Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 Coupe] mała zmiana ;)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 Coupe] mała zmiana ;)
Autor Wiadomość
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pią Wrz 24, 2010 10:22   

aaaa to rozumiem :P
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Wrz 24, 2010 10:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Wrz 24, 2010 17:44   

Muszę aż pospamować..

http://moto.allegro.pl/ro...1245830855.html

Co się stało się ?
_________________
Roverlution
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Wrz 24, 2010 17:46   

nie stało się nic, po prostu chciałbym się przesiąść do MGF'a :) jednak mody cały czas trwają, może jutro coś pokaże ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Sob Wrz 25, 2010 03:04   

Markzo napisał/a:
nie stało się nic, po prostu chciałbym się przesiąść do MGF'a :) jednak mody cały czas trwają, może jutro coś pokaże ;)

Nie szkoda ci, to coupe to już classic , w samym UK jest ich niewiele. MGF nie grzeszy nawet wygladem a i jeszcze lipny silnik vvc , ale to twój wybór.
_________________
desperado67
 
 
 
Mad 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 321



Wysłany: Czw Paź 07, 2010 23:52   

desperado67 napisał/a:
MGF nie grzeszy nawet wygladem a i jeszcze lipny silnik vvc , ale to twój wybór.


Ej ej, bez takich

nie powiem kto tu nie grzeszy wyglądem:D

a silnik za to centralnie :)
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Pią Paź 08, 2010 03:34   

Bez obrazy Mad ale dla mnie coupe 216 ma dużo ładniejszą o opływową bryłę od MGF
a porównując silnik 1.8 i 120 KM, a hondy 1.6 i 122KM to duża różnica. Nie wspomnę o przyśpieszeniu.
_________________
desperado67
 
 
 
Cris 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 83
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Paź 08, 2010 09:54   

desperado - silnik hondy lepsiejszy :) nie wiem czy dokładnie o tym mówisz, ale sugerując się pojemnością i mocą chodzi pewno o niemal klasyczny 1.6 V-tec 124 km w serii, który np: w CRX'ie robi szał (nie wyobrażam se CRX'a z innym silnikiem, chyba, że większym na v'tecu :D ) :D
Poza tym, nie oszukujmy się, silniki rovera do super udanych nie należą... łożyska w skrzyni biegów się sypią, uszczelka pod głowicą, popychacze zaworów szybko się odzywają, na dodatek silnik średnio lubiany przez mechaników, przez to, że angielscy inżynierowie spieli go długimi szpilami, że jak odkręcasz głowicę to nakrętki do misy wpadają :)
Ale i tak uwielbiam "dwieście czternastkę" mimo wszystko (mimo iż już kilka K było trzeba włożyć), jednak porównywanie silników hondy do silników rovera jest dla mnie trochę nie na miejscu :)

Wracając do tematu to Markzo miałeś już oryginalnie czarne wnętrze, czy oklejałeś/malowałeś? Jeśli to twoja robota to mógłbyś mi powiedzieć jak tego dokonałeś? Jeśli już wcześnie pisałeś to przepraszam, ale leń trochę jestem i nie chciało mi się 10 stron czytać :P
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Pią Paź 08, 2010 13:26   

Cris napisał/a:
łożyska w skrzyni biegów się sypią, uszczelka pod głowicą, popychacze zaworów szybko się odzywają, na dodatek silnik średnio lubiany przez mechaników, przez to, że angielscy inżynierowie spieli go długimi szpilami, że jak odkręcasz głowicę to nakrętki do misy wpadają

Nie wszystkie silniki rovera mają takowe szpile, jak i nie wszystkie skrzynie sie sypią.
Co do reszty się zgodzę , dotyczy to roverowskich silników serii K.
Dlatego u siebie pod maską mam serie T,która jest najlepszą jeśli chodzi o rovera.

[ Dodano: Pią Paź 08, 2010 12:26 ]
Cris napisał/a:
Wracając do tematu to Markzo miałeś już oryginalnie czarne wnętrze, czy oklejałeś/malowałeś?

W oryginale jest czarne jak dobrze pamiętam to tylko hebanową listwe przemalował.
_________________
desperado67
 
 
 
Cris 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 83
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Paź 08, 2010 14:21   

bo mi się strasznie czarne wnętrze podoba, tak samo jak te czarne zegary z białą czcionką :) myślałem nad pomalowaniem, ale kupa roboty, a efekt może wyjść mizerny... drugim rozwiązaniem jest przekładka, z wersji z czarnym wnętrzem, tylko ja mam 98r i nie wiem czy się znajdzie i ile to może kosztować. Trzecia opcja to komplet oklein z allegro, tylko czy to aby jest kompletne? Cena nawet nawet, bo 170 zł, ale i tak na razie mam inne wydatki (olej do skrzyni, bo puki co chwilowo hipol wlany, szukam przepustnicy większej, czekam na stożek, wycinam kata, ale za jego sprzedaż chcę jakiś tłumik końcowy), więc to raczej tak odchodzi na drugi plan.
Pozdrawiam
 
 
Mad 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 321



Wysłany: Pią Paź 08, 2010 20:24   

desperado67 napisał/a:
Bez obrazy Mad ale dla mnie coupe 216 ma dużo ładniejszą o opływową bryłę od MGF


Zwłaszcza ten z Twojego awatara :rotfl:

Dobra koniec OT, każdy broni swojego.

[ Dodano: Pią Paź 08, 2010 20:24 ]
A poza tym jakie coupe ma przyspieszenie od 0-100? W necie cięzko w tej wersji znaleźć jakieś dane, stosunek moc/masa ma gorszy o 2 konie od MGFa

[ Dodano: Pią Paź 08, 2010 20:24 ]
mniejszy moment obrotowy
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 08, 2010 20:29   

Mad napisał/a:
A poza tym jakie coupe ma przyspieszenie od 0-100?
Coupe z silnikiem D16A8 (122KM) wg danych fabrycznych ma przyspieszenie od 0-100 na poziomie 8,6s.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Mad 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 321



Wysłany: Pią Paź 08, 2010 20:43   

aż dziwne bo z wszystkich innych danych wynika że powinien byc wolniejszy..

No nic, w każdym razie MGF w zależnosci od strony na której są dane ma przyspieszenie od 8,9s do 9,5s do setki, ale raczej się podaje 9s. wiec porażającej róznicy nie ma.
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 08, 2010 21:27   

Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, że Coupe'ty mają "krótkie" przełorzenia skrzyni biegów. Przy 100km/h na obrotomierzu jest ok. 3300obr/min.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Mad 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 321



Wysłany: Pią Paź 08, 2010 21:30   

to się wyjaśniło:)

czyli jadąc dluzą trasę z predkoscia 100-120km/h troche spalimy? Czy te sliniki tak lubią?
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 08, 2010 21:36   

Mad napisał/a:
Czy te sliniki tak lubią?
Na to wychodzi, że tak. Jeżeli chodzi o spalanie, to nie ma tragedi. Jakiś czas temu zrobiłem Coupe'tką trasę Lubań-Wrocław-Lubań, dystans 330km, z czego 280km autostradą z prędkością 130-150km/h i spalanie wyszło mi 10,7l/100km LPG.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Mad 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 321



Wysłany: Pią Paź 08, 2010 21:38   

no to fajnie, swego czasu myslalem czy nie fajniej by było mieć krókie skrzynie w samochodach, i np. zamias 9s do setki i 200km/h maksymalnej to 7s do setki a 150 maksymalnej, ale strzasznie duzo wachlowania biegami by bylo no i jazda non stop na wysokich obrotach.
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 08, 2010 21:55   

Mad napisał/a:
ale strzasznie duzo wachlowania biegami by bylo no i jazda non stop na wysokich obrotach.
Powiem Ci, że w Coupe to tak nie jest. Silnik jest tak elastyczny, że na piątce da się normalnie jechać już nawet 40km/h. W diesel'ach więcej się biegami miesza niż w Coupe.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Pią Paź 08, 2010 22:09   

Mad napisał/a:
desperado67 napisał/a:
Bez obrazy Mad ale dla mnie coupe 216 ma dużo ładniejszą o opływową bryłę od MGF


Zwłaszcza ten z Twojego awatara

Pisałem o coupe ogólnie, bo do tego z awatara to nie ma co, no chyba że zejdziesz poniżej
5sec. do 100km/h :lol:
_________________
desperado67
 
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 08, 2010 22:27   

sprzedany ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 08, 2010 22:43   

we wtorek się sprzedał, dziś kupiony MG ZS 180 :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r600] Mała zmiana wnętrza
Puki66 Tuning wizualny 3 Pią Lis 16, 2012 21:25
tomii620si
Brak nowych postów [R 216 Coupe 97r] Zmiana zegarów na ...
Vesper416 Tuning wizualny 6 Czw Gru 10, 2009 18:52
Vesper416
Brak nowych postów [R200] Zmiana foteli + zmiana boczków drzwi
Botanix Tuning wizualny 11 Sob Lut 28, 2009 11:47
zouza
Brak nowych postów [216 coupe] zmiana felg a ET i otwór centrujący
mlody975 Tuning wizualny 9 Pią Cze 21, 2013 06:40
tronsek
Brak nowych postów [R200 1.6, 98'] zmiana blendy na tą z R25
ywis Tuning wizualny 31 Wto Lip 07, 2009 22:12
ywis



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink