Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 45 iTD] olej w intercoolerze
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 45 iTD] olej w intercoolerze
Autor Wiadomość
Lukasik 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 201
Skąd: Przysucha

Rover 45

Wysłany: Czw Lip 22, 2010 18:09   [R 45 iTD] olej w intercoolerze

Witam.
Mam takie drobne pytanie: dla czego w intercoolerze jest olej? w moim Roverku 45 2.0iTD pękł mi przewod górny od intercoolera i przez to pęknięcie wylatuje olej. czy to normalne że w intercoolerze jest olej? jak skleiłem przewód to pod wpływem obrotów "rósł" to znaczy robil sie twardszy i tak jak by napęczniał jak obroty spadły to wrócil do narmalnego stanu. niestety sklejenie pmoglo na krotko bo znów pękł w innym miejscu. jak juz zdążyłem sie zorientowac to że przewód "rośnie" w raz z obrotami to dobrze znaczy że jest szczelny. Ale zastanawiam sie skąd tam wziął sie olej? napiszcie proszę co jest przyczyną pojawienia się oleju w intercoolerze i czy to normalne że tam jest olej.
Dziekuje bardzo z góry za wszelkie podpowiedzi i sugestie.
Pozdrawiam.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 22, 2010 18:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
damiansz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 272
Skąd: Kraków/Radom



Wysłany: Czw Lip 22, 2010 18:26   

turbina puszcza olej bo nie jest już nowa.. ale to standard.. chyba wszyscy tak mają.. wymień ten przewód jak najszybciej na nowy (ewentualnie dosztukuj za pomocą metalowej rurki i opasek metalowych), bo potem możesz mieć problemy..
_________________
ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
 
 
Lukasik 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 201
Skąd: Przysucha

Rover 45

Wysłany: Czw Lip 22, 2010 18:34   

dzięki Damiansz za szybka odpowiedź. czyli ten olej w intercoolerze to nic strasznego. przewod już zamówiłem. jeszcze jedno co może sie stac jęsli w tym przewodzie będzie dziura i nic sie z tym nie zrobi? pytam teoretycznie bo to normale ze należy miec niedziurawy przewód.
 
 
damiansz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 272
Skąd: Kraków/Radom



Wysłany: Czw Lip 22, 2010 18:40   

no nic strasznego.. a co do następstw to dużo użytkowników miało taką sytuację że po pęknięciu przewodu i założeniu nowego jest brak mocy, tak jakby turbina nie działała.. a de facto ona działa... sam to teraz przerabiam i prawdę mówiąc jeszcze nie doszedłem ładu..
_________________
ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
 
 
Lukasik 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 201
Skąd: Przysucha

Rover 45

Wysłany: Czw Lip 22, 2010 18:50   

jak to turbina "nie działa". przecież nie ingeruje się w silnik czy turbo tylko zmienia przewód. to takie "nie działanie" turbo mogło by tez wystepowac po zdjęciu przewodu i ponownym założeniu go.
 
 
damiansz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 272
Skąd: Kraków/Radom



Wysłany: Czw Lip 22, 2010 19:00   

jest efekt jakby nie działała turbina.. ale ona działa, węże się pompują, turbo kręci, węże szczelne itd.. i nikt nie wie co się dzieje.. na forum jest masa topiców na ten temat, ale zaden nie jest rozwiązany.. trochę możesz poczytać tutaj: http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#519596

dziś wiem że jakbym wiedział że takie coś może mi się przydarzyć to bym sprzedał roverka..
_________________
ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Czw Lip 22, 2010 21:09   

U mnie jest też olej w intercoolerze ale nie z winy turbiny a wyrzucanego oleju przez odmę (zawór odmy), czyli olej u mnie pojawia się już na dolocie do turbiny. Rozmawiałem z Gawinem który prowadził autoryzowany serwis Rovera i mówił że to normalne w tych silnikach i nie ma się co przejmować. U mnie jest to ubytek 0.1l oleju na 1000km może nawet trochę mniej. :)
 
 
damiansz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 272
Skąd: Kraków/Radom



Wysłany: Czw Lip 22, 2010 21:15   

ja wymieniałem ten filtr odmy - nic nie pomogło.. koszt ok 100 zł.. jak chcecie to znajdę Wam linka..
_________________
ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Czw Lip 22, 2010 21:16   

Ja też wymieniłem :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Olej.
oczar321 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Maj 11, 2008 10:32
szulien
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R45]Co ile wymianiać olej?
neo88 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Sie 03, 2011 11:53
tronsek
Brak nowych postów [r45 2.0 Diesel] OLEJ
karooo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Nie Paź 24, 2010 21:12
Jugol
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R 400] - olej do skrzyni.
Arhi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Wrz 16, 2014 22:20
tronsek
Brak nowych postów [r420] Olej
b.j Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Wrz 11, 2013 22:12
truten23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink