Najprościej to K-serie 1.8 VVC - lekki i ma 145KM.
Albo od MG ZR, ma pare koników więcej.
Oraz inne wariacje K-series jak 1.8T z R75.
Jeżeli sie zmieści to KV albo T-series
Okrąglak ma troche wspólnego z Hondą. Np hamulce z tyłu są takie same jak w R400, moze też pewne części zawieszenia..
Poza tym nie wiem po co sie pchać w Hondę skoro MG ZR przegania Civic type R. K-series to bardzo fajne silniki. Chyba że dla niezawodności, ale swap pożre tyle pieniędzy że spokojnie kilka razy silnik K za to wymienisz
PS.
Ja bym chciał roverkowe 1.8 K-Series VHPD od Lotusa 340R - 190KM i 190Nm:P
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 01, 2010 07:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
tak jak wyżej Kolega mądrze napisał - Kseries, KV lub Tseries. Przekładając 1.6/1.8/1.8VVC(145 lub 160KM) odpada Ci rzeźba mocowań czy wiązki. A to upraszcza i obniża koszty takiego swapa. Tseries takżę wchodzi nalegalu, KV6 tak samo.Wybierać, swapować i jeździć
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
2.0T, 1.4, 1.6, 1.8, 1.8Vi, 2.0KV6 (ale chyba juz nie tak bez problemow. Tak naprawde bez problemow to silniki rzedowe serii K (roverowskie)
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
a z kim wy tak polemizujecie jak autor tematu odpadł na początku maja i tak temat umarł zanim się zaczął nikt na forum jeszcze nie zrobił żadnego ciekawego swapu...
Panowie/ panie już nie będę zakładał nowego tematu,
Pytanie brzmi: Czy silnik serii K 1.6 można spiąć ze skrzynia PG1, bo chyba seria K 1.8 już miała PG1, a mi się nie długo szykuje wymiana skrzyni i może by wsadzić PG1 bo na pewno mocniejsza.
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Lip 01, 2010 21:08
KV6 niestety tak łatwo nie wchodzi do nadwozia R200. Chyba że się uda dorwać ten z MG ZS. Mówię tu o mocowaniach bo silnik jak silnik - byłe się w komorze zmieścił ale trzeba go jeszcze z budą spiąć.
A tu jeszcze takie fajne zdjęcie dla maniaków ....
Ten z MG ZS ma prawie identyczne górne mocowanie jak diesel L-seria ale ciągle inne niż przy silnikach K-serii (poza silnikiem 1.8). Dolne mocowanie to akurat nie jest duży problem i się da coś wymyślić. Od strony skrzyni biegów jest wszystko ok.
Warto by było pomyśleć nad dodatkowymi mocowaniami w połowie zespołu silnik-skrzynia biegów (coś jak w R220 turbo coupe) - w ten sposób zapewni się dodatkową stabilność poprzez montaż do belek spinających podłużnice. Bez tego obawiał bym się by silnik nie wyskoczył z nadwozia.
Już prawie pewien jestem że gdy dojdzie do zakupu silnika do mojego R220 to wsadzę tam właśnie KV6 - ale to jeszcze odległa przyszłość bo na razie wygląda to tak:
Odnośnie udanych swapów tu jest temat odnośnie zmiany z 18vvc na 2.0T ładnie obfotografowane i troche opisane:
Ja to bym chcial upakowac do siebie ten silnik, ale oprocz gigantycznych kosztow to nie wiem czy to wogule mozliwe. Niby seria F... Chociaz jezeli by sie okazalo, ze mozna sie zamknac w 15tys to moze za kilka miesiecy...
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Najprościej to serie K, najmocniejszy - 1.8 vvc 160 KM.
A jak chce się czegoś więcej to 2.0T od Rovera.
( tu fajny filmik na który kiedyś trafiłem: http://www.youtube.com/wa...feature=related )
Cała reszta to chyba sztuka dla sztuki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum