No spadek mocy jest, syczenie jest glosniejsze niz silnik tylko ja nie mam pojecia gdzie ono moze byc, sprawdzilem kolanka sranka i nic węże i nic nigdzie nie dmucha
Problem syczenia i spadku mocy rozwiazany! Powod: zawalony katalizator, turbo mialo za duzo spalin i zamast pompowac, caly czas upuszczala co by jej nie rozwalilo - stad ten syk. Auto ma teraz wyraznego kopa przed 2000rmp i ten dzwiek turbiny ahh:D Dziekuje Wam za to ze głowkowaliscie razem ze mna;p
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 891 Skąd: Grudziądz
Wysłany: Sro Mar 28, 2012 20:38
Nawiązując do tematu.
W zeszłym roku jak kupiłem R75 to okazało się że IC jest walnięty. Jako że wmiedzy czasie lekko uszkodził się bok IC tam gdzie wchodzi rura z oringiem wkleiliśmy rurę na stałe. No i tak sobie śmiga rok czasu bez żadnych świstów huków itp. Ale coś ostatnio zauważyłem że turbo słabo ciągnie, fakt jest że czuć powyżej 2000 rpm ale największe depnięcie ma dopiero na 4 biegu .Na 2 i 3 biegu niestety nie ma szału. Czy to może być spowodowane modyfikacją ?
W poniedziałek jestem umówiony do speców i mają mi sprawdzić ciśnienie doładowania i tu pytanko jakie powinno być prawidłowe ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum