Wysłany: Nie Sie 22, 2010 11:55 [Civic 2,0 iTD '98] turbo od 2400 obr/min
Witam!
Posiadam hondę civic 2,0 iTD '98 z silnikiem 20t2N. Wszędzie gdzie czytałem to turbo załącza się od 2000 obr/min a u mnie dopiero przy 2400 obr/ min. Spr szczelność węży i jest ok.
Co jeszcze może być przyczyną późniejszego załączania się?
Edit;
Przepływka czyszczona i jest ok ( po odłączeniu nadal tak samo wszystko) i jak już pisalem węże szczelne. zamierzam w niedalekiej przyszłości czyścic odmę i dolot dlatego pytam czy jeszcze na coś zwrócić uwagę w danym kierunku. Czy jest jakiś czujnik doładowania ,który robiłby takie problemy bądź coś podobnego?
Ostatnio zmieniony przez aikidoq Nie Sie 22, 2010 15:56, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sie 22, 2010 11:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum