nie stało się nic, po prostu chciałbym się przesiąść do MGF'a jednak mody cały czas trwają, może jutro coś pokaże
Nie szkoda ci, to coupe to już classic , w samym UK jest ich niewiele. MGF nie grzeszy nawet wygladem a i jeszcze lipny silnik vvc , ale to twój wybór.
Bez obrazy Mad ale dla mnie coupe 216 ma dużo ładniejszą o opływową bryłę od MGF
a porównując silnik 1.8 i 120 KM, a hondy 1.6 i 122KM to duża różnica. Nie wspomnę o przyśpieszeniu.
desperado - silnik hondy lepsiejszy nie wiem czy dokładnie o tym mówisz, ale sugerując się pojemnością i mocą chodzi pewno o niemal klasyczny 1.6 V-tec 124 km w serii, który np: w CRX'ie robi szał (nie wyobrażam se CRX'a z innym silnikiem, chyba, że większym na v'tecu )
Poza tym, nie oszukujmy się, silniki rovera do super udanych nie należą... łożyska w skrzyni biegów się sypią, uszczelka pod głowicą, popychacze zaworów szybko się odzywają, na dodatek silnik średnio lubiany przez mechaników, przez to, że angielscy inżynierowie spieli go długimi szpilami, że jak odkręcasz głowicę to nakrętki do misy wpadają
Ale i tak uwielbiam "dwieście czternastkę" mimo wszystko (mimo iż już kilka K było trzeba włożyć), jednak porównywanie silników hondy do silników rovera jest dla mnie trochę nie na miejscu
Wracając do tematu to Markzo miałeś już oryginalnie czarne wnętrze, czy oklejałeś/malowałeś? Jeśli to twoja robota to mógłbyś mi powiedzieć jak tego dokonałeś? Jeśli już wcześnie pisałeś to przepraszam, ale leń trochę jestem i nie chciało mi się 10 stron czytać
łożyska w skrzyni biegów się sypią, uszczelka pod głowicą, popychacze zaworów szybko się odzywają, na dodatek silnik średnio lubiany przez mechaników, przez to, że angielscy inżynierowie spieli go długimi szpilami, że jak odkręcasz głowicę to nakrętki do misy wpadają
Nie wszystkie silniki rovera mają takowe szpile, jak i nie wszystkie skrzynie sie sypią.
Co do reszty się zgodzę , dotyczy to roverowskich silników serii K.
Dlatego u siebie pod maską mam serie T,która jest najlepszą jeśli chodzi o rovera.
[ Dodano: Pią Paź 08, 2010 12:26 ]
Cris napisał/a:
Wracając do tematu to Markzo miałeś już oryginalnie czarne wnętrze, czy oklejałeś/malowałeś?
W oryginale jest czarne jak dobrze pamiętam to tylko hebanową listwe przemalował.
bo mi się strasznie czarne wnętrze podoba, tak samo jak te czarne zegary z białą czcionką myślałem nad pomalowaniem, ale kupa roboty, a efekt może wyjść mizerny... drugim rozwiązaniem jest przekładka, z wersji z czarnym wnętrzem, tylko ja mam 98r i nie wiem czy się znajdzie i ile to może kosztować. Trzecia opcja to komplet oklein z allegro, tylko czy to aby jest kompletne? Cena nawet nawet, bo 170 zł, ale i tak na razie mam inne wydatki (olej do skrzyni, bo puki co chwilowo hipol wlany, szukam przepustnicy większej, czekam na stożek, wycinam kata, ale za jego sprzedaż chcę jakiś tłumik końcowy), więc to raczej tak odchodzi na drugi plan.
Pozdrawiam
Bez obrazy Mad ale dla mnie coupe 216 ma dużo ładniejszą o opływową bryłę od MGF
Zwłaszcza ten z Twojego awatara
Dobra koniec OT, każdy broni swojego.
[ Dodano: Pią Paź 08, 2010 20:24 ]
A poza tym jakie coupe ma przyspieszenie od 0-100? W necie cięzko w tej wersji znaleźć jakieś dane, stosunek moc/masa ma gorszy o 2 konie od MGFa
aż dziwne bo z wszystkich innych danych wynika że powinien byc wolniejszy..
No nic, w każdym razie MGF w zależnosci od strony na której są dane ma przyspieszenie od 8,9s do 9,5s do setki, ale raczej się podaje 9s. wiec porażającej róznicy nie ma.
Na to wychodzi, że tak. Jeżeli chodzi o spalanie, to nie ma tragedi. Jakiś czas temu zrobiłem Coupe'tką trasę Lubań-Wrocław-Lubań, dystans 330km, z czego 280km autostradą z prędkością 130-150km/h i spalanie wyszło mi 10,7l/100km LPG.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
no to fajnie, swego czasu myslalem czy nie fajniej by było mieć krókie skrzynie w samochodach, i np. zamias 9s do setki i 200km/h maksymalnej to 7s do setki a 150 maksymalnej, ale strzasznie duzo wachlowania biegami by bylo no i jazda non stop na wysokich obrotach.
ale strzasznie duzo wachlowania biegami by bylo no i jazda non stop na wysokich obrotach.
Powiem Ci, że w Coupe to tak nie jest. Silnik jest tak elastyczny, że na piątce da się normalnie jechać już nawet 40km/h. W diesel'ach więcej się biegami miesza niż w Coupe.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum