Wysłany: Sob Cze 26, 2010 21:54 [R600] Na gazie zapala po chwili kręcenia
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: wszystkie
Witam. Co może być powodem że na gazie należy chwilę krecić rozrusznikiem by zapalić a na benzynie jest ok, dodam że na gazie sam rozruch jest na benzynie. Jak przełącze na benzynę i zgaszę go na benzynie jest ok ale jak zgaszę go na gazie i ponownie zapalę to muszę już krecić rozrusznikiem dosyć chwilę.
_________________ Jaśko broda
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lut 21, 2011 22:25, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 26, 2010 21:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Bo moze gaz nie jest jeszcze podgrzany co? hmmmmmm czy to takie skomplikowane? a moze ten gaz jest jakis chszczony...nieeee jednak wydaje mi sie ze gaz jest po prostu za zimny...tak na pewno mam racje!!!
Kolego po to sie odpala na benzynie by silnik sie nagrzal, pozniej juz goracy plyn zagrzewa reduktor a ten zmienia stan skupienia gazu z cieklego na lotny@!!!!
pomysl! a nie zadajesz durne pytania
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
masz sekwencyjna instalację? masz taki problem, że odpalasz go na benzynce, przełączysz na gaz, pojeździsz, zgasisz i już nie chce odpalić ani na PB ani na LPG?? bo troche to zagmatwane co napisałeś...odpalanie auta na gazie to głupi pomysł i tak zniszczysz sobie praownik i pewnie silnik też sie nie ucieszy
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nieważne czy auto jest zimne czy rozgrzane zawsze jak zgaszę na gazie a póżniej zapalam (zapalanie jest na benzynie bo tak działa instalacja sekwencyjna) to muszę pokrecić chwile rozrusznikiem. W przypadku gdy zgaszę na benzynie to z zapalaniem nie ma problemu.
jeśli ma 6 lat, to mozna pokusic sie o wymiane parownika na nowy, koszt nie jest jakiś duży a napewni poczujesz różnice na plus, do tego nowe filterki i dobra regulacja. Podstawa to jednka sprawny układ zapłonowy, bo potrafi on płatać figle nawet na super instalacji.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Bez wątpienia uszkodzony reduktor czyli jak kto woli parownik. Jeśli to jest instalacja BRC to reduktor zapewne Genius, dla którego to typowa przypadłość i wcale nie jest taki tani (ok. 450zł) chociaż teraz jest nowy typ, który podobno jest mniej podatny na tę dolegliwość, czyli puszczanie gazu obiegiem przez co "zalewa" się silnik i ciężko pali.
_____________________________
Jeśli pomogłem kliknij.
Pozdrawiam
[ Dodano: Pią Lip 02, 2010 18:52 ]
Aha, nie radzę wymieniać membrany i uszczelnień, koszt co prawda połowę tańszy ale gwarancja powodzenia operacji niewielka
Problem polegał na nieszczelnej membramie w parowniku co powodowało podawanie gazu przez weżyk od podciśnienia do kolektora i przy zapalaniu nie dostawał powietrza tylko gaz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum