Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 1.8] CZEŚCI oraz SERWIS - KRAKÓW
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Brt
Sro Lip 21, 2010 11:51
[MG ZR 1.8] CZEŚCI oraz SERWIS - KRAKÓW
Autor Wiadomość
ALAN 



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 27
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Sie 01, 2010 23:14   

flapjck1 napisał/a:
co ty chlopie piszesz? jaka belka skretna?


dziewczynko... na tej bodajże stronce w opisie modelu ;]

http://www.roverki.pl/ind...is-po-angielsku

"..., z tyłu wahacze wzdłużne połączone belką skrętną i sprężyny śrubowe"
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sie 01, 2010 23:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1752
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Nie Sie 01, 2010 23:46   

taaaa
ja wiem co pisze ale ty nie wiesz o czym piszesz :P

popatrz w to - widzisz jakas analogie z zawiasem z puga?

_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
ALAN 



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 27
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Sie 01, 2010 23:58   

nie chcialem wjeźdzać na ambicje... ;] ale dobra.

nie jestem mechanikiem wiec dla mnie jest podobna. belka to belka ... w sumie to mnie nie obchodzi tylko nie chce się wpakować w to samo co bylo w pługu...

jak słusze belka to mnie odrzuca :twisted:
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1752
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pon Sie 02, 2010 00:52   

w "belce" ( angole mowia H-frame ) roverowskiej zuzyc moga sie tylko 2 simmerbloki kosztujace 12 gbp sztuka , no chyba ze wydzwonisz i ja pogniesz
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pon Sie 02, 2010 07:10   

Homi napisał/a:
Ciufcia napisał/a:
ja też dzwoniłem :)

i...

i nie ma :)
flapjck1 napisał/a:
tam tak naprawde zupelnie nowa rzecza to jest:

a) tapicerka a wlasciwie fotele przednie
b) amortyzatory ( krotszy skok )

+ hamulce i silnik :)
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1752
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pon Sie 02, 2010 08:30   

ok zapomnialem o hamulcach

silnik w uzyciu w roznych roverach byl od chyba 96 roku
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
ALAN 



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 27
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Sie 02, 2010 09:30   

a wracając do tematu tego silniczka 1.8 - wczoraj przeczytalem na autocentrum.pl taką opinie o tym aucie i gość napisał, że wymiana rozrządu kosztowała go 3500 PLN :roll: :shock:

szczerze mówiąc mnie to zamurowało... gdy by to była prawda to niezaciekawie mówiać krótko

chba ze robił to np. po 3 latach od zakupu w ASO i na oryginalnych podzespołach...
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1752
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pon Sie 02, 2010 10:01   

przesadzil i to ostro, ja placilem ostatnio:
pasek rozrzadu 83
pasek wielorowkowy klimy i altka 36
pasek wspomy 21
pompa wody ( heco ) 135
filtr oliwy 33
filtr powietrza 26
napinacz paska rozrzadu 85

w tomateam "tylny" pasek ktorego ja akurat nie musialem wymieniac to koszt 50
tak samo dolne kolko rozrzadu 58

moje ceny to intercars ze znizka dla warsztatow

wymienialem sam ale komercyjnie robocizna to max ja wiem? 500 pln
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sie 02, 2010 10:11   

ALAN napisał/a:
fotel bardzo ciasne wrazenie sprawia ale w koncu to jest kubelek... musi dobrze trzymac ale mysleze jak by ktos byl troszke szerszy w plecach niz ja to by bylo średnio wygodnie...

fotele są "debest" ... w ZS są równie ciasne a jakoś Tomi się w nich mieści i nie narzeka :mrg: Znajomy też sporej postury, najpierw w ogóle nie chciał wsiadać ...ale po godzinie jazdy to już nie chciał wysiadać z tych kubełków :) :ok:

PS. Fotki i "wielkość" Tomiego znajdziesz na fotkach na stronie klubowej ;) :P
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
ALAN 



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 27
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Sie 02, 2010 11:27   

flapjck1 napisał/a:
przesadzil i to ostro, ja placilem ostatnio:
pasek rozrzadu 83
pasek wielorowkowy klimy i altka 36
pasek wspomy 21
pompa wody ( heco ) 135
filtr oliwy 33
filtr powietrza 26
napinacz paska rozrzadu 85

w tomateam "tylny" pasek ktorego ja akurat nie musialem wymieniac to koszt 50
tak samo dolne kolko rozrzadu 58

moje ceny to intercars ze znizka dla warsztatow

wymienialem sam ale komercyjnie robocizna to max ja wiem? 500 pln


ze zniŻką ... a tak bez zniŻki to mniej wiecej ceny o ile wyzsze?? To co podaleś to do MG ZR 1.8 ??
Ostatnio zmieniony przez Brt Pon Sie 02, 2010 12:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Sie 02, 2010 12:08   

ALAN, musisz jeszcze wiedziec jedna rzecz. Tak kwoli scislosci to MG ZR 1.8 ma 140KM, a MG ZR 160 ma 160KM. Jeszcze byly slabsze 1.8 bez VVC, ale nie wiem czy montowane w MG ZR.
Jezeli chodzi o czesci to naprawde mozna dostac wszystko jak sie chce, poza tym MG/Rover posiadaja bardzo dobrze prosperujace forum i nawet czesci rzekomo niemozliwe do dostania znajdziesz. Tomi ma sklep TomaTeam w ktorym dostaniesz wiekszosc, czesto ktorys z chlopakow sprowadza angole, wiec i uzywke mozna dostac.

Jezeli chodzi o rozrzad to taka sama cena jest za VW Sharana 1.9TDI w ASO. (3500)

Jezeli chodzi o fotele to tez popre kolegow, bo ja nie naleze do najchudszych, a w ZR mi sie bardzo dobrze siedzialo i wlasnie trzymanie boczne jest na ogromny +
Belka to nie taka jak we francuzach, tez mialem Peugeota, mialem Saxo, wiem OCB, to nie taka belka, to raczej rama H.
ALAN napisał/a:
co na "-" - biegi... nie wiem. moze to kwestia tego egzemparza bo to moj pierwszy ktory testowalem ale bardzo cieżko wchodzą. w porównaniu np do opel corsa czy hyundai coupe to szalona roznica.. takie twarde są i trzeba duzo mocniej "pchać" :lol: , że tak się wyraże...

Nie wiem jak w Hu jdaju, ale w Corsie skrzynia byla strasznie nieprecyzyjna. Moze ten ZR przez Ciebie testowany mial cos nie tak. Jednakze trzeba przyznac, ze ZTCP to francuska skrzynia i wlasnie nie jest ona taka super.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Ostatnio zmieniony przez Perez Pon Sie 02, 2010 12:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 710
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Pon Sie 02, 2010 12:09   

ALAN napisał/a:
a tak bez zniŻki to mniej wiecej ceny o ile wyzsze??

Kilka procent.
Przykład mój: tarcza przód wentyl TRW chyba koło 110zł - ja dałem 90zł


Perez napisał/a:
Tak kwoli scislosci to MG ZR 1.8 ma 140KM

A nie 120KM??

http://en.wikipedia.org/wiki/MG_ZR
....
The ZR 120 came with a 1.8 K series engine which produced 115 bhp (86 kW; 117 PS) and 160 N·m (120 lb·ft) torque giving a 0–60 mph of 8.6 seconds and a top speed of 119 mph (192 km/h).....


Perez napisał/a:
ze ZTCP to francuska skrzynia

PG1 nie jest francuska :razz:
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Sie 02, 2010 12:18   

TomC, 1.8 VVC ma chyba 140KM
PG1 nie byla montowana w Peugeocie 205?
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 710
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Pon Sie 02, 2010 12:20   

Cytat:
PG1 nie byla montowana w Peugeocie 205?

Chyba myślisz o skrzyni R65 znanej u nas w 1,1 1,4 i 1,6 bez R400 1,6 automat.

Cytat:
TomC, 1.8 VVC ma chyba 140KM


ZR 105 came with a 1.4 K series engine which produced 102 bhp (76 kW; 103 PS) and 123 N·m (91 lb·ft) torque giving a 0–60 mph of 9.8 seconds and a top speed of 111 mph (179 km/h).

ZR 120 came with a 1.8 K series engine which produced 115 bhp (86 kW; 117 PS) and 160 N·m (120 lb·ft) torque giving a 0–60 mph of 8.6 seconds and a top speed of 119 mph (192 km/h).

The range-topping ZR 160 came with a 1.8 K Series VVC engine producing 157 bhp (117 kW; 159 PS) and 174 N·m (128 lb·ft) torque giving a 0–60 mph of 7.4 seconds and a top speed of 131 mph (211 km/h).

Czyli jednak nie :razz:
 
 
 
ALAN 



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 27
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Sie 02, 2010 16:08   

a jeszcze mi dziś przeszła przez głowe taka myśl... :razz:

a jak by tak zakupić 2.0 diesla i zrobić mu CHIPA :lol:

myslicie, że tak +/- jakie przyrosty by były? :) seria jest 115kucy/ 260Nm i 10s do stóweczki :mrgreen: w ramach przypomnienia.

Robił ktoś z Was taki myk w swoim dizelku? :>
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 710
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Pon Sie 02, 2010 17:34   

ALAN napisał/a:
a jak by tak zakupić 2.0 diesla i zrobić mu CHIPA


http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=54865
_________________
-Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
 
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Pon Sie 02, 2010 18:04   

+ http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=55317 :)
_________________
R25 sprzedany :( | Mazda 3
 
 
 
ALAN 



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 27
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Sie 02, 2010 19:57   

no dobra panowie.. a bez zabawy w lutowanie? podpiecie sie do kompa i tam zmieniaja program indywidualnie pod Twój samochód... myślałem o takim czymś raczej... :] czy tu sie tak nie da? :oops: ja sie nie znam na tym dobrze :roll:
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1752
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pon Sie 02, 2010 20:12   

w tym silniku sie nie da

da sie w r75 2.0cdti
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pon Sie 02, 2010 22:37   

Perez napisał/a:
TomC, 1.8 VVC ma chyba 140KM

w MG ZR wersja VVC ma 157 koni
140KM było w R200 VVC
ALAN napisał/a:
seria jest 115kucy/ 260Nm i 10s do stóweczki :mrgreen:

te 10 s trwa wieczność :P
ALAN napisał/a:
a tak bez zniŻki to mniej wiecej ceny o ile wyzsze??

sam możesz sobie sprawdzić ceny http://www.tomateam.pl/sk...ski&funk=szukaj
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Serwis Kalisz.
radjan001 Chcę kupić ROVERka 0 Pon Lip 05, 2010 21:15
radjan001
Brak nowych postów Serwis Rzeszów, Przemyśl.
radjan001 Chcę kupić ROVERka 8 Nie Lut 24, 2019 10:14
proartur
Brak nowych postów Rover 25 PEREŁKA.2.0 IDT KLIMA.SERWIS
har0 Chcę kupić ROVERka 6 Sro Lis 03, 2010 16:32
piter34
Brak nowych postów [Rover 25] oraz 25 Streetwise
Roverki do oceny
ad4m Chcę kupić ROVERka 2 Nie Kwi 18, 2010 09:08
azor77
Brak nowych postów [MG ZR] Proszę o opinie oraz oceny
Bamborambo Chcę kupić ROVERka 23 Wto Lip 14, 2015 16:50
Bamborambo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink