Wysłany: Pią Lip 09, 2010 16:50 [MG TF] Co o tym myślicie? Były takie wersje silnikowe?
Nie znam się jeszcze na tych autach ale wszędzie gdzie o nich czytałem to były wersje silnikowe 1.8l 136 lub 160KM, a tu mamy 1.6l 136KM? Były takie wersje?
Patrząc na dane techniczne na stronie klubowej, były z silnikiem 1.6 ale nie o mocy 136KM tylko o mocy 116KM.
136KM mają siniki 1.8.
http://www.roverki.pl/ind...echniczne-mg-tf
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Wysłany: Sob Lip 10, 2010 17:11 Re: [MG TF] Co o tym myślicie? Były takie wersje silnikowe?
ssnake napisał/a:
1.6l 136KM? Były takie wersje?
Ja się nie spotkałem. Jeśli 1.6L to 116KM a jeśli 136KM to 1.8L. No ale może ktoś zchipował toto albo co
ssnake napisał/a:
I ogólnie co o tym myślicie? [...] Cena nie jest zbyt niska?
Akurat jestem po kupnie TFa. Powiem tak:
- cena zdecydowanie zbyt niska. Oczywiście niewykluczone że sprzedawca jest w potrzebie i dlatego pcha za pół-darmo - cuda się zdarzają
- sprzedający raczej robił wszystkie zdjęcia na raz, tak że zwróć uwagę na mały szczegół... koła prosto a kierownica jak?
- nie podoba mi się szczelina pomiędzy prawym przednim reflektorem a zderzakiem. Mój TF jest po dzwonie a nie wygląda to aż tak.
- nie wiedzieć dlaczego plastikowa pokrywa nad nogami kierowcy odstaje
- prawy wydech chyba jest lekko cofnięty (schyl się i zaglądnij pod spód czy nie ma jakiejś kaszany między wydechem a tłumikiem)
- tak jak ktoś mi kiedyś radził, sprawdź czy szyby drzwi przylegają do uszczelek na całym obwodzie,
- otwórz drzwi i sprawdź czy się lekko zamykają i czy metalowe zaczepy zamka nie są jakoś nienormalnie wytarte przez zamek (oznacza to źle ustawione drzwi)
- zwykle znaczki MG na karoserii blakną (szczególnie czerwona farba). Być może to wina zdjęcia ale znaczek przód jest ok a tył totalnie jak nie z tego auta (powinny raczej wyblaknąć równomiernie - przynajmniej u mnie tak jest)
Powodzenia z zakupem
ssnake, czyżbyś się poddał co do tego auta bez oglądnięcia na żywo? Jednego się nauczyłem po wielu miesiącach szukania aut (dwa auta już kupiłem) w kraju - kupno auta sprowadzanego, które nie jest po przejściach graniczy z cudem. A auta krajowe zwykle są wyceniane więcej. Tak, że nie zakładaj że znajdziesz TFa igiełkę bez skazy i w ogóle i że ktoś go sprzeda po atrakcyjnej cenie. Jakiś czas temu widziałem na alledrogo jak ktoś sprzedawał krajowego MGF żądając za niego tyle za ile chodzą 5 lat młodsze TFy - ale to jest cena gwarancji bezwypadkowości, itd. Tak naprawdę to najważniejszy jest stan silnika - i nie jest to tylko moja opinia ale czytałem podobne wypowiedzi na różnych forach moto. Oczywiście nie namawiam do kupowania byle pierwszego TFa ale tu trzeba wyważyć kilka parametrów takich jak rocznik, stan faktyczny, zasobność portfela i jak Ty się czujesz siedząc w tym konkretnym egzemplarzu. Powodzenia po raz drugi
Nie nie poddałem się tylko odległość, żeby obejrzeć to auto to ponad 500km, taką odległość to jechałbym tylko do pewniaka, takiego, że ludzie z forum powiedzą, znam to auto, widziałem, oglądałem, możesz brać
Jednakże około 21 lipca będę w tamtych okolicach na urlopie, jakieś 80km od tej miejscowości więc jak do tej pory właściciel nie sprzeda to na pewno się wybiorę na jazdę próbną.
Ale swoją drogą czasami już się lekko zniechęcam... trochę mały wybór tych aut na polskim rynku i zazwyczaj coś jest nie tak
[...]jechałbym tylko do pewniaka, takiego, że ludzie z forum powiedzą, znam to auto, widziałem, oglądałem, możesz brać
Myślę że nie zdążyłbyś do takiego pojechać a już by go nie było
ssnake napisał/a:
[...]jak do tej pory właściciel nie sprzeda to na pewno się wybiorę na jazdę próbną.
Nie sprzeda... jeśli nie udało mu się sprzedać przed sezonem na cabrio to teraz też nie sprzeda. Wiem to z doświadczenia
ssnake napisał/a:
[..] i zazwyczaj coś jest nie tak
Ja bym powiedział że nie zazwyczaj ale zawsze Wcześniej czy później coś wychodzi. Ja od kupna swojego TFa znalazłem już 4 wady do poprawienia których wcześniej nie wykryto.
Właśnie szukałem na forum właściciela MG-TF żeby dowiedzieć się więcej o tym samochodzie.
I mam kilka pytań:
1. Na co zwrócić uwagę przy kupnie auta ?
2. Jakie są ceny części i jaki jest do nich dostęp ?
3. Czy to prawda, że silnik w dobrym stanie wytrzyma 100 tys. a po 50 tys. zaczynają się z nim problemy?
4. Czy cena 20.000zł za auto z 2002-2003 roku jest wysoka, niska (skóra, Klima , pakiet Alu , 1,8 136km ) ?
5. Czy to prawda, że jedyny serwis w którym można podłączyć samochód do kompa jest w poznaniu w serwisie rovera ?
6. Co się dzieje z tylną szybą w tym aucie słyszałem że jest strasznie delikatna i łatwo ją zniszczyć ?
[...] 4. Czy cena 20.000zł za auto z 2002-2003 roku jest wysoka, niska (skóra, Klima , pakiet Alu , 1,8 136km ) ?
Moim zdaniem cena jest normalna
Surfer23 napisał/a:
[...] 6. Co się dzieje z tylną szybą w tym aucie słyszałem że jest strasznie delikatna i łatwo ją zniszczyć ?
Też się tego bałem ale jak już sprawdziłem organoleptycznie z czego jest zrobiona to już się nie obawiam.
Surfer23 napisał/a:
Prosiłbym o podanie wad i zalet tego auta.
Po kilku tygodniach użytkowania jako zalety mogę wymienić:
- wygląd
- wygląd
- b.dobry stosunek cena/wygląd
- napęd na tył,
- duża przyjemność z jazdy,
Wady:
- znalezienie nie bitego graniczy z cudem,
- ekstremalna wrażliwość silnika na niski poziom płynu chłodniczego,
- sprzęgło hydrauliczne a nie na linkę,
- skrzynia biegów chodzi twardo,
Poza tym rzeczy których trzeba być świadomym kupując roadstera (dla przeciwników roadstera są to wady):
- hałas w środku,
- niezbyt sztywna konstrukcja (może b.delikatnie pływać po drodze),
- ekonomia na którymś tam miejscu,
- powinno być raczej używane jako drugie auto w rodzinie,
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum