Więc tak kompresja jest 10.5| 7.5 |7.5 |10.5 na 2 jest słabe ale chyba nie powinien tak chodzić odłączyłem sonde lambda i chodzi tak samo wiec kolejny wydatek a co do ciśnienia paliwa musze to sprawdzić ale dziękuje za wskazanie toku myślenia
Wiecie jak przeliczyć stopień sprężania na ciśnienie ? Nie jest to tak że atmosferyczne razy stopień i mamy ciśnienie ? Tylko wtedy wypada jakieś 10/11bar a to raczej mało.
U Ciebie Rabitt wygląda mi to na za słabe ciśnienie, przez co mniejsza ilość paliwa dostaje się co cylindrów.
Czyli ciśnienie paliwa do sprawdzenia.
flapjck1, ale on to podał chyba nie w barach a w stopniach sprężania, dlatego też się zapytałem czy tak się wylicza ciśnienie jakie powinno być ze stopni sprężania.
on podal cisnienie sprezania ( moze niekoniecznie w barach )
stopien sprezania to jest stosunek pojemnosci nad tlokiem bedacym w DMP a pojemnosci nad tlokiem bedacym w GMP ( dolny i gorny martwy punkt ) i jest staly ( teoretycznie ) niezaleznie od stopnia wyeksploatowania silnika ( moze sie zmieniac tylko wtedy gdy pierscienie jedza gladz albo tlok lata na sworzniu lub korbowod ma luzy na panewkach )
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
No to jak to jest ciśnienie na cylindrach to faktycznie niskie i wygląda mi to na przeskoczenie paska rozrządu, przez co zawory się nie domykają i takie ciśnienia panują.
Panowie ten silnik taki słaby bo po powodzi tzn plywal w jeziorze auto generalnie trudno pali i jak zapalam to krece i musze dodawać gazu żeby załapał potem trzymac gaz na 1-2 tys obrotow jakies 60 sec i dopiero nie gasnie a co myślicie o pompie paliwa mogla sie zatrzec po powodzi wciagnela syf
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum