Witam, w następnym tygodniu wybieram się po Roverka 600 , mam wielką prośbe o poradę jaki gaz do niego zamontować? Jakiej firmy i inne ważne detale. Prośba, również do posiadaczy tego modelu, którzy mają zamontowany gaz o opinie jak samochód się sprawuję itp.
Z góry dziekuję za podpowiedzi.
pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 30, 2010 19:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Najlepiej zakladac sekwencje, a jaka to nalezy poszukac na forum, bo bylo nie raz.
Najwazniejsze to dobry gaziarz i nie oszczedzac na instalacji.
Po jaka 600 konkretnie jedziesz? Jaki silnik?
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Biorę pod uwagę tylko sekwencje, ogólnie wszyscy piszą o instalacji BRC.
Chciałbym aby ktoś mi napisał na jakiej jeździ i jak sie sprawuje.
Jadę po model 600, rocznik 1998, silnik 1,8 115 KM
Ja mam IIgen BRC i jestem zadowolony, nie wiem gdzie jest Wolbro, ale moge polecic w Mazowieckim warsztat w Opaczu Kolonii przy Rozanej 1
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
W pewnych kręgach nazywany cichy zabójca silnika. Ale jeśli komuś udało się go poprawnie wystroić to trochę pojeździsz.
franekk napisał/a:
Biorę pod uwagę tylko sekwencje, ogólnie wszyscy piszą o instalacji BRC.
Chciałbym aby ktoś mi napisał na jakiej jeździ i jak sie sprawuje.
Jadę po model 600, rocznik 1998, silnik 1,8 115 KM
W zupełności Stag 300 wystarczy plus do tego ogarnięty gaziarz i nie będziesz wiedział co to gaz.
franekk napisał/a:
Jadę po model 600, rocznik 1998, silnik 1,8 115 KM
Ja bym na twoim miejscu wziął 2.0 131KM. Spalanie takie same, a przyjemność z jazdy większa. 115KM to trochę za mało na taką budę jak 600-tka.
PS. Gdzieś w necie natknąłem się na takie porównanie silników benzynowych VW. Porównanie który silnik (porównywali od 1.4 do 2.0) jest najbardziej ekonomiczny. i wiecie co? Wyszło, że 1.8T 150KM. I to by miało odniesienie do rzeczywistości. Spalanie takie jak 1,6 101KM a moc większa od 2.0.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum