1,4 alpine w latach bodajze 76-81 bylo wolnossace i mialo cirka 90 kuni
do tego na bazie tego silnika bylo gordini ktore mialo dwa gazniki 40dcoe i mialo ponad 100 KM
po 81 bylo 1,4 alpine ktore bylo juz T i to jest okreslane jako turbo 1 - ta motorownia byla baza dla rajdowek i miala moc do chyba rzeczywiscie 300 czy 350 kuni
a po 8ktoryms?? ( 5tka po lifcie - zwana superfive ) bylo turbo 2 ktore mialo duzo slabsze bebechy
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 21, 2010 20:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1,4 alpine w latach bodajze 76-81 bylo wolnossace i mialo cirka 90 kuni
do tego na bazie tego silnika bylo gordini ktore mialo dwa gazniki 40dcoe i mialo ponad 100 KM
chodzi o silnik z serii Cleon 93KM chyli ten na podstawie którego po modyfikacjach była robiona cała reszta gaźnik na wtryski, zmiany wału, zaworów układu smarowania oczywiscie dołożenie turbo...
flapjck1 napisał/a:
po 81 bylo 1,4 alpine ktore bylo juz T i to jest okreslane jako turbo 1 - ta motorownia byla baza dla rajdowek i miala moc do chyba rzeczywiscie 300 czy 350 kuni
zgadza się to ten sam silnik tylko po wymienionych wyżej modyfikacjach... dysponował mocą około 170KM ...
flapjck1 napisał/a:
a po 8ktoryms?? ( 5tka po lifcie - zwana superfive ) bylo turbo 2 ktore mialo duzo slabsze bebechy
turbo 2 to już zupełnie inny silnik faktycznie z inna głowica... faktycznie słabszy chociaż była również edycja 5 Maxi z silnikiem 350km...
na dobrą sprawę bazowy alpine był tylko jeden który przechodził drobne przeróbki najważniejszy był dół co widać po jednostkach jeżdżących w angli które wytrzymują po 450-500km miodzio
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum