Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Maj 16, 2010 13:14
Właśnie dziś, parę godzin temu odebrałem. Okazało się, że na szczęście to nie HGF. Mariusz ustawił rozrząd i jest zdecydowanie lepiej. Więcej i dokładniej będę mógł napisać jutro, bo jak narazie odpaliłem go 2 razy.
Po wymianie sprzęgła problemy z mocą zniknęły. Pedał chodzi lekko, a auto momentalnie wkręca się na obroty, turbo poświstuje aż miło i wciska w fotel jak trzeba
Mariusz zdiagnozował również czemu ucieka płyn chłodzący, ale nazwy części nie mogę sobie za cholerę przypomnieć
[ Dodano: Nie Maj 16, 2010 14:14 ] EDIT
damiansz, problem w zasadzie rozwiązany Poniżej wrzucam filmik z wczorajszego odpalania. Zimny silnik (po nocy), w garażu temp. nie większa niż 10-12 stopni. Zdarza się czasem, że odpala słabiej (jak auto postało na dworze w deszcz itp.), ale jest to nie więcej niż 1 góra 2 obroty rozrusznika. Jestem dobrej myśli, że w zimie będzie równie dobrze
Filmik - http://www.youtube.com/watch?v=FBn7458n_yA
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 16, 2010 13:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
e no to pięknie jest ja cały czas mam obstawioną tą pompkę skrzydełkową w pompie wtrysków, ale na razie nie mogę samochodu odstawić do mechaniora bo codziennie mi jest bardzo potrzebny..
_________________ ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
sz zdiagnozował również czemu ucieka płyn chłodzący, ale nazwy części nie mogę sobie za cholerę przypomnieć
Mam ten sam problem co ty ubywa mi płynu jakieś 600ml na 600km trasy Kopcić na bialo nie kopci ani nic, miałem robić uszczelkę bo myślałem ze HGF ALe niestety majonezy az takiego strasznego w oleju nie ma, anie stan oleju sie nie podniósł ani nic. Jedynie po rozkręceniu klawiatury na silniku była taki majonez w zakamarkach
Z odmy to zbiorniczka mi tez jakieś 300ml wypluło takiego majonezu Jak włączę ogrzewanie to tez tak jak by lekko pachniało płynem chłodniczym ale mokro nigdzie nie jest Kolo pompy wody suchutko jest, przy chłodnicy niby tez wygląda na ok, bo ja wyciągałem i jakoś ewidentnie się z niej nie leje żeby było widać
Dedalem jeszcze tego płynu co niby uczelnia ale nic to nie dało Nie wiem gdzie szukać przyczyny
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum