezaszerokie
ps .na postoju jako tako się wkręca ,ale to też niejest to co powinno, przejechałem co prawda 280 km ale niezauważyłem jeszcze ubytku oleju silnik od dołu jak i od góry suchy jak pieprz , katalizator jest wywalony i wstawione złącze elastyczne w jego miejsce , myślałem że paliwo jakieś kiepski było wlane ale wlałem do pełna v-power racing
po wrzyceniu jedynki puszczeniu sprzęgła auto sie wcale niewkręca na obroty
Nie no to tak zdecydowanie nie powinno byc. A moze ktos zalozyl nie takie swiece, mialem tak kiedys w innym aucie i wlasnie braly mnie maluchy ze swiatel. Jednakze najpierw zacznij od przewodow podcisnienia.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Maluchy to moje CC700 wyprzedzały. Choć teoretycznie powinno być na odwrót.
Wkurzony mówie bratu ze nie mogłem dogonić malucha, a on na to że ... on też.
A miał wtedy Fiestę 1.3 (60KM).
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 30 Skąd: warszawa
Wysłany: Czw Maj 13, 2010 17:57
świece są według katalogu prawidłowe NGK ZFR6F-11 takie są zamontowane ,dziś sam przyspieszyłem zapłon na tak zwany słuch osiągi auta są zdecydowane lepsze chociaż wygaje mi sie że to jeszcze nie jest to co powinno- obroty silnika sie delikatnie zwiększyły ,zdecydowanie szybciej reaguje na pedał gazu i silnik pracuje bardziej miękko jeśli tak się mogę wyrazić , może ktoś z was wie jaki powinien być prawidławy kont wyprzedzenia zapłonu i gdzie są znaki bo niemogłem ich odnależć , bo lampa stroboskopowa by się znalazła ,wcześniej jeżdziłem r200 1,4 16 v 103km
ps . gdzie najtaniej można kupić części do rozrządu do tego silnika??
[ Dodano: Czw Maj 13, 2010 18:57 ]
ponawiam swoje pytanie po przyspieszeniu zapłony auto jest troszke zrywniejsze ale poszarpywanie podczas przyspieszania w okolicach 2-3tys obr. pozostało dziele się to na każdym biegu na 2 biegu najbardziej odczuwalne wczoraj wymieniłem filtr paliwa nic niepomogło????
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum