Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 416SI] Problem ze skrzynia biegów ZNOWU!!!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Lis 19, 2010 10:15
[Rover 416SI] Problem ze skrzynia biegów ZNOWU!!!
Autor Wiadomość
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Sie 10, 2010 14:11   

Z tego co wiem to skrzynia jest w środku inna. A poza tym przy zmianie z R65 na PG1 trzebaby zmieniac cały mechanizm wybieraka skrzyni od drążka do samej skrzyni.
Bo z tematu na temat Shortshiftera wynika, że sposób wybierania biegów w tych skrzyniach jest inny.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 10, 2010 14:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Wto Sie 10, 2010 22:57   

Mechanizm można przeszczepić. Otwór na drążek zmiany biegów jest w tym samym miejscu więc przeszczepić cięgna i cały mechanizm nie będzie stanowiło wielkiego problemu. Tak mi się przynajmniej wydaje.

[ Dodano: Wto Sie 10, 2010 23:57 ]
Dobrze by było gdyby w temacie wypowiedział się np. NEOSSS bo pewnie nie raz już rozbierał te skrzynie i wie co nie co.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
roverro416 



Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 12
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Sro Sie 11, 2010 21:04   

Witam.
Ja zmieniałem skrzynię w swojej 416 i wsadziłem od R45. 2 lata temu - brak jakich kolwiek problemów ze skrzynią.
Mój mechanik powiedział, że mocowania w zasadzie te same, jedynie przełożenia mogą być inne. Nic nie wyje!
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Sro Sie 11, 2010 21:44   

No dobra ale ty masz pewnie skrzynie od R45 ale z silnikiem 1.4 lub 1.6 a to nie zmienia faktu że to wciąż jest skrzynia R65.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Sie 12, 2010 10:49   

aiwer, dowiedz się tylko czy mocowanie do skrzyni w budzie Diesla i benzyny jets takie samo jeżeli tak. To przeszczep całego wybieraka z budy diesla a później przekładka skrzyni na PG1. Może będzie trzeba jeszcze zmienić linkę sprzęgła na taka z Diesla bo nie wiem czy nie jest inna(zaczepy mocowania itp). No i impulsator nie wiadomo czy w tych skrzyniach są takie same(ilość imp/m ale tym na razie bym się nie przejmował).

A tak na marginesie masz już skrzynię? Bo jeżeli nie o szukaj właśnie od r45/400 w dieslu i ważne, żeby była z łapą kompletną bo prawie na pewno w R65 i PG1 łapy są inne.
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Czw Sie 12, 2010 11:10   

Skrzyni jeszcze nie mam, na razie ta co ja teraz mam jest na gwarancji ale takiej ustnej więc nie wiem co z tego wyniknie. Jak będą naprawiać to spoko ale i tak wiem, że długo to nie wytrzyma więc już zaczynam kombinacje z PG1.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Sie 15, 2010 14:01   

Mam pytanie do znawców tematu skrzyń PG1, czy ta przekładnia występowała w różnych wersjach np inna w r220 Diesel była inna niż w powiedzmy r620Ti??

Występowały różne łożyska czy wytrzymałość tych skrzyń jest taka sama?
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Nie Sie 15, 2010 23:39   

W TURBO był montowany w tych skrzyniach torsen
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Sie 16, 2010 17:19   

slax napisał/a:
W TURBO był montowany w tych skrzyniach torsen


A każdym 2.0Ti? nie ważne czy to R600 czy R200 coupe?
 
 
coachu 



Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 4
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Wto Sie 17, 2010 08:31   

a ja mam pytanie odnośnie dzwoniącego lewarka - wiem że temat był wałkowany na forum wiele raz i odsyłany do poradnika barta.
I tu jest problem - odnosnik do tematu z poradą nie dziala.
Czy moge sie podpiąć i poprosić o pomoc ?? ?
Pozdrawiam
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Wto Sie 17, 2010 10:36   

Działa http://www.roverki.pl/ind...di#comment-1729 :smile: .
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Wto Sie 17, 2010 12:08   

piotrekcrash napisał/a:
A każdym 2.0Ti? nie ważne czy to R600 czy R200 coupe?


no właśnie nie jestem pewien, bo w R800 2.0Ti były wersje 180 i 200km i chyba te 180 konne nie miały torsena, ale nie jestem tego pewien... a jeśli chodzi o R200 Coupe i R600Ti to chyba wszystkie miały 200km, a w tej wersji 200 konnej na pewno był torsen.

[ Dodano: Wto Sie 17, 2010 13:08 ]
piotrekcrash napisał/a:
Występowały różne łożyska czy wytrzymałość tych skrzyń jest taka sama?
tego nie wiem, ale wydaj mi się, że w 2.0 Ti ta skrzynia była jakoś wzmocniona - tak na logike i chłopski rozum, ale nie wiem do końca. wiem na pewno, że jest wytrzymalsza niż R65 :mrgreen:
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Sie 18, 2010 19:23   

aiwer, W innym temacie teraz zauważyłem analogię i musisz wziąć jeszcze pod uwagę, żę przy wymianie skrzyni na PG1 czeka Cię zmiana koła zamachowego bo jak napisał keczu w 1.6 i 1.8 są innego typu i jeżeli różnią sie też ilością zębów to możesz mieć problem z pracą silnika na komputerze od 1.6.

Zaznaczam, żę nie mam pojęcia czy te koła zamachowe mają inną ilość zębów średnicę itd.

Prawdopodobnie inny jest też rozrusznik chodź też pewien nie jestem

Musisz wszystko dokładnie sprawdzić zanim się podejmiesz
 
 
coachu 



Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 4
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Sie 19, 2010 20:24   

kasjopea napisał/a:
Działa http://www.roverki.pl/ind...di#comment-1729 :smile: .


Dzięki Ci bardzo - wyszukiwarka dawała mi artykuły w których był link do:
http://www.roverki.pl/ind...di#comment-1729
Tak że dzięki jeszcze raz i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sie 19, 2010 20:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Czw Sie 19, 2010 20:29   

coachu, poprawiłam w Twoim poście też. Następnym razem proszę podesłać mi temat z takim niedziałającym linkiem :wink: .
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [R45] Problem ze skrzynią biegów
Kylo124 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Wto Kwi 24, 2012 22:00
Kylo124
Brak nowych postów [R45 1.8 16V] - problem ze skrzynia biegow CVT
virus.716 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Sro Gru 16, 2009 22:00
virus.716
Brak nowych postów [r45] problem ze skrzynia biegów
Daraz2 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Lut 12, 2011 11:32
leszczu
Brak nowych postów [R400] Problem ze skrzynia biegów
slax Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 56 Pią Lis 19, 2010 10:44
slax



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink