Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Czw Cze 10, 2010 16:36
maniaq napisał/a:
bociannielot napisał/a:
miałem też to słynne obcięcie przy 4 tysiącach obrotów(jest nie jeden temat o tym - nikt nie zna jeszcze przyczyny z tego co pamiętam)
Odcina przy 4 tys i gdy przechodzi w tryb serwisowy, czyli ktorys z czujnikow podaje blad. Wystarczy odpiac przeplywke i wyzej jak 4 k rpm sie nie wkreci.
Podpiecie pod T4 powinno wskazac przyczyne.
Pompa... trafiles pechowo, ale tego sie nie przewidzi i nie sprawdzi w momencie zakupu. Moze po prostu zle trafiles >? Ja ZR-em nalatalem 60 k km i raz mialem przygode jak sie pompa zaciela , a potem juz smigalem bez bolu
Dlatego SDI sa tansze, bo pompa inna i wiecej dostepnych czesci na rynku
trzeba zmierzyć oporność czujnika na wtryskiwaczu , bo często komp nie widzi błędu a ma za słabą oporność i odcina. Ja miałem 2 takie przypadki.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 10, 2010 16:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum