Witam czy może ktoś mi wytłumaczyc czy są a jeśli tak to jakie różnice miedzy samymi wtryskami w samochodach R 200, 400, 25, 45, 75 mówimy tu o samych wtryskach nie listwach i tylko benzyna. Czy one się różnią w ogóle od siebie?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 14, 2010 16:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
200, 400, 25 i 400 praktycznie niczym, w 75 raczej jest już różnica. Różnica między tamtymi a 75 to może być (i niemal na pewno jest) w wydajności, czyli ile paliwa wtryśnie wtryskiwacz w ciągu 1min przy ciśnieniu paliwa 3bar.
Z tego co wiem to silniki 1.4 i 1.6 mają te same wtryski, nie wiem jak jest z 1.8 czy nie mają wydajniejszych przypadkiem, ale to trzeba by poczytać.
Ano kolega pyta ponieważ podejrzewa że padają mu wtryski i rozgląda się za nowymi a te ciężko znaleźć. Wiem że Volvo 740 ma dokładnie te same wtryski a w sieci znalazłem oto taką informację i mi trochę namieszała bo PHJOWI mówił mi że wtryski od R25 nie podejdą do 200 a według tych informacjii...
Zresztą zobaczcie sami :
Coś kiedys czytałem ze wtryskiwacze różnią sie wydajnością i kolorami.
Kiedys w K-Series były takie same, a potem zaczęto różnicować w zależności od pojemności.
Ale ile w tym prawdy teraz nie wiem - bo źródła nie pamiętam.
Albo wzrośnie spalanie, albo nic się nie stanie. Ja obstawiam to 2
Sonda lambda wykryje za bogatą mieszankę i zmniejszy czasy wtrysku przez co mniej paliwa się dostanie do cylindra i w efekcie będzie jeździć tak samo.
Ja mam wtryskiwacze 0-280-150-749 i według tego co kiedyś szukałem to mają one wydajność w rzeczywistości około 200cc/min w tym błąd około +/-5% czyli między 190 a 210cc/min.
No ja w mojej Coupe te same co ty tyle że ja mam silnik 1,6 rocznik ten sam. Nówki są kosmicznie drogie 600zł za sztukę, regenerowane 150zł za sztukę, w Uk znalazłem niby nowe za 24Ł ale coś mi sie nie chce wierzyć że to oryginał bo jakiś tam zamiennik w UK kosztuje 44Ł za sztukę. Pozostaje kupić używaną listwe wtryskową od 25 albo MG bo są to dużo młodsze auta a więc teoretycznie mniej zajechane wtryskiwacze...
Zaryzykuje i chyba kupie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Przy kapitalce wolał bym kasę wepchnąć w nowe pierścienie, panewki i resztę dupereli niż w wtryski które niemal na pewno są sprawne, co najwyżej można je przepłukać "w drugą stronę"
No ale... co wiedziałem już poradziłem, powodzenia życzę
Proponuje udać się do jakiegoś dobrego serwisu który posiada urządzenie do czyszczenia wtryskiwaczy "pod napięciem". Generalnie polega to na tym, ze podpina wtryskiwacze pod specjalne urządzenie, ustawia czas wtrysku na np 5ms i wsadza wtryskiwacze do denaturatu na kilka godzin. U siebie jak tak zrobiłem to denaturat po kilku chwilach z białego (teraz denaturat sprzedają biały, już nie trzeba cedzić przez chleb...) zrobił się brunatny.
Prawdę mówiąc nawet ich nie założyłem do auta bo to jest komplet zapasowy, a zregenerowałem je tak aby mieć w razie czego.
Jednak powiem ci, że z tego co zauważyłem regenerując wtryski do innych aut to jeżeli auto chodzi dobrze a klient decyduje sie na regeneracje tak bardziej profilaktycznie to różnicy raczej nie czuć, natomiast jeżeli jest jakiś problem z autem i podejrzenie pada na wtryski to czyszczenie bardzo często pomaga.
[ Dodano: Pią Lip 16, 2010 05:39 ]
No i czy wtrysków nie czyści sie specjalnymi płynami? Denaturat słyszałem że niszczy wtryskiwacze i to by się nawet pokryło z moim przypadkiem. Mi wtryski zaczeły siadać zimą jak dolewałem denaturatu do paliwa żeby wode wyciągnąć z paliwa.......
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Może rozuściłeś jakieś syfy z baku i poszło we wtryskiwacze?
Ja tak uwaliłem chyba wtryski gazowe. Dbając o samochód tankowałem specjalny przeczyszczający gaz.
Zatankowałem mniej niz 10 razy i listwa poleciała.
Vesper416, Nie płaciłem nic bo sam mam takie urządzenie i czyszczę wtryski do różnych aut. Denaturat do tego jest najlepszy bo ma właściwości czyszczące podobne jak nitro, ale w przeciwieństwie do niego nie rozpuszcza gumowych części wtryskiwacza.
Wtryski powinno się czyścić zanurzając je w wanience ultradźwiękowej i podłączając pod nie sygnał który będzie go otwierał ileś tam razy na sekundę (ile to rzecz sporna).
Do tego dobrze jest podłączyć jakąś pompkę pod wtrysk aby ciągle ta "woda" czyszcząca krążyła. W ten sposób idealnie się wtryski wypłucze.
Uszczelki to się raczej wymienia jak już widać że są rozwalone, np. nie elastyczne, kruszą się, popękane itd.
Najpierw bym poszukał osoby kto ma taki sprzęcik do czyszczenia, bo większość magików-mechaników po prostu wymienia części, nie bawi się w ich regenerację.
Wanienkę ultradźwiękową mam. jako czyścik chyba najlepiej było by uzyć jakiegoś doktora do czyszczenia wtrysków. Skąd tylko wziąć sygnał otwierający wtryski....
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum